Koripallo.com

Nba live 10 ja 2k10

  • Viestiketjun aloittaja Onneton odottaja
  • Alkaa
Status
Viestiketju on suljettu.

asked

Vs: Nba live 10 ja 2k10

S13M sanoi:
En muista ihan 100% varmasti, koska siitä on aikaa kun itse tein tilin.

Anyway, kun olet saanut yhdistettyä XBOXin nettiin menet XBOX live (tjsp.) välilehteen ja siinä pitäisi lukea JOIN XBOX LIVE. Painat siitä ja päädyt rekisteröitymissivulle, jossa sinun pitää täyttää Nimi, synt.aika, sähköposti jne. Jatkat siitä sitten XBOXin ohjeiden mukaan.

Ja kuten sanottua en ole 100% varma.
siis kun yhdistän XBOXIN koneeseen nii meneekö kone automaattisesti tuonne xboxin sivuille ja siihen rekisteröintiin??
 
Viestejä
953
Vs: Nba live 10 ja 2k10

asked sanoi:
siis kun yhdistän XBOXIN koneeseen nii meneekö kone automaattisesti tuonne xboxin sivuille ja siihen rekisteröintiin??

Yhdistät XBOXin nettijohdolla modeemiin ja sitten se testailee mun mielestä sitä yhteyttä jne. XBOXissa (eli konsolissa) on välilehti jonka nimi on XBOX live tjsp. Siellä pitäis olla semmoinen vaihtoehto kuin "Join XBOX live".

Tai jos saat koneen yhdistettyä nettiin, käynnistä NBA 2k10 ja katso hakeeko peliin päivityksen.

EDIT: http://www.monkeysee.com/play/11436-xbox-live-connecting-to-the-internet

Videotutoriaali, videon alla on muitakin videoita esim. miten luodaan tili jne.
 

whiit

Vs: Nba live 10 ja 2k10

miten vaihdetaan joukkuetta my playerissä? pelaan bulssissa hyvin, ja jokapelin jälkeen 2k insider sanoo et voit vaihtaa joukkuetta mutta miten? apua!
 
Viestejä
251
Vs: Nba live 10 ja 2k10

whiit sanoi:
miten vaihdetaan joukkuetta my playerissä? pelaan bulssissa hyvin, ja jokapelin jälkeen 2k insider sanoo et voit vaihtaa joukkuetta mutta miten? apua!

eikös joukkueenvaihtomahdollisuus tuu vasta päivitykses
 

ei mulla vaan

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Timi sanoi:
Onhan noita rosteripäivityksiä tullut pitkin syksyä. Ei nyt ollut.
Ei mulle vaan mitään rosteri päivityksii oo tullu johtunee siitä et ei livee vissiin.......
 
Viestejä
4 452
Vs: Nba live 10 ja 2k10

ei mulla vaan sanoi:
Ei mulle vaan mitään rosteri päivityksii oo tullu johtunee siitä et ei livee vissiin.......

Jollei Liveä ei nettiä.

Ok, eli onko muille 360 käyttäjille käynyt seuraavaa? Eli, pelailin My Playeriä ja pääsin NBAhan. Ok, hyvä homma, mutta kolmen pelin jälkeen huomasin, että aikasemmin pelatuista otteluista oli tulokset muuttuneet, 4. jakso oli tyyliin 15-0 toiselle joukkueelle tai 0-0 jne. Pelaajien tilastoihin tuo ei vaikuta, mutta joukkueen recordiin kylläkin. Olen voittanut oikeasti 3 peliä, mutta recordi on 1-4. Ennen viimeistä ottelua katsoin kalenterista, että edellinen ottelu päättyi 87-76. Aloitin uuden ottelun, jonka aikana nba today näytti edellisen ottelun tuloksen, 55-60, pelin pelattuani tarkistin kalenterin ja sinnekin oli tämä aikaisempi ottelu muuttunut tulokseski 55-60 neljännen jakson päättyessä 0-0. Prkl, todella ärsyttävää.

Toivottavasti ei ole yleinen ongelma ja tämä on vain minulla, joka korjaantuu esim. aloittamalla uusi My Player tai jopa vain sammuttamalla boxi hetkeksi ja lataamalla My Player uudestaan. Vai olenko vain optimisti?
 

spuge1

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Mulla on tälläne Logitechin 360 gamepad, chillstream. Koneelle siis. Ja en saa millään analogista ohjausta toimimaan. Kun liikutan dual player kohdassa stickkiä siinäö lukee positive axis mutta pelissä ei toimi. Ja jos yritän jokaista suuntaa määrittää stickeillä, kaksi saan positiiviseksi ja kaksi menee sitte negative ku vaikka laittaa right positive ni up menee negative.- Kyrsii. Sais tolla vähä monipuolisuutta toho pelaamisee.

Pyydän anteeksi tekstin sekavuutta :D
 
Viestejä
43
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Timi sanoi:
Ok, eli onko muille 360 käyttäjille käynyt seuraavaa? Eli, pelailin My Playeriä ja pääsin NBAhan. Ok, hyvä homma, mutta kolmen pelin jälkeen huomasin, että aikasemmin pelatuista otteluista oli tulokset muuttuneet, 4. jakso oli tyyliin 15-0 toiselle joukkueelle tai 0-0 jne. Pelaajien tilastoihin tuo ei vaikuta, mutta joukkueen recordiin kylläkin. Olen voittanut oikeasti 3 peliä, mutta recordi on 1-4. Ennen viimeistä ottelua katsoin kalenterista, että edellinen ottelu päättyi 87-76. Aloitin uuden ottelun, jonka aikana nba today näytti edellisen ottelun tuloksen, 55-60, pelin pelattuani tarkistin kalenterin ja sinnekin oli tämä aikaisempi ottelu muuttunut tulokseski 55-60 neljännen jakson päättyessä 0-0. Prkl, todella ärsyttävää.

Toivottavasti ei ole yleinen ongelma ja tämä on vain minulla, joka korjaantuu esim. aloittamalla uusi My Player tai jopa vain sammuttamalla boxi hetkeksi ja lataamalla My Player uudestaan. Vai olenko vain optimisti?

Itsellä ei ainakaan mitään vastaavaa ja 4 NBA peliä takana. Luulen, että ihan yksittäinen valmistusvirhe.

Itseä ihmetyttää se, että miksi D-liiga aikoina en päässyt kertaakaan alotusviisikkoon 20 ottelun aikana, vaikka piste ka. oli lähes 16 ja ribareita tuli otettua 5 per peli. Muutenkin pelit menivät hyvin.
 
Viestejä
953
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Nyt on kahdeksan peliä takana NBA:ssa (athletic SF). Joukkueena Knicks eli training campin selvitin putoamatta. Peliaikaa tulee 28 min. penkiltä.

Pick-up peliin pääsin mukaan ekalla yrityksellä, tuuria vai toimiiko 2k:n serverit oikeasti?
 
Viestejä
1 177
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Milloin helvetissä se päivitys tulee ps3?? Vittu tässä on venattu jo ties kuinka kauan että voi aloittaa Nba pelit... Käsittämätöntä toimintaa
 
Viestejä
251
Vs: Nba live 10 ja 2k10

boobie, my playeria ei tartte alottaa alusta jos oot alottanu sen ennen patchia. ainakin 2k on niin sanonu
 
Viestejä
1 177
Vs: Nba live 10 ja 2k10

stoneddd sanoi:
boobie, my playeria ei tartte alottaa alusta jos oot alottanu sen ennen patchia. ainakin 2k on niin sanonu

Totta, mutta olen pelannut nyt training campin läpi, mutta en voi aloittaa nba pelejä ennen kuin voin muuttaa erän pituutta
 
Viestejä
251
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Boobie Gibson sanoi:
Totta, mutta olen pelannut nyt training campin läpi, mutta en voi aloittaa nba pelejä ennen kuin voin muuttaa erän pituutta

et voi vai et halua?
 
Viestejä
80
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Boobie Gibson sanoi:
Totta, mutta olen pelannut nyt training campin läpi, mutta en voi aloittaa nba pelejä ennen kuin voin muuttaa erän pituutta

Millä noita erän pituuksia saa edes vaihdettua my player -modessa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös