Koripallo.com

NBA-tuokio: suomenkielinen podcast NBA-koripallosta

Viestejä
83
Niin, mutta millä alustalla kuuntelet Tuokiota ja koet ongelmia?
Onko Tuokiossa, jotenkin mahdollista valita alustaa?
Minulla on vain yksi vaihtoehtona. Eli avaan kännykän Google Chromen, valitsen NBA Tuokion nettisivulta olevasta laatikosta (,jossa voi aloituskohdan valita itse). Laatikon alareunassa on lukee Share, Subscribe, Cookie Policy ja Description. Laatikossa valitsen Play-napin ja alan kuuntelemaan...muutaman minuutin ennen kuin lähetys katkeaa...
 
Viestejä
7 403
Onko Tuokiossa, jotenkin mahdollista valita alustaa?
Minulla on vain yksi vaihtoehtona. Eli avaan kännykän Google Chromen, valitsen NBA Tuokion nettisivulta olevasta laatikosta (,jossa voi aloituskohdan valita itse). Laatikon alareunassa on lukee Share, Subscribe, Cookie Policy ja Description. Laatikossa valitsen Play-napin ja alan kuuntelemaan...muutaman minuutin ennen kuin lähetys katkeaa...
Tuosta se juurikin mättää tässä tapauksessa. Puhelimesi pyörittää NBA-tuokiota Chrome-selaimen kautta. Kun puhelimen ruutu sammuu ja/tai puhelin menee lepotilaan, myös Chrome-selain pimenee.

Puhelimesta riippuen podcastejä kannattaa kuunnella joko puhelimen käyttöjärjestelmän oletussovelluksella (tai jollain muulla vastaavalla).

iOS: ‎NBA-tuokio on Apple Podcasts
Android: NBA-tuokio

Spotify: NBA-tuokio

Yleisesti ottaen musiikkisoittimet ja podcast-sovellukset tajuavat, että puhelimen lepotila ei välttämättä tarkoita sitä, että äänen olisi katkettava. Nettiselaimet (ja esim. YouTube) eivät tätä tajua sitten millään.

edit.

Yleisesti ottaen podcastien seuraaminen podcast-sovelluksella on suositeltava lähestymistapa. Kun suosikkipodcastinsä on kerran etsinyt sovelluksen kautta, sen voi tilata ("Subscribe") ja asetuksia rukkaamalla saa vaikka aina ilmoituksen uuden jakson ilmestymisestä.

Tämän lisäksi podcast-sovelluksen kautta voi etsiä seurattaviksi uusia podcastejä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
83
Tuota Chrome-juttua minä vähän epäilinkin, mutta kun minulla viime syksynä muutama NBA-tuokio jakso toimi aivan oikein (eli tuli loppuun asti ilman "katkeamisia"), niin ajattelin että ongelma ei johtuisi selaimesta vaan jostain muusta.

No nyt testasin asian ohjeidesi mukaan ja hyvin toimii!

Kiitos neuvosta!
 
Viestejä
7 403
 
Viestejä
1 818

Nyt vaikuttaa helvetin hyvältä!

61F461D7-B699-476D-AF99-33E671F67FCF.jpeg
 
Viestejä
7 403
 
Viestejä
1 818
Valmistauduin siihen että seuraava jakso lukupiirin jälkeen ei tunnu miltään, mutta olin pahasti väärässä. NBA-tuokio vetää yhtä kovaa helmikuuta kuin mitä Jeremy Lin vuonna 2012!!!!

Ollin vitsien taso vain jatkaa myös nousemistaan.

Vähän särähti korvaan assistit.


Linstähän oli juttu jopa Veikkaajassa (kansikuva??). Tekisi mieli väittää, että sitä ennen edellinen NBA-juttu (jos mestaruusjuttuja ei lasketa, jos niitäkään edes oli) oli se kun Lebron siirtyi Miamiin (silloin ekan kerran itse huomasin tämmösen urheilijan olevan maailmassa), ajattelin tarkistaa kuinka väärin muistan, mut perkule arkisto ei yllä vuoteen 2012 asti.
 
Viestejä
79
Samaa mieltä Henken kanssa.

Samoin valitettavasti NBA-tuokion toimivuus unilääkkeenä on ottanut itsellä ainakin harppauksen taaksepäin. Ennen Spotifyn uniajastimella oltiin jo pitkällä höyhensaarilla ajan loppuessa ja seuraavalla kuuntelukerralla sitten kelailtiin taaksepäin, ainakin aina joskus. Noh, eihän tätä kuuntelijoille tehdäkään.

Viimeisimmissä jaksoissa taas on joutunut laittamaan lisää aikaa ajastimeen. Varmaan Ollin vitsien ja muutenkin laadukkaan sisällön vuoksi, joka kietoo kuulijan kuulemaan vielä lisää. Lin-Lin tilanne.
 
Viestejä
239
Tekijät alkoivat väsyä selvästi loppua kohden ku Kawhi siirtyi Torontoon vapaana agenttina ja vuosiluvutkin menivät vähän sinne päin. Eikä kukaan lähetyksessä puuttunut asiaan.
 
Viestejä
7 403
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös