Koripallo.com

MM-karsinnat: Venäjä ja Bosnia, 30.11. ja 3.12.

Viestejä
2 567
Varsin odotettu nimilista, jossa ei oikeastaan lainkaan ole yllätyksiä. Erityisesti odotan Erik Murphyn liittymistä takaisin remmiin erittäin vahvan alkukauden jälkeen Frankfurtissa. Kaksi Murphyä avausviisikossa tuntuu todennäköiseltä. Kiinnostava on myös nähdä millaisessa tikissä Calle Lindbom on. Hän on ainakin kaikessa hiljaisuudessa tehnyt kovaa jälkeä Puolassa tänä syksynä. Toivottavasti Koponen olisi mukana lopullisessa miehistössä, mutta veikkaan että seuravelvoitteet voi tulla vastaan. Tässä tämä Eurohoopsin otsikointi tuntuu vähän ennenaikaisen optimistiselta.
Petteri Koponen headlines Finland's roster for FIBA World Cup windows | Eurohoops

Missä muuten Odabasi luuraa?
 
Viestejä
203
Tsaskan pelaajilla 29.11. peli myöhään illalla Madridissa. Jos ei pääse Koponen Espooseen, pääseekö Himkistä ja Zaskasta ketään?
 
Viestejä
2 567
Nyt on sen verran kovat panokset Venäjällä pelissä ja Kirilenkon puheet ovat olleet sellaiset, että vaikuttaa siltä että Khimkin ja CSKAn avainmiehet tulevat olemaan maajoukkueen matkassa siitäkin huolimatta, että seurajoukkueet pelaavat samaan aikaan. Itse uskon, että Venäjä tuo Espooseen kovimman mahdollisen joukkueensa.
 
Viestejä
203
No, ei ollutkaan. Ei aina tiedä, mikä on nykyään totta ja mikä ei. Asetelmat kyllä Suomen kannalta varsin hyvät. Hyvällä suorituksella Venäjä on täysin voitettavissa. Veikkaus Suomi voittaa 85-70
 
Viestejä
22
Olisi tärkeä peli voittaa ja kaikki mahdollisuudet siihen. Paikan päälle katsomaan tänään Suomi-Venäjä perinteistä matsia. Itse odotan Murphy:lta tänää suoritusta joka nostaa meidät voittoon.
 
Viestejä
726
Onko tämä oikeasti niin ettei Fiifi saa pelata samaan aikaan Jammun kanssa? Toinen asia mikä ihmetyttää on tuo ylempänä mainittu Alex Murphy. Lindbom jälleen huh? alkaa olemaan sama asia mitä Caven oli aiemmin. 6 takamiestä ja Jammu ja Sasu tulee pelaamaan sen 30 minuuttia? Mikä fetissi dettmannilla on pyrkiä estämään veljesten pelaaminen yhtäaikaa, tietäen aivan varmasti että juuri yhtäaikaa pelaaminen on heidän haaveensa?
 

Ihmettelijä-79

Jostain syystä olen siinä käsityksestä että nelikosta Murphy, Murphy, Wilson ja Aidoo voisi olla kokoonpanossa vain kaksi samaan aikaan - en ole ihan varman mistä tämän olen saanut päähäni. Olenko ihan väärässä?
 
Viestejä
2 415
Onko tämä oikeasti niin ettei Fiifi saa pelata samaan aikaan Jammun kanssa? Toinen asia mikä ihmetyttää on tuo ylempänä mainittu Alex Murphy. Lindbom jälleen huh? alkaa olemaan sama asia mitä Caven oli aiemmin. 6 takamiestä ja Jammu ja Sasu tulee pelaamaan sen 30 minuuttia? Mikä fetissi dettmannilla on pyrkiä estämään veljesten pelaaminen yhtäaikaa, tietäen aivan varmasti että juuri yhtäaikaa pelaaminen on heidän haaveensa?

En ymmärrä nyt taas kitinää Lindbomin valinnasta.. Lindbom oli alkuvuoden Islanti ja Bulgaria -peleissä Suomen parhaimpia. Kesällä sitten Markkanen vei minuutit ihan täysin Tsekki -pelissä, mutta sitten pari päivää myöhemmin Lindbom pelasi ihan hyvän peli Islantia vastaan (9pts, 7lev). Syksyn Bosnia ja Ranska -peleistä Lindbomin syrjäytti Madsen, mutta se on todettava että Madsen oli noissa peleissä täysin umpisurkea.. Eli nyt siis Lindbomin valinta on ihan perusteltua.

Itse olisin toki valinnut A. Murphyn mukaan, mutta olisin jättänyt nyt valituista Seppälän sivuun. Mutta ehkä Dettman haluaa pitää kolme pelinrakentajaa mukana, kun Koponen ei ole mukana.
 

42

Viestejä
3 353
Jostain syystä olen siinä käsityksestä että nelikosta Murphy, Murphy, Wilson ja Aidoo voisi olla kokoonpanossa vain kaksi samaan aikaan - en ole ihan varman mistä tämän olen saanut päähäni. Olenko ihan väärässä?

Ei kai? Kansalaisuuden vaihtaneita (W) saa tietääkseni olla vain yksi kerrallaan, mutta minusta noista M&M ja A ovat ihan alunperin Suomen kansalaisia.
 
Viestejä
1 503
Ei kai? Kansalaisuuden vaihtaneita (W) saa tietääkseni olla vain yksi kerrallaan, mutta minusta noista M&M ja A ovat ihan alunperin Suomen kansalaisia.
Murphyt kyllä, Aidoo ei, joten toistaiseksi Wilson ja Aidoo eivät ole yhtä aikaa rosterissa.

Alexin olisi luullut tähän jengiin mahtuvan...
 
Viestejä
34
Murphyt kyllä, Aidoo ei, joten toistaiseksi Wilson ja Aidoo eivät ole yhtä aikaa rosterissa.

Alexin olisi luullut tähän jengiin mahtuvan...

Onhan tuo ihan p......tä ettei A. Murphy ole pelaamassa! Ainut iso pelaaja joka osaa sijoittua paintilla oikein, paremmin kuin veljensäkin, ja pelata itsensä pallottomana vapaaksi.

Bom ollut ihan pummi!
 
Viestejä
34
Onhan tuo ihan p......tä ettei A. Murphy ole pelaamassa! Ainut iso pelaaja joka osaa sijoittua paintilla oikein, paremmin kuin veljensäkin, ja pelata itsensä pallottomana vapaaksi.

Bom ollut ihan pummi!

Tietysti jos A. Murphyllä on joku loukkaantuminen tai sairastelu päällä, niin sit eri juttu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös