Koripallo.com

NBA 2K-sarja

Viestejä
93
Onko tää MyPlayer tosiaan niin hyvin tehty pelitila,et NBA 2K-peli kannattaa sentakia ostaa Pleikkarille??

Oon käsittäny et monet jumaloi tätä pelisarjaa..
 
Viestejä
15
Vs: NBA 2K-sarja

Mielestäni todella hyvin toteutettu peli. Itse olen viettänyt tarinan parissa monia hauskoja tunteja, kokonaisuus on hyvä. Suosittelen ostamaan. Paras urheilupeli.

Kokeilin juuri NBA Live 18 demoa, enkä ole yhtään vakuuttunut että peli olisi millään tapaa parempi kuin NBA 2K16, joka on viimeisin versio jonka omistan.
 
Viestejä
11
Vs: NBA 2K-sarja

Makuasioitahan tämä on, mutta itselläni on ainakin jo kymmeniä tunteja mennyt NBA 2K18 MyCareer pelitilaa tahkotessa jossa siis tehdään oma pelaaja joka pikku hiljaa kehittyy pelaillessa sekä MyGm jossa siis keskitytään enemmän joukkueen kasaamiseen ja useamman kauden edistymiseen. Pelistä löytyy paljon todella hyvää, mutta myös paljon asioita mitkä hieman ärsyttää.

Itse tykkään tästä reilusti enemmän kuin NBA Live pelisarjasta - mutta riippuu varmasti paljon siitä mistä kukakin kiksinsä saa.

Ja siis onhan se hauskaa pelata Markkasen kanssa Bullsissa. Harmi vaan, että Koposta ei saa muuta kuin itse tehtynä Draftin kautta MyGM moodiin. Hassu pikku tärppi tosin on, että pelin kuuluttaja osaa kyllä sanoa Koposen nimen (nickname tietenkin General) Itse tein pointguardin kun sillä paikalla ei Bullsissa kovasti kilpailua tällä hetkellä ole.
 
Viestejä
3
Löytyykö PC:n puolella MyCareerin pelaajia, versiona uusin 19? Etsimme puolalaisen pelikaverini kanssa tervehenkisiä joukkuekavereita. Tarkoituksena on pikkuhiljaa rakentaa toimiva tiimi, jolla voisi pelata ehkä kilpailullisiakin pelejä. Tarkoituksena on pelata solidia joukkuepeliä, jossa pallo ja miehet liikkuu. Myös kuvioita on tarkoitus pikku hiljaa hahmotella, sillä hyvät joukkueet osaavat puolustaa pallottelijat pois. Eli jos olet hyvähenkinen joukkuepelaaja, niin saatat olla sopiva meille. Pelihahmosi buildilla ei ole tässä vaiheessa ratkaisevaa merkitystä. Itse olen pure stretch 4 ja kaveri on shot creating playmaker. Lähinnä tulee mieleen, että tarvittaisiin atleettinen vahva sentteri, yksi heittäjä takakentälle ja ehkä yksi solidi puolustaja. Mutta nämä ovat vain suuntaa antavia.

Laitahan viestiä tulemaan. Jos et ole vielä grindannut hahmoasi 90:een, niin ei haittaa. Voidaan aloittaa jo treenaaminen!
 
Viestejä
2 333
Korisnörtit pelaa tietenkin MyGM peliä jonka ominaisuuksia on ymmärtääkseni riisuttu viime vuosina koska MyCareer pelaajat väärinkäytti tiettyjä ominaisuuksia buustatakseen omia pelaajiaan.

Ainakin joitakin vuosia sitten oli vielä mahdollista rakentaa GM-pelissä koko joukkue, treidata sydämensä kyllyydestä, laatia taktiikat ja vieläpä valmentaa pelit (käytännössä katsoa pelit, mutta tehdä siinä kaikki vaihdot, antaa aikalisäohjeet / uudet taktiikat jne.). Yksittäisten pelien pelaaminen ei siis ollut peliohjaimen raivokasta näpyttämistä vaan silkkaa brain-poweria.

Osaako joku tietävämpi sanoa, onko tämä kehitys MyGM pelaajia vastaan jatkunut? Itselläni k20 on jäänyt viimeiseksi ostetuksi versioksi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös