Koripallo.com

Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

  • Viestiketjun aloittaja ent. etsimen_takaa
  • Alkaa
Status
Viestiketju on suljettu.

ent. etsimen_takaa

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta kun yritän kirjautua sisään saan viestin tunnustasi ei ole olemassa. Sen jälkeen tein havainnon, että tähänastiset kirjoitukseni ovat vaihtuneet vieraan JJ Sola Fan (tunnukseni) nimiin.

Mistähän mahtaa olla kyse / kiikastaa? Joku virhe tai teekkaripila?
 

ent. Gheorghe

Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Duoda, ilmeisesti jokin sekaannus on tapahtunut, koska meikämandoliinin tunnustakaan ei ole enää näköjään olemassa. Vai bännäsinkö itseni?
 

ent. etsimen_takaa

Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Mä kans yritin selailla sivuhistoriaa josko sieltä löytyisi jotain siihen viittaavaa, että olen unissani painanut: Poista tunnus -nappia. Ei löytynyt.
 
Viestejä
2 913
Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

ent. etsimen_takaa sanoi:
Mä kans yritin selailla sivuhistoriaa josko sieltä löytyisi jotain siihen viittaavaa, että olen unissani painanut: Poista tunnus -nappia. Ei löytynyt.

Mielenkiintoista. Myös Hämis näyttää kadonneen käyttäjistä.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 551
Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Ylläpidolle sattui pieni maanantaikämmi. Piti poistaa vanhat käyttäjät, jotka eivät ole lähettäneet yhtään viestiä mutta ovat asettaneet kotisivukenttään jotain. No, se "eivät ole lähettäneet yhtään viestiä" jäi laittamatta ja muutama oikea tunnus poistui bittiavaruuteen.

Sivujuonteena havaittiin, ettei päivittäiset backupit ole rullanneet muutamaan kuukauteen perille. Onneksi tunnukset ovat niin vanhoja, että ne löytyvät vanhemmiltakin backupeilta.

hamahakkimies, jj sola fan ja gheorghe palautettu.
 
Viestejä
19 541
Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Ei sitten sattunut tuo Ylläpidon maanantaikämmi hyvän ystäväni Ilmapallon kohdalle?

Ps. Ilmapallolta kommentointi kielletty!
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 551
Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Kunhan ne maaliskuun backupit saadaan käsiin, palautetaan kaikki vahingossa tuhotut käyttäjät.
 

jukkka

Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Hei. Voisko munkin profiilin palauttaa: jukkka

Kiitti.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 551
Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Aikataulullisista syistä vahingossa tuhotut käyttäjät palautetaan vasta tänään.
 

Kadonnut

Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Onko palautus tehty? Ainakaan minun käyttäjää ei tunnu löytyvän.
 

Vanha paskka

Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

No ei ole meikänkään palautunut. Eihän sitä tietysti voi kauhalla vaatia koripallo.comin omistavilta tahoilta, jos on lusikalla annettu: oikeissa yrityksissähän olisi kyllä monet kerrat jo anteeksi pyydelty.

Tietystihän aina voi avata sitten uuden tilin samoin käyttäjätunnuksin tai pistää uuteen tiliin saman nimen näkyväksi tunnukseksi.
 
Viestejä
19 541
Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Ei kannata mitään uutta tiliä avata vanhan paskankaan. Jos lähestyt privana, niin voin antaa oman tilinumeroni, johon voit kaikki ylimääräiset sijoittaa.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 551
Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Pahoittelemme - palautuksessa on muutama tekninen ongelma liittyen siihen että ei haluta tuhota ongelman jälkeen luotuja tunnuksia.

Päivätyö tämä ei ole kenellekään, ainoastaan harrastus.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 551
Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Nyt pitäisi olla kaikilla vanhat tunnukset takaisin.

Jos joku on luonut uuden tunnuksen jolle haluaisi siirtää vanhat viestit, onnistuu se kirjoittamalla tänne vanhan tunnuksensa sisäänkirjautumisnimen.
 

chokejames

Vs: Onko multa mennyt jotain ohi vai...?

Mitäs helvettiä? Koitan kirjautua sisään nii tulee teksti "tunnusta ei ole olemassa". Joku ylläpidon virhe taas vai...
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös