Koripallo.com

NBA 2K9

Viestejä
1 277
Vs: NBA 2K9

Mulla on 2k9 pc:llä ja en löytäny sieltä valikosta mistään mitään loving rosters juttua ??? ???
 
Viestejä
267
Vs: NBA 2K9

bass sanoi:
Mulla on 2k9 pc:llä ja en löytäny sieltä valikosta mistään mitään loving rosters juttua ??? ???

En tiedä onko tota ominaisuutta pc:llä. 360:sellä pelin käynnistyessä se tarkastaa automaattisesti onko uutta rosteripäivitystä saatavilla (jos boxi on kytketty nettiin ja liveen).
 
Viestejä
953
Vs: NBA 2K9

Juha sanoi:
Mielestäni living rostersin tartteekaan päivittää association rostereita, koska siellähän eletään omaa kautta, jossa tapahtuu omia treidejä yms. Sellainen vaihtoehto olisi tietysti jännä, jossa associationia aloittaessa valitaan, käytetäänkö living rostersia -> tällöin tietenkin pitäisi olla niin, ettei itse voi vaikuttaa ollenkaan siihen, miten pelaajat liikkuvat rostereissa oman associationin aikana.

Ymmärrän pointtisi. Mutta pelaajat kuitenkin kehittyy kauden aikana (siis oikean) ja tapahtuu näitä isoja kauppoja esim. Marc Gasol on 71 muistaakseni alkuperäisillä rostereilla ja päivitetyillä 79 ja sitten tämä Denver-Detroit kauppa. Se toisi "enemmän realismia" associationiin.

Se olisi kyllä hyvä juttu, jos pystyisi valita käyttääkö living rostersia vai ei.

Itse en pelaa muita pelimuotoja kuin associationia (vastustajan löytäminen netissä on ns. "pain in the ass") niin olisi hyvä, jos kokoonpanot olisivat ne ihan uusimmat.
 
Viestejä
1 277
Vs: NBA 2K9

Juha sanoi:
En tiedä onko tota ominaisuutta pc:llä. 360:sellä pelin käynnistyessä se tarkastaa automaattisesti onko uutta rosteripäivitystä saatavilla (jos boxi on kytketty nettiin ja liveen).
Nyt on sellanen olo että mua ois kusetettu ja pahasti :mad: :mad: pitää varmaan palauttaa peli.
 
Viestejä
267
Vs: NBA 2K9

bass sanoi:
Nyt on sellanen olo että mua ois kusetettu ja pahasti :mad: :mad: pitää varmaan palauttaa peli.

Eikös pc:lle saa rostereita päivitettyä ns. manuaalisesti, eli lataat netistä jostain sivulta rosterin ja sit lataat sen pelissä?
 
Viestejä
133
Vs: NBA 2K9

bass sanoi:
Nyt on sellanen olo että mua ois kusetettu ja pahasti :mad: :mad: pitää varmaan palauttaa peli.
Tiedossa oli jo reilusti ennen PC versiota, että sille alustalle ei tule mitään onlinejuttuja. Ei living rostersia, ei moninpeliä ei mitään.
 
Viestejä
1 277
Vs: NBA 2K9

King James sanoi:
Kuka edes pelaa tietokoneella enää nykyään? Mene nörtti nurkkaan häpeämään :D
Ne joilla ei ole tietokoneen lisäksi varaa maksaa 500e konsolista +65e/peli vain pelatakseen samoja pelejä, joita voi pelata tietokoneella.
 

pröt

Vs: NBA 2K9

King James sanoi:
Kuka edes pelaa tietokoneella enää nykyään? Mene nörtti nurkkaan häpeämään :D

Tiotokone on yksinkertaisesti parempi graafisesti ja muutenkin suorituskyvyltään.
Konsoli on helppo ja mukava olohuonovempele. Tosipelejä pelataan tietokoneella...
 
Viestejä
234
Vs: NBA 2K9

Ja$on sanoi:
Osaako kukaan auttaa? Kun ostin koneelle tämän ja yritän käynnistää peliä (joka käynnistyy steamin kautta -.-) niin se sanoo että "This game is currently unavailable, please try again later." Mitäköhän voisin tehdä?

Auttakaa nyt minua ?
 

Jesukki

Vs: NBA 2K9

Vitun pelle. Voi sitä vähän järkevämmin vastata. No kokeile ekaks asentaa uusiks ja jos ei toimi niin riittääkö koneesi edes pyörittämään peliä?
 
Viestejä
234
Vs: NBA 2K9

Jesukki sanoi:
Vitun pelle. Voi sitä vähän järkevämmin vastata. No kokeile ekaks asentaa uusiks ja jos ei toimi niin riittääkö koneesi edes pyörittämään peliä?

oon reinstalloinut mutta ei vieläkään. pitää vissiin uninstalloida kunnolla. ja tehot kyllä riittää.. tsekattu on.
 
Viestejä
265
Vs: NBA 2K9

Ja$on sanoi:
oon reinstalloinut mutta ei vieläkään. pitää vissiin uninstalloida kunnolla. ja tehot kyllä riittää.. tsekattu on.


Sama ongelma. Oon kissojen ja koirien kanssa ettiny vastauksia ja kaikenlaiset kikat on kokeiltu, mut täl hetkel ei oo ollu apua... Postailen jos joku niksi auttaa =P


EDIT: http://2ksports.com/forums/showthread.php?t=192808 -tää autto (joku linkitti täällä viitossivulla, kiitos siitä)
 
Viestejä
234
Vs: NBA 2K9

The_accessory_dude sanoi:
Sama ongelma. Oon kissojen ja koirien kanssa ettiny vastauksia ja kaikenlaiset kikat on kokeiltu, mut täl hetkel ei oo ollu apua... Postailen jos joku niksi auttaa =P


EDIT: http://2ksports.com/forums/showthread.php?t=192808 -tää autto (joku linkitti täällä viitossivulla, kiitos siitä)
KIITOS! jjos nyt saan tuon toimimaan niin olen kyllä tosi kiitollinen :D!

Edit. ekan yrityksen jälkeen toimi hyvin sihen asti, kunnes käynnistin pelin : D sitten meni vaan ruutu mustaksi eikä enää näyttänyt mitään enkä voinut palata työpöydälle mitenkään.. Toivottavasti toisella yrityksellä.. ja näytönohjain on muuten ATI:n Radeon joku 9000 tai 9500, aika uusi..


ei sitten toisellakaan... voisko the assesseri hemmo keksiä jotain uusia poppakonsteja:D, kiitos
 
Viestejä
234
Vs: NBA 2K9

Koitan päivittää näytönohjaimen ajurit... Jos vaan muistais tarkan nimen ...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös