Koripallo.com

MM-kisat, Kiina 31.8.-15.9.2019

Viestejä
252
Kai se kaikki on samaa mieltä, että USA isoin suosikki, mutta kaikki sulamisen merkit jo valmiina. Siellähän jenkkimediassa se Popo itkee ja huutaa samaan aikaan miten paska joukkue niillä on. On jo valmiiks hävinnyt. Ens vuonna eri juttu.
 
Viestejä
1 864
Täällä on kyllä kovin hiljaista vaikka kisat alkavat jo muutaman päivän päästä! Odotin että täällä käytäisiin paljon vilkkaampaa keskustelua ja nähtäisiin voittajaveikkauksia ja muuta sellaista.

Ei ole maajoukkueet oikein koskaan sytyttäneet hirveästi, tullut maajoukkuepelejä katsottua lähinnä siksi miten oman suosikkiseurajoukkueen pelaajat niissä esiintyy. Jos haluan esittää fiksua ja ajattelevaa ihmistä niin kerron syyksi näitä lahjushommia + kisoja järjestetään ei niin sosialidemokraattisissa maissa. Nyt kyllä puhuin enemmän jalkapallosta (miesten mm-kisoja ei tullut paljon katsottua, tosin tänä kesänä innostuin katsomaan naisten mm-kisoja aika paljon).

Ylehän näyttää pelejä, että enköhän niitä vilkaise. Ja hei, jos Pieti kommentaattorina niin tietysti silloin katsotaan matseja. Pieti mukana, aivan sama missä Pohjois-koreassa pelataan, silloin ei boikotoida kisoja.

Voittajaveikkausta en osaa sanoa, mutta omaksi suosikkijoukkueeksi taidan valita Brasilian (Jep, olen Bolsonaron jengiä).

Ratos de porao.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2 534
...... tai Mason Plumlee (okei, viimeinen ei ihan vakuuta muakaan, vaikka onkin parantanut peliään vuosien saatossa).....
MM2014 Bilbaossa yleisö hurrasi useassa ottelussa useaan kertaan Mason Plumleelle "MVP, MVP, MVP....". MM2014 oli edelliset MM-kisat ja niistä USA sai kultaa. Plumlee on aika täydellinen valinta 12. pelaajan paikalle.
 
Viestejä
278
Linkkejä tähän, kun Pop yleensä ei pelaajistaan ja joukkueestaan valittele??
Ei löydy, koska ei ole tapahtunut.

Omasta mielestäni suurin muutos jenkkien edellisvuosien joukkueisiin on se, että joukkeesta ei oikein löydy sitä äijää, joka pystyy pelin/hyökkäyksen takkuessa yksin luomaan pisteitä tilanteessa kuin tilanteessa. Kemba toki hyvinä päivinä on melko kova tässä hommassa, mutta tarkoitan kaveria joka pystyy helposti heittelemään hypäreitä vastustajien yli kolmen sekunnin alueen ollessa tukossa, kuten Durant tai Harden. Kemba ei tätä oikein hallitse pienestä koostaan johtuen, joka on itse asiassa jo tullut esille parissa harjoitusmatsissa mitä olen silmäillyt.

Täytyy muuten muistaa, ettei ollut Riossakaan jenkkien matka koko ajan kovin ruusuista, vaikka kaikki pelit voittikin ja joukkueessa oli Durantin, Kyrien, Georgen ja Thompsonin tasoisia kavereita. Alkulohkossa oli muistaakseni kaksikin hyvin tiukkaa peliä Australiaa ja Serbiaa vastaan. Itse sanoisin USA:n olevan vieläkin mestarisuosikki, mutta pari muuta joukkuetta, etenkin Serbia, hengittää hyvin lähellä takana niskaan.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2 333
Kohta se sitten alkaa.

Avauspäivään ei näyttäisi ennakolta mahtuvan yhtään ihan huippu- tai superkiinnostavaa matsia, mutta jo huomenna menee sitten iltapäivällä kaksikin päällekäin, kun Saksa ja Ranska sekä Tsekki ja USA vääntää yhtä aikaa (Kreikka ja Montenegrokin pelaa osin näiden päälle).

Onneksi Suomessa on varsin helppo pysyä uutispimennossa koriskisojen aikana, eli matseja voi jännäillä jälkikäteenkin.

Angola - Serbia näkyy alkavan tunnin kuluttua.
 
Viestejä
173
YLE näyttää pari matsia, ja Livebasketball.tv:stä ilmeisesti kaikki matsit maksua vastaan.
VeikkausTV:llä näyttäis olevan ihan hyvä kattaus, mutta onko rahvaalla muita mahdollisuuksia katsoa matseja?
 
Viestejä
3 508
Iran esitteli Puerto Ricoa vastaan yhden kaikkien aikojen sulamisista. Vaikka näistä eksoottisista joukkueista en tunnista juuri ketään niin onhan noita tiukkoja loppuhetkiä aivan mielettömän hauska katsella.
Serbia odotetun ylivoimainen, mutta neljästä avauspelistä jo kaksi ratkaistiin viime sekunneilla. Melkoista draamaa kun viime hetkillä tasaisessa pelissä vihelletään eu-virheitä.
 
Viestejä
2 333
Melkoista draamaa kun viime hetkillä tasaisessa pelissä vihelletään eu-virheitä.
Katselin itse kanssa tota Nigeria - Venäjä -matsia. Kyllä Venäjä musta ansaitsi voittonsa lopun taistelulla, mutta hiukan samaa mieltä tuomarien kovasta ratkaisusta sen eu:n suhteen (varsinkin kun just hetkeä aiemmin oli jo tullut venäläisille aika kepoisasti yhdet vaparit).

Oli kyllä kiinnostavaa nähdä tuomarien päätöstyöskentelyä ihan livenä niiden videoklippien kanssa joita ne katsoi, kun näki ja kuuli, miten ne pyysi esim. pysäyttämään jonkun kuvan johonkin kohtaan ja vertaili eri kuvia keskenään. En muista ainakaan NBATV:stä tai YLE:n välittämistä matseista moista nähneeni.
 
Viestejä
3 508
Katselin itse kanssa tota Nigeria - Venäjä -matsia. Kyllä Venäjä musta ansaitsi voittonsa lopun taistelulla, mutta hiukan samaa mieltä tuomarien kovasta ratkaisusta sen eu:n suhteen (varsinkin kun just hetkeä aiemmin oli jo tullut venäläisille aika kepoisasti yhdet vaparit).

Oli kyllä kiinnostavaa nähdä tuomarien päätöstyöskentelyä ihan livenä niiden videoklippien kanssa joita ne katsoi, kun näki ja kuuli, miten ne pyysi esim. pysäyttämään jonkun kuvan johonkin kohtaan ja vertaili eri kuvia keskenään. En muista ainakaan NBATV:stä tai YLE:n välittämistä matseista moista nähneeni.

Joo, vatsinkin tuomareiden kommenttien kuuleminen videotarkistuksen aikana on informatiivista, tuota ei taida NBA-lähetyksissä kuulla.
 
Viestejä
19 541
Mut meijjän entinen Edi pelasi Kiinaa vastaan kuin mies. Näytti ihan koripalloilijalta, mitä ei täällä koskaan näyttänyt.....Pari kolkkiakin peräjälkeen Kiinan korstoja vastaan.
 
Viestejä
9
Ei paha. Tilattu.

Mulla on ollut toi Livebasketball aika pitkäänkin jo. Te muut jotka olette sen myös tilanneet niin voisitteko jossain välissä kertoa mielipiteenne kuvanlaadusta? Maksimihan niillä on nyt 720p mutta itse toivoisin että olisi 1080p. Nyt ekana päivänä kun tein vertailua niin mulla oli matsissa Puola-Venezuela selvästi heikoin kuvanlaatu.

Sellainen ärsyttävä ilmiö jonka olen jo aiemmissa turnauksissa huomannut Livebasketballilla. Kun aloittaa katselun niin kuva pysähtyy hetkeksi noin 20 sekunnin välein ja tätä jatkuu useamman minuutin kunnes kuva normalisoituu. Jos menet vähäksi aikaa muille sivustoille ja sitten palaat matsin pariin sama ilmiö toistuu. Taas pari minuuttia kuvan pysähdyksiä. Mutta jos matsin katsoo tallenteena mitään häikkää ei ole havaittavissa. Lähetin pääkallonpaikalle ilmoituksen s-postitse ja selitin tuon ilmiön ja sain vastauksen jossa lupasivat tsekata onko jossain yleistä ongelmaa. Mites te joilla Livebasketball on? Mitään vastaavaa häikkää havainnut?

Anteeksi ettei ollut pelien varsinaista kommentointia tässä, mutta haluaisin todella kuulla muiden kokemuksia? Se auttaisi arvioimaan että onko vika sittenkin mun omissa laitteissa?
 
Viestejä
252
Ei löydy, koska ei ole tapahtunut.

Omasta mielestäni suurin muutos jenkkien edellisvuosien joukkueisiin on se, että joukkeesta ei oikein löydy sitä äijää, joka pystyy pelin/hyökkäyksen takkuessa yksin luomaan pisteitä tilanteessa kuin tilanteessa. Kemba toki hyvinä päivinä on melko kova tässä hommassa, mutta tarkoitan kaveria joka pystyy helposti heittelemään hypäreitä vastustajien yli kolmen sekunnin alueen ollessa tukossa, kuten Durant tai Harden. Kemba ei tätä oikein hallitse pienestä koostaan johtuen, joka on itse asiassa jo tullut esille parissa harjoitusmatsissa mitä olen silmäillyt.

Täytyy muuten muistaa, ettei ollut Riossakaan jenkkien matka koko ajan kovin ruusuista, vaikka kaikki pelit voittikin ja joukkueessa oli Durantin, Kyrien, Georgen ja Thompsonin tasoisia kavereita. Alkulohkossa oli muistaakseni kaksikin hyvin tiukkaa peliä Australiaa ja Serbiaa vastaan. Itse sanoisin USA:n olevan vieläkin mestarisuosikki, mutta pari muuta joukkuetta, etenkin Serbia, hengittää hyvin lähellä takana niskaan.
Semmosiahan sarkastisia kommenttejahan se Popo on heittänyt siitä asti, kun huippupelaajia rupes tippumaan. En nyt tähän hätään enää mitään sivuja löydä.

Ei ole nämä Aasian ja Afrikan joukkueet kehittynyt sitten viime näkemän. On se aika hauskaa, että Venäjä menee tolla B-miehistöllään jopa puolivälieriin asti. Oiskohan Suomella ollut yhtä hyvä arpaonni, jos sen paikalla ois ollut. Epäilenpä vahvasti.

No huomenna nähdään mikä on USAn iskukyky. Jos ei yli 20 pojoo anna Tshekille pataan, niin kyllä parempia eurooppalaisia vastaan on vaikeuksia luvassa ja paljon.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös