Koripallo.com

Naisten korisliiga 2020-2021

Viestejä
345
Kymen Sanomissa mielenkiintoinen taulukko menestyneistä naisten valmentajista. Siitä saisi eri tavoin painotettuja juttuja.
1619714139998.png
 
Viestejä
1 168
Kuluneen kauden palkinnot on nyt jaettu:


Naisten Korisliigan palkitutNimiJoukkue
Vuoden pelaajaLinda-Lotta LehtorantaPeli-Karhut
Finaalien MVPZykera RicePeli-Karhut
Vuoden ulkomaalaispelaajaZykera RicePeli-Karhut
Vuoden puolustuspelaajaSanni TuomistoEBT
Paras kuudes pelaajaHenna SandvikHonka
Vuoden kehittyneinRoosa KosonenCatz
Vuoden tulokasElina AarnisaloHonka
Vuoden valmentajaRoope MäkeläPeli-Karhut
Vuoden erotuomariAriadna Chueca Moreno



Mitäs ajatuksia palkittujen lista herättää?
 
Viestejä
87
Mitäs ajatuksia palkittujen lista herättää?

Haluaisin tietää, millaiselta listalta valmentajat ja kapteenit äänestivät ja millä perustein tälle listalle on pelaajat valittu. Käsittääkseni ainakaan kaikissa kategorioissa ei ole saanut äänestää vapaasti.
 
Viestejä
31
Muuten hyviä valintoja, mutta mikäli oli Tuukkasen viimeinen kausi niin olisi kyllä voinut olla MVP. Oli muutenkin mielestäni Lehtorantaa parempi, mutta ehkä äänestäjät halusivat mestarijoukkueesta pelaajan.
Mäkelä voitti mestaruuden, mutta jos miehissä Sopanen oli vuoden valmentaja niin tuskin Kujansivu olisi ollut huono vaihtoehto vaikka ei mestaruutta voittanut, kuitenkin aika iso yllätys oli osalle että Honka oli finaaleissa.
Sitten jos olen rehellinen niin tuolla vuoden tuomari palkinnolla on tuskin hirveästi väliä, mielestäni liigassa oli niin heikkoa tuomarointia läpi kauden.
 
Viestejä
676
Muuten hyviä valintoja, mutta mikäli oli Tuukkasen viimeinen kausi niin olisi kyllä voinut olla MVP. Oli muutenkin mielestäni Lehtorantaa parempi, mutta ehkä äänestäjät halusivat mestarijoukkueesta pelaajan.
Mäkelä voitti mestaruuden, mutta jos miehissä Sopanen oli vuoden valmentaja niin tuskin Kujansivu olisi ollut huono vaihtoehto vaikka ei mestaruutta voittanut, kuitenkin aika iso yllätys oli osalle että Honka oli finaaleissa.
Sitten jos olen rehellinen niin tuolla vuoden tuomari palkinnolla on tuskin hirveästi väliä, mielestäni liigassa oli niin heikkoa tuomarointia läpi kauden.
Eiköhän nuo valinnat ole myös naisten puolella tehty runkosarjan päätyttyä, eli mestarit ym ei vielä siinä mielessä olleet tiedossa, tai se, että Honka on finaalissa. Tuomarivalinnasta samaa mieltä.
 
Viestejä
2 534
Mikäli Catz laittaa ne samat junnut aloitusviisikkoon kuin jotka aloittivat tämän kauden niin matkustan Helsingistä Lappeenrantaan katsomaan joitain pelejä. En ymmärtänyt Haakanan ajatuksen juoksua kauden aikana lainkaan. Minun mielestä Catz saattaa lähteä ihan hyvistä asemista seuraavaan kauteen huolimatta budjetin pienuudesta...
 
Viestejä
345
Mikäli Catz laittaa ne samat junnut aloitusviisikkoon kuin jotka aloittivat tämän kauden niin matkustan Helsingistä Lappeenrantaan katsomaan joitain pelejä. En ymmärtänyt Haakanan ajatuksen juoksua kauden aikana lainkaan. Minun mielestä Catz saattaa lähteä ihan hyvistä asemista seuraavaan kauteen huolimatta budjetin pienuudesta...
Nyt en ymmärrä. Mikä vika oli Haakanan ajatuksenjuoksussa? Jos vähääkään muistan niin oli pitkiä aikoja jolloin oli peluutettava niitä jotka sattuivat olemaan pelikuntoisia.
 
Viestejä
134
Nyt en ymmärrä. Mikä vika oli Haakanan ajatuksenjuoksussa? Jos vähääkään muistan niin oli pitkiä aikoja jolloin oli peluutettava niitä jotka sattuivat olemaan pelikuntoisia.

Luulen, että tällä tarkoitetaan joitain peluutukseen liittyviä asioita kuten esim. Mariah Kingin sementoitua paikkaa aloitusviisikossa. Kukaan ei myöskään kieltäne sitä, että jenkkien sijaan paikalliset junnut olisivat saattaneet päästä ihan samaan lopputulokseen Jordan Jonesin ollessa kuin varjo edelliskauden esityksistään.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös