Koripallo.com

MM-liput

Viestejä
3 505
Hei, onko kukaan yrittänyt tilata fiban sivuilta lippuja MM-kisoihin? Itse en saa onnistumaan.
Kävin Japanin Fiba sivulla vilkuilemassa, en yrittänyt ostaa. Mutta mielenkiintoinen havainto: Okinavassa pelaa 8 joukkuetta, Suomen Follow Your Team -liput ovat n 50% halvempia kuin muiden maiden. 5 lippua parhaille paikoille Suomen peleissä n 500 €, muiden joukkueiden liput n 1000 € (Slovenia 600€).
 
Viestejä
1
En tiedä vielä ketään joka olisi pystynyt ostamaan liput. Maanantaina jumitti, tiistaina oli korjauksessa ja kun taas avautui niin antoi vaan virhekoodia. Kunnes kaikki liput oli loppuunmyyty että näin, bye bye Okinawa
 
Viestejä
3
Lukuisista yrityksistä huolimatta mekään emme onnistuneet saamaan lippuja FIBAn sivuilta tänäänkään, kun päiväliput tulivat myyntiin.Jos jollakulla on Suomen alkusarjan otteluihin ylimääräisiä lippuja niin ostaisin mielelläni liput 2 henkilölle.
 
Viestejä
2
Koripalloliitto oli sittenkin saanut neuvoteltua lippukiintiön Suomen peleihin. Tänään tuli 6.pelaaja-uutiskirjeen tilaajille tuosta sähköpostia, ja liput ovat myynnissä.

Huomenna ilmeisesti pitäisi tulla FIBAn sivuille päiväliput myyntiin. Lähteenä tähän tiedote Japanin koripalloliiton sivuilta (japaniksi): FIBAバスケットボールワールドカップ2023 5月29日に販売予定であった日本会場チケットに関するFIBAコメント | 公益財団法人日本バスケットボール協会

Päivälippujenhan piti tulla myyntiin viime viikon torstaina keskiyöllä FIBAn sivujen ajastimen perusteella. Päivystin, ja ajastin meni nollaan, jonka jälkeen 15min päästä ajastimeen ilmestyikin lisää aikaa 3d 23h 45min. Sunnuntaina illalla siis uusi päivystys, mutta ilmestyikin teksti että lipunmyynti alkaa vasta klo 18 Okinawan aikaan. Sitten h-hetkellä sivut aivan jumissa ja kukaan ei päässyt ostamaan lippuja. FIBAlta ei tullut mitään tiedotetta asiaan näiden päivien aikana. Ainoat tiedot löytyivät japanin kielellä JBA:n twitteristä ja nettisivuilta. Aivan käsittämätön farssi tämä lipunmyynti FIBAn osalta, en ole ikinä nähnyt mitään vastaavaa. Mutta onneksi tuo lippukiintiö suomalaisille onnistui sittenkin.
 

JaA

Viestejä
54
Koripalloliitto oli sittenkin saanut neuvoteltua lippukiintiön Suomen peleihin. Tänään tuli 6.pelaaja-uutiskirjeen tilaajille tuosta sähköpostia, ja liput ovat myynnissä.

Huomenna ilmeisesti pitäisi tulla FIBAn sivuille päiväliput myyntiin. Lähteenä tähän tiedote Japanin koripalloliiton sivuilta (japaniksi): FIBAバスケットボールワールドカップ2023 5月29日に販売予定であった日本会場チケットに関するFIBAコメント | 公益財団法人日本バスケットボール協会

Päivälippujenhan piti tulla myyntiin viime viikon torstaina keskiyöllä FIBAn sivujen ajastimen perusteella. Päivystin, ja ajastin meni nollaan, jonka jälkeen 15min päästä ajastimeen ilmestyikin lisää aikaa 3d 23h 45min. Sunnuntaina illalla siis uusi päivystys, mutta ilmestyikin teksti että lipunmyynti alkaa vasta klo 18 Okinawan aikaan. Sitten h-hetkellä sivut aivan jumissa ja kukaan ei päässyt ostamaan lippuja. FIBAlta ei tullut mitään tiedotetta asiaan näiden päivien aikana. Ainoat tiedot löytyivät japanin kielellä JBA:n twitteristä ja nettisivuilta. Aivan käsittämätön farssi tämä lipunmyynti FIBAn osalta, en ole ikinä nähnyt mitään vastaavaa. Mutta onneksi tuo lippukiintiö suomalaisille onnistui sittenkin.
Moikkelis

Samat ongelmat, mutta sain liput kaikkiin Susien peleihin vaikka usko jo loppui. Nyt on ostettu lennot Japan airlineslita 22 h meno paluu 18 h. Hotellit otin keskustasta ja loppuviikon rannalta. Saas nähä miten loma loppuu Japaniassa
 
Viestejä
213
Moikkelis

Samat ongelmat, mutta sain liput kaikkiin Susien peleihin vaikka usko jo loppui. Nyt on ostettu lennot Japan airlineslita 22 h meno paluu 18 h. Hotellit otin keskustasta ja loppuviikon rannalta. Saas nähä miten loma loppuu Japaniassa
En voi kuin hattua nostaa sinulle ja muille paikan päälle matkaaville.
Hanurini huutaa hoosiannaa jo pelkästä ajatuksesta tuosta matkustusajasta, lentoaika näyttäisi olevan sellaiset about 13-14 tuntia.
 

JoM

Viestejä
1
Moi, olisi kaksi lippupakettia myynnissä kaikkiin Susien peleihin, jos löytyy kiinnostusta.
 
Viestejä
4
Olipas aikamoinen sekoilu toi lipunmyynti.. Piti alkaa keskiyöllä ja itsekin istuin koneen ääressä klo 07 asti. Ja sit ne tuli myyntiin klo 15 ja vaikka olin liipasimella ni jonossa no. 8000.. Eli jäi liput sit saamatta. )=

Jos jollain on alkusarjaan lippuja myynnissä, niin olen erittäin kiinnostunut. Nyt on häämatkan suunnitelmat menossa pahasti pilalle..
 
  • Tykkää
Reaktiot: JaA
Viestejä
351
Olipas aikamoinen sekoilu toi lipunmyynti.. Piti alkaa keskiyöllä ja itsekin istuin koneen ääressä klo 07 asti. Ja sit ne tuli myyntiin klo 15 ja vaikka olin liipasimella ni jonossa no. 8000.. Eli jäi liput sit saamatta. )=

Jos jollain on alkusarjaan lippuja myynnissä, niin olen erittäin kiinnostunut. Nyt on häämatkan suunnitelmat menossa pahasti pilalle..
Mulla olis myytäväksi lippuja 6 peliin, mutta ne ei valitettavasti ole Suomen peleihin.
 
Viestejä
4
Kiitos tarjouksesta! Valitettavasti tulevalle rouvalle tuskin kelpaa muut kuin Susijengin pelit. Jenkkejä ehkä vois suostua katsomaan, mutta luulen että matkakohde vaihtuisi vaikka "vain" niiden pelejä olisi tarjolla.. (= Katsotaan miten käy.. Toivottavasti pääset itse kisoihin!
 
Viestejä
7
Mulla olis myytäväksi lippuja 6 peliin, mutta ne ei valitettavasti ole Suomen peleihin.
Mihin peleihin löytyy lippuja?

Siellähän oli jo pitkään, että liput tulee myyntiin klo 18 paikallista aikaa ja sen jälkeen pari kertaa tuli jatkoa, ensin 2h ja sitten tunti lisää. Japania-Suomi peliin ei saatu lippuja, mutta se ei nyt varsinaisesti yllättänyt, noi Japanian pelit on olleet todella haluttuja ja myyty loppuun todella nopeasti.
 
Viestejä
351
Mihin peleihin löytyy lippuja?

Siellähän oli jo pitkään, että liput tulee myyntiin klo 18 paikallista aikaa ja sen jälkeen pari kertaa tuli jatkoa, ensin 2h ja sitten tunti lisää. Japania-Suomi peliin ei saatu lippuja, mutta se ei nyt varsinaisesti yllättänyt, noi Japanian pelit on olleet todella haluttuja ja myyty loppuun todella nopeasti.
Mulla on kaksi 2. kategorian lippua, joita ei ole itse ihan pakko käyttää, seuraaviin otteluihin:

27.8. Australia-Saksa
28.8. Venezuela-Kap Verde, Slovenia-Georgia
29.8. Australia-Japani
30.8. Georgia-Venezuela, Slovenia-Kap Verde

Liput myynnissä sillä oletuksella, että noi 2 day passien liput tulee kaikki erillisinä matsilippuina, irtolippuina siis. Paketista siis Suomen pelit olen jo ehtinyt myydä.
 
Viestejä
6
Jos on jollain kaveri sairastunut tai ylimääräisiä lippuja, niin mielellään maksamme veljen kanssa täyden hinnan. Okinawaan tulemme, mutta lippuja ei ole yhteenkään peliin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös