Koripallo.com

Onko koripallo.com samaa mieltä kuin King James

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
5 329
Jotenkin menee päälekkäin . ;D Tarkoitan onko koripallo . com .Takana mitä James sanoo.
 
Viestejä
1 734
Vs: Onko koripallo.com samaa mieltä kuin King James

Kyllä. King Jamesilla on timmi takamus. Kopipallo.comin käyttäjistön enemmistö mielellään on Kinkku Jamesin takana päällekkäin.
 
Viestejä
2 532
Vs: Onko koripallo.com samaa mieltä kuin King James

Mielenkiintoiseen kysymykseen vastauksena on ehdoton ehkä. Ehkä olen, ehkä en, tai päinvastoin. Monta kertaa, kun olen ollut Kunkun kanssa eri mieltä, niin olenkin ehkä ollut samaa mieltä, tai sitten en ehkä ole ollutkaan mitään mieltä, koska en ole havainnut samoin- tai eri mieltä olemisessa mitään mieltä, joten en ole mieltänyt mielessäni mitään mieltä jotakin mieltä olemisessa. Toisaalta samaa mieltä oltuani, olenkin havainnut, etten olekaan samanmielinen, joten samaa mieltä oleminen on vasten mieltäni, mutta ei kuitenkaan vastenmielistä, joten mielibideellä käydessäni olen miettinyt mielipiteeni uudelleen, jolloin olen ehkä tullut toisenlaiseen johtopäätökseen .Ehkä .tai ehkä ;D .ei sittenkään .Takana
 
Viestejä
1 111
Vs: Onko koripallo.com samaa mieltä kuin King James

macellarius sanoi:
Alkusanat
Tervehdys, tämä lienee ensimmäinen yhteydenottoni ulkomaailmaan useisiin kuukausiin. Maaliskuusta saakka olen majaillut suorakulmion muotoisessa puutarhavajassani maailmaa ja sen geometrisiä piirteitä pohtien. Suokaa anteeksi sumea ajatuksenjuoksuni, neljä kuukautta olen syönyt milloin mitäkin purkkivalmistetta, säilykepersikoista imeväisten piltteihin. Huomasin, että molempien valmisteiden pakkauspurkeissa oli havaittavissa selkeää, ja niin kaunista geometriaa. Persikkapurkki oli ihailtavan symmetrinen ja maskuliinisen kokonaisuuden kruunasi täydellisen sileä päällyskansi. Valmissoseiden pakkausratkaisu oli sekin ihanteellinen: materiaalina oli käytetty yksinkertaista lasia ja ylhäälle kapeneva kristallivartalo päästi kirkkaan c-sävelen puulattialle tipahtaessaan. Molempien muodot ovat omalla kauniilla ja selittämättömällä tavallaan täydellisiä.

Vaikka alkuperäinen tarkoitukseni majoittua puutarhavajaan ei ollutkaan suorakulmioiden, neliöiden tai muidenkaan suunnikkaiden yhteiskunnallisen tarkoituksen pohtiminen, en yksinkertaisesti voinut itselleni mitään: päätin ottaa asiasta selvää ja nyt jaan niin omat päätelmäni kuin mielipiteenikin teidän, lajitovereideni, kanssa.


Ympyrä
Ympyrä, joka usein myös palloon rinnastetaan, on itselleni hyvin mielenkiintoinen muoto. Se lienee yksi kauneimmista, ellei jopa kaunein, geometrian mestariteos päällä maan ja avaruudessa. Yksi erityisen hieno ja arvostettava piirre ympyrässä on se, että se koostuu käytännössä yhdestä ainoasta viivasta. Kuvittele itsesi neliön muotoiselle ja kukkien täyttämälle pellolle, jonka ympäri kulkeva luonnon muovaava polku ei lopu eikä ala mistään yksittäisestä kiintopisteestä, voit aloittaa juuri siitä mistä itse haluat. Saat kulkea polkua ikuisesti, eikä se siltikään tule ikinä loppumaan. Sinulla ei ole muuta päämäärää kuin ajan loppu, tiesi ei pääty ennen kuin sen on tarkoitus. Ympyrä on siis omalla tavallaan verrannollinen ihmiselämän polun kanssa.

Ympyrää voi verrata ihanteelliseen elämään myös toista näkökulmaa käyttäen. Täydellinen pyöreys ja rauhallinen ulkomuoto estävät äkilliset elämänmuutokset, kulmat. Kun menetät läheisesi, viivasi muuttaa kulkusuuntaa, jolloin muodostuu aina sisintäsi piinaava kulma. Seuraavana jouluna katselet valokuvia lipastosi päällä, kuvassa on menehtynyt läheisesi. Valokuvia katselemalla palaat menneisyyteen ja kuljet viivaasi taaksepäin. Saavut kulmaan, alat kyynelehtiä. Kukaan ei halua kasoittain negatiivisia kokemuksia elämäänsä, kukaan ei halua kasapäin kulmia viivaansa. Kuitenkaan, kenenkään elämä ei ole täydellistä ja parhaassakin tapauksessa viiva muuttaa suuntaansa muutamaan otteeseen. Täydellinen elämä on tasaista ja rauhallista, et koe negatiivisia hetkiä, eikä viivasi muuta suuntaansa. Täydellisen elämän viiva on, aivan, pyöreä ympyrä.


Neliö
Neliö, toisin kuin ympyrä, ei minulle symboloi vain elämää, se symboloi hengellistä elämää. Elääkseni sisäisesti rauhallisen elämän tarvitsen pyhän kolminaisuuden lisäksi matematiikkaa, jota minulle tarjoaa neliö. Kristinuskossa pyhä kolminaisuus tarjoaa sinulle kaiken tarvittavan, mutta itse en ole uskovainen, vaan matemaattisen ajattelupohjan mukaisesti uskon, ettei minkäänlainen hengellinen elämä ole mahdollista. Joka tapauksessa, jokainen ihminen tarvitsee mentaliteetilleen tukipilarin, Jumalan. Tämän saavuttaminen on mahdollista, kun ajattelet ja uskot matematiikan muodostavan pyhän kolminaisuuden kolmiosta neliön. Matematiikka kuvastaa uutta näkökulmaa ja neljättä vaihtoehtoa. Jokainen voi valita oman tiensä, ja itse olen valinnut pyhän nelikulmion polun. Entä sinä? Tunnustatko tarvitsevasi tukipilaria elämässäsi, otatko pyhän kolminaisuuden aatteen vastaan matemaattisesta näkökulmasta? Se on oma päätöksesi, sen päätöksen tarjoaa, aivan, neliö.

Hengellisen elämän vertauskuvana toimiva neliö voidaan liittää myös moneen arkipäiväiseen funktioon. Moni esine, jota arkipäiväiväisessä elämässä käytät on kuution muotoinen, kuutio taas muodostuu kuudesta neliöstä. Yhdessä kuusi neliötä täydentää jokapäiväisestä elämästäsi kuution. Monet elektroniikan tuotteet, kuten matkapuhelimet, kaukosäätimet sekä satelliitit myydään ja kuljetetaan kuution muotoisissa pakkauksissa. Pysähdytkö koskaan miettimään kuutioiden ja neliöiden syvintä merkitystä näitä laatikoita valmistaessasi, pakatessasi ja purkaessasi. Yritä seuraavan viikon aikana käyttää mahdollisimman paljon neliön ja kuution vertauskuvia arkipäiväisiä funktioita suorittaessasi. Tämä saattaa helpottaa pyhän nelikulmion polun hyväksymistä elämäntavaksi ja -aatteeksi. Koettele itseäsi, onko sinusta siihen?


Kolmio
Kolmion maagista muotoa harvoin tapaa arkielämässä, eivätkä ihmiset juuri siksi sen kohdalle tule pysähtymään. Yritetään kuitenkin Sulje silmäsi ja tee seuraavaa: Kuvittele elämäsi kolme tärkeintä asiaa tai esinettä ja sijoita ne kolmion kulmiin. Lähde pyörittämään kolmiota, kovempaa ja vielä kovempaa. Esineiden piirteet ovat enää hahmoja ja ne sulautuvat toisiinsa. Enää et erota mikä esine on missäkin kulmassa. Sulauta esineet lopullisesti yhteen ja sijoita ne tärkeimpään kulmaasi. Minä en tiedä mikä tärkein kulmasi on, sen päätät sinä itse. Nyt kaksi kulmaa on vailla esineitä, sijoita toiseen itsesi ja toiseen rakkain läheisesi. Pyöritä kolmiota akselinsa ympäri, vielä kovempaa kuin edellisellä kerralla. Sinua pyörryttää ja alat huutaa. Se tuntuu hyvältä. Älä pysähdy. Kutsu lähimmäisesi viereesi ja ota häntä kädestä kiinni. Lähtekää liukumaan kolmion piiriä pitkin, myös valitsemasi esineet liukuvat värikkäänä laavana ympärillänne. Pysähdy. Missä olet? Olet siellä missä haluat olla, älä tule ulos. Rentoudu ja lopeta hengittäminen, kolmio hengittää puolestasi. Nosta kolmio kolmion muotoiseksi taloksi ja leiju sen ilmatilassa. Myös läheisesi ja valitsemasi esineet leijuvat ympärillä. Nouset katon rajaan ja laitat kämmenesi kattoa vasten. Työnnä itsesi takaisin maahan ja käy makuulle. Avaa silmäsi, olet tietokoneella lukemassa kirjoitustani ja sinulla on rauhallisempi olo kuin koskaan ennen.

Kolmioita on vaikea ymmärtää, eikä harjoite tuo sinulle rauhaa heti ensimmäisellä kerralla. Yritä uudestaan, mutta viiden kerran jälkeen kannattaa jo luovuttaa, et selvästikään tiedä mitä elämältäsi haluat. Tieto on kolmiossa, älä kiirehdi sen sisäistämisessä. Kolmio avaa seinänsä silloin, kun siihen on oikea hetki.


Lieriö, kartio, viisi- ja kuusikulmiot - Tuntematon vyöhyke
Ympyrä, neliö kuutioineen ja kolmio ovat tulevaan verrattuna yksinkertaisia ymmärtää. Tuntemattoman vyöhykkeen muodot ovat kaikille avoimia arvoituksia, saat niistä selvää vasta kun ymmärrät kaiken aiemmin sanotun täydellisesti. Lieriö ja kartio kertovat sinulle mitä viisikulmion kulmat pitävät sisällään, viisikulmio taas avaa kuusikulmion salat. Näiden takaisia muotoja en itse ole vielä sisäistänyt, siihen tulee kulumaan huikeasti enemmän aikaa ja aivokapasiteettia. Tärkeintä tuntemattoman vyöhykkeen muotojen ymmärtämisessä on avoin ja vastaanottava miele, ennakkoasenteista ei tule olemaan hyötyä elämän ja muotojen kirjoja avatessa. Näiden muotojen tarkoituksen selvittämiseen en voi muuta neuvoa antaa, sillä nämä muodot merkitsevät itselleni eri asioita kuin teille. Teidän tulee itse ratkaista omat arvoituksenne.


Miten äänestät?
Jotta voisit äänestää, sinun tulee visuaalisesti hahmottaa muodot tarkoituksineen, et siis voi äänestää pelkän ulkokuoren perusteella. Ratkaise muotojen tarkoitus ja tutkiskele sisäntäsi. Äänestä ja ilmaise mielipiteesi tällä palstalla. En kerro omaa mielipidettäni, se sekoittaisi päänne ja ajatusmaailmanne. Vielä kerran, keskittykää omiin muotoihinne. Kiitos ja näkemiin.


Jälkikirjoitus
Arvoisa ylläpito ja hyvät valvojat. Toivon että ette poistaisi luomaani keskusteluaihetta, olen hyvin kiinnostunut keskustelupalstalaisten mentaalisesta tilasta. Kiitos.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös