Koripallo.com

Minne leirille kesällä??

Viestejä
1
Pitäis löytää leiri kesälle. Onko kukaan ollut täällä www.loimibasket.com ???????????????
 

ilmottautuminen

Vs: Minne leirille kesällä??

antti sanoi:
Pitäis löytää leiri kesälle. Onko kukaan ollut täällä ???????????????

4.2. mennessä....
 

KaU

Viestejä
226
Vs: Minne leirille kesällä??

ilmottautuminen sanoi:
4.2. mennessä....
Ei pidä mielestäni paikkaansa, sitäpaitsi tähän asti on 2 ilmottautunutta, joten kyllä sinne vielä saa ilmottautua. Olin leirillä viime vuonna ja mieleen jäivät:
+ yksilöllinen ja hyvä opetus
+ hyvä ruoka
+ vieraat mm. Tuukka Kotti ja valmentaja Andy Jonhnston
+ hinta/laatu suhde muihin leireihin verrattuna aivan omaa luokkaansa

- hieman latteat majoitustilat, tosin toisilla leiriläisistä oli kai melko priimat

Kokonais numero ehkäpä 9-. Kuviahan löytyy sivuilta www.loimibasket.com
 

kaikki

Vs: Minne leirille kesällä??

Miten muut koris leirit? Hyviä/huonoja? Mitä suosittelette
 
Viestejä
2
Vs: Minne leirille kesällä??

vierumäki on musta ihan hyvä mut se meni jo täyteen. :-\[glow=red,2,300][/glow]
 

Basketgogo

Vs: Minne leirille kesällä??

Kouvot järjestää kesäkuussa kesäleirin (koripalloleirin) Savonlinnan Tanhuvaaran urheiluopistolla.
Kannattaa kysellä kouvot@kouvot.fi.
 

vai niin

Vs: Minne leirille kesällä??

Suosittelen kaikille alle 93 Ahvenanmaalla järjestettävää (ÅBS) leiriä minusta oli todella hyvä.
 
Viestejä
14
Vs: Minne leirille kesällä??

vai niin sanoi:
Suosittelen kaikille alle 93 Ahvenanmaalla järjestettävää (ÅBS) leiriä minusta oli todella hyvä.

Leiriä ei vaan tänä vuonna järjestetä!
 

Lovekoris

Vs: Minne leirille kesällä??

Kuortaneella ainakin leiri. Tai oikeastaan siellä on Basket Camp 1, 2 ja 3. 2 on jo täynnä. :)
 

oma mielipide

Vs: Minne leirille kesällä??

Leireillä mennään aina aika huonolla tasolla.. ota vain ulkopallo käteen ja mene heittelemään ulkokentille ja tee päälle kovat omatoimiset harjottelut..
 

ja pah...

Vs: Minne leirille kesällä??

oma mielipide sanoi:
Leireillä mennään aina aika huonolla tasolla.. ota vain ulkopallo käteen ja mene heittelemään ulkokentille ja tee päälle kovat omatoimiset harjottelut..

Mä oon ollu monilla leireillä ja mun mielestä ei kyl olla menty erityisen huonolla tasolla. Asiat ovat olleet perusasioita kuten pitääkin, mutta aina on huomioitu ne jotka ovat kehityksessä edellä tai jäljessä. Jokaiselle on pyritty luomaan oman tasoista treeniä, joka ei oo helppoa kun tulee lauma aivan tuntemattomia pelureita. Näin mun mielestä. On toki itsestään kiinni se et kuinka kovasti vetää. Jos ajattelee et tää on helppoa, niin aina voi keksiä jotain mikä tekee asiasta haastavamman. Jos myötäilee vain sitä mitä muut tekee, vaikka tuntuis helpolta ja ei tuo esiin että itsestä tuntuu nyt liian helpolta, voi tuntua et mennään huonolla tasolla, mut jos ite sanoo vaikka valkulle et tää tuntuu liian helpolta niin valkku voi keksiä sulle jonkun haastetta lisäävän asian siihen juttuun.
 
Viestejä
307
Vs: Minne leirille kesällä??

Loimibaskettiin oon itteni ilmottanu! Viime vuonna olin vierumäellä ja jäi ihan hjyvä fiilis! :D
 

Bella-ella

Vs: Minne leirille kesällä??

Moi! SS talli on aivan huippu paikka opetus on todella hyvää ja siitä oppii nopeasti!
 

mustikka

Vs: Minne leirille kesällä??

Pantterit järjestää elokuun alussa Helsingin Mustikkamaalla ja Vuosaaressa 7-9-vuotiaille leirin.
Jos ikä sopii, niin tuonne on kaikki tervetulleita.
Lisätietoja Panttereiden tai basket.fi sivuilta.
 
Viestejä
110
Vs: Minne leirille kesällä??

Sykki järjestää elokuussa päiväleirin koriksesta kiinnostuneille tytöille ja pojille: elokuun viimeisellä kesälomaviikolla ennen koulujen alkua on luvassa viisipäiväinen leiri 6-10-vuotiaille. Leirille ovat tervetulleita kaikki - harrasti sitten korista tai ei! Leirillä on monipuolista ohjelmaa ja leirihintaan sisältyy lounaat ja välipalat.

Lisätietoja: http://www.sykki.fi/tapahtumat/kesaleirit-2011/elokuun-leirit/
 
Viestejä
1 855
Vs: Minne leirille kesällä??

Terveisiä Italiasta, jossa pyörii WBSC nyt toista viikkoa. Tälläviikolla 200 lasta, ensi viikolla enemmän. 40 coahchia eri puolita maailmaa. Parhaillaan menossa toisen viikon Disco ilta.
Uudet tulevat - ulkolaiset lauantaina ja italialaiset sunnuntaina.

Täältä jatkan kahdeksi viikoksi Sveitsiin Wilson Swiss Allstar Campille. Euroopan suurin. Ensimmäisellä viikolla 420 lasta ja toisella viikolla yli 500. Paljon NBA valmentajia ja pelaajia.

Jos haluatte enemmän tietää ensi kesää ajatellen, käykää netissä sivuilla.

Ruotsalaisia on molemmissa paikoissa jo todella paljon. Suomalaisia on vasta ollut 1 poika. WBSC on 18 vuotta vanha ja Swiss All Star jo 25 vuotta vanha.

Hyvää kesän jatkoa

EDIT 4.7.: Leirille on tullut lisää suomalaisia. Kaksi poikaa Tapiolan Hongasta ovat tulleet viimeiselle leiriviikolle ja sanovat viihtyneensä. Mukana seuraava äiti vahvistaa tietoa.

http://www.youtube.com/watch?v=ClNlsMjmO6Y

EDIT 2. 5.7. Kolmanne leirin päävalmentajat
http://www.youtube.com/watch?v=4hO_nBBrpA0&feature=player_embedded
 

Paluu Ahvenanmaalle

Vs: Minne leirille kesällä??

koris_jee sanoi:
Leiriä ei vaan tänä vuonna järjestetä!

TuNMKY teki tänä kesänä paluun Ahvenanmaalle Åland Basket Camp-nimellä. Ensi vuodelle myös leiri luvassa (26-30.6.2012) joten kannattaa seurata TuNMKY:n sivuja, jos Ahvenanmaan leiri kiinnostaa jatkossa. Mukaan ensi kesänä pääsevät -98 syntyneet ja nuoremmat.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös