Koripallo.com

Puolivälierät: Kataja − KTP

Viestejä
19 540
Voisikohan Katajan Nakki-Bussin säfööri lauantaina ajaa ennen peliä Vantaan kautta. Pistettäisiin ne pari peli-ilmeen syöpäläiset johonkin Timbuktun koneeseen....väkisin vaikka. Hektuuri ja K_A varmasti auttavat....?
 
Viestejä
1 595
Menee aika pitkälti kokemattoman valmentajakaksikon piikkiin kuten edellinenkin peli. Juppe ei ole enää uskaltanut ottaa puhutteluun jenkkejä, kun eivät kunnioita yhtään vaan kävelevät läpi.

Tänään aivan järkyttävää peluuttamista. Joukkue täynnä vaivaisia pelaajia. Greisidavisin ei olisi pitänyt pelata ollenkaan. Juppe peluuttaa myös Mullingsin puhki, kun Herralla vain odottaa vaihtopenkillä. Eiköhän tuohon nyt voisi ottaa Mervalan mukaan.
 
Viestejä
216
Hengetön ja aneeminen Kataja ei ansainnut voittoa, vaikka jossain vaiheessa minusta tuntui, että tuomaritkin ovat kotkalaisten kavereita. (Älkää nyt kukaan repikö tästä pelihousujanne. Tämä on vain pettymyksen purkautumista.)

Ehkä parhaiten päivän Katajaa kuvaa Simpson, jonka suu käy ja kädet heiluvat kuin tuulimylly, mutta ratkaisut ovat monesti aivan älyttömiä – pikainen heitto tai sumppuun ajo. Olisi pitänyt kuunnella faneja ja sitä asiakirjoittajaa, jotka talvella vaativat Simpsonin vaihtamista.

Puhtaat paperit antaisin kuitenkin Mullingsille ja Seppälälle. He tekivät, minkä pystyivät. Palmikin on taantunut tavalliseksi rivipelaajaksi. Runkosarjan loistosta ei ole tietoakaan ja parissa viime pelissä KTP:n Joonas Lehtorantakin on ollut selvästi meidän Topiasta edellä.

Kaikki on vielä auki, mutta Katajan valmennuksenkin pitää terästäytyä, jos Kotkasta vielä aiotaan kahvata voitto.
 
Viestejä
6 198
Hyvää lomaa Kataja. Ei ansaita enempää, ei vaan ansaita. En tuu Kotkaan, menkööt kuka haluaa.
 
  • Tykkää
Reaktiot: CZ
Viestejä
19 540
Minkälaisia faneja on Hektuuri ja K_A?

Toivotetaan hyvää lomaa ja Kataja ei ansaitse päästä jatkoon. Ei helvetti! Te otatte homman liian tosissaan ja päästätte sen ihonne alle. Tämähän on vain korista.

Minä sanon teille, että ollaan hävitty vasta kaksi peliä. Toinen kolmella pinnalla ja toinen kasilla. Eli ihan hyvin Kataja ansaitsee voiton Kotkassa ja seuraavan kotonaan. Varsinkin, kun ensimmäinen peli oli mikä oli.

Jos ja kun näinkin huonolla pelillä tänään hävittiin noin vähän, niin eihän siihen paljoa tarvitse itse kenenkään parantaa, kun jo voitto tulee.

Kotka nimittäin pelasi aivan maksimipelin ja enempää sieltä ei enää irtoa. Katajalta irtoaa. Se vaan on saatava esille.

Eli kyllä Kataja ansaitsee vielä pari voittoa tästäkin sarjasta. Nyt vain Steeni ja Pistuuli peliaikaa niille, joilla on halua ja peli-ilmettä! Niin ja joukkue kunnolla komentoon. Vastaanräkyttäjät heti vaan koirankoppiin!

Jos sitten hävitään niin hävitään, mutta kaikki mahdolliset temput on kokeiltava. Kotimainen osasto Katajalla on huomattavasti parempi kuin Kotkalla. Nyt vaan on Katajan valmentajien saatava jenkeistä edes hieman enemmän irti. Sekin riittää. Jenkuloissahan tässä tasoitusta annetaan koko ajan ja kaikille.

Ja ei se ole KTP:n joukkueenkaan helppo olla. Siellä pään sisällä raksuttaa kuitenkin samalla tavalla kuin muillakin.

Niin ja ei mulla Rannikkoa niinkään ikävä ole. Huolilaa kyllä jonkin verran on....
 
Viestejä
2 261
Minkälaisia faneja on Hektuuri ja K_A?

Toivotetaan hyvää lomaa ja Kataja ei ansaitse päästä jatkoon. Ei helvetti! Te otatte homman liian tosissaan ja päästätte sen ihonne alle. Tämähän on vain korista.

Minä sanon teille, että ollaan hävitty vasta kaksi peliä. Toinen kolmella pinnalla ja toinen kasilla. Eli ihan hyvin Kataja ansaitsee voiton Kotkassa ja seuraavan kotonaan. Varsinkin, kun ensimmäinen peli oli mikä oli.

Jos ja kun näinkin huonolla pelillä tänään hävittiin noin vähän, niin eihän siihen paljoa tarvitse itse kenenkään parantaa, kun jo voitto tulee.

Kotka nimittäin pelasi aivan maksimipelin ja enempää sieltä ei enää irtoa. Katajalta irtoaa. Se vaan on saatava esille.

Eli kyllä Kataja ansaitsee vielä pari voittoa tästäkin sarjasta. Nyt vain Steeni ja Pistuuli peliaikaa niille, joilla on halua ja peli-ilmettä! Niin ja joukkue kunnolla komentoon. Vastaanräkyttäjät heti vaan koirankoppiin!

Jos sitten hävitään niin hävitään, mutta kaikki mahdolliset temput on kokeiltava. Kotimainen osasto Katajalla on huomattavasti parempi kuin Kotkalla. Nyt vaan on Katajan valmentajien saatava jenkeistä edes hieman enemmän irti. Sekin riittää. Jenkuloissahan tässä tasoitusta annetaan koko ajan ja kaikille.

Ja ei se ole KTP:n joukkueenkaan helppo olla. Siellä pään sisällä raksuttaa kuitenkin samalla tavalla kuin muillakin.

Niin ja ei mulla Rannikkoa niinkään ikävä ole. Huolilaa kyllä jonkin verran on....

Petelle peliasu päälle.. vähän ruskeeta kenkäplankkia ja lainaa sitä toisen sukkanakoriin kaveruksen partaa ja laittaa valkosen "turtles" nauhan pään ympäri.

Siinä resepti Katajan jatkoon pääsylle. ;)
 
Viestejä
143
Minkälaisia faneja on Hektuuri ja K_A?

Toivotetaan hyvää lomaa ja Kataja ei ansaitse päästä jatkoon. Ei helvetti! Te otatte homman liian tosissaan ja päästätte sen ihonne alle. Tämähän on vain korista.

Minä sanon teille, että ollaan hävitty vasta kaksi peliä. Toinen kolmella pinnalla ja toinen kasilla. Eli ihan hyvin Kataja ansaitsee voiton Kotkassa ja seuraavan kotonaan. Varsinkin, kun ensimmäinen peli oli mikä oli.

Jos ja kun näinkin huonolla pelillä tänään hävittiin noin vähän, niin eihän siihen paljoa tarvitse itse kenenkään parantaa, kun jo voitto tulee.

Kotka nimittäin pelasi aivan maksimipelin ja enempää sieltä ei enää irtoa. Katajalta irtoaa. Se vaan on saatava esille.

Eli kyllä Kataja ansaitsee vielä pari voittoa tästäkin sarjasta. Nyt vain Steeni ja Pistuuli peliaikaa niille, joilla on halua ja peli-ilmettä! Niin ja joukkue kunnolla komentoon. Vastaanräkyttäjät heti vaan koirankoppiin!

Jos sitten hävitään niin hävitään, mutta kaikki mahdolliset temput on kokeiltava. Kotimainen osasto Katajalla on huomattavasti parempi kuin Kotkalla. Nyt vaan on Katajan valmentajien saatava jenkeistä edes hieman enemmän irti. Sekin riittää. Jenkuloissahan tässä tasoitusta annetaan koko ajan ja kaikille.

Ja ei se ole KTP:n joukkueenkaan helppo olla. Siellä pään sisällä raksuttaa kuitenkin samalla tavalla kuin muillakin.

Niin ja ei mulla Rannikkoa niinkään ikävä ole. Huolilaa kyllä jonkin verran on....
Nyt oli kyllä loistava kirjoitus, täyttä asiaa!
 

JosBa

Lauantaina päättyy Katajan kausi jos ei ihmettä tapahdu

Eikä pääty!

Juppe ja Pete, nyt selkeä viesti pelaajille. Jos peli ei maistu joukkuepelinä niin sanokaa heille etukäteen että otatte sellaiset pelaajat pois parketilta. Hei, nyt tsemppiä kaikille ja yllättämää meidät katsojat positiivisuudella ja iloisella peli-ilolla.

+- tilasto kertoo ketkä tänään pelasivat joukkueelle ja olivat onnistujia. Seuraavassa pelissä kaikilla sitten pelkkiä plussia.

Fanit, jos kannustuksen sijaan mollaatte omaa joukkuettanne niin pysykää kotosalla ja kieriskelkää syyllistämässä ihan itseksenne itseänne. Mutta ei hätää, tulette sitten seuraavaan peliin paremmalla mielellä.

Nyt asenne kuntoon niin parketilla, penkin päässä kuin katsomossa ja lähdetään joukolla Kotkaan voittoa hakemaan.
 
Viestejä
6 198
Eiköhän jokainen saa täällä olla mitä mieltä haluaa. Pidän isona ihmeenä jos Joensuussa vielä maanantaina pelataan. Liikaa heilahtelee esitykset.
 
Viestejä
2 089
Eikä pääty!

Juppe ja Pete, nyt selkeä viesti pelaajille. Jos peli ei maistu joukkuepelinä niin sanokaa heille etukäteen että otatte sellaiset pelaajat pois parketilta. Hei, nyt tsemppiä kaikille ja yllättämää meidät katsojat positiivisuudella ja iloisella peli-ilolla.

+- tilasto kertoo ketkä tänään pelasivat joukkueelle ja olivat onnistujia. Seuraavassa pelissä kaikilla sitten pelkkiä plussia.

Fanit, jos kannustuksen sijaan mollaatte omaa joukkuettanne niin pysykää kotosalla ja kieriskelkää syyllistämässä ihan itseksenne itseänne. Mutta ei hätää, tulette sitten seuraavaan peliin paremmalla mielellä.

Nyt asenne kuntoon niin parketilla, penkin päässä kuin katsomossa ja lähdetään joukolla Kotkaan voittoa hakemaan.



Annetaan nyt asenteen olla katsomossa kullakin mikä on. Mitä ihmeen Jeesuksia täällä ollaan!

Itse olen Kotkassa lauantaina (ahtaajien vuosikokous...) mutta en syyllistä niitä jotka eivät ole. Ja kiroan kuin viitapiru jos (yllättäen) Kataja ei voita mutta jos ei niin ei.

Ja viimeiseksi alan haukkumaan Hectoria ja kumppaneita. Sen verran vielä tämän päivän matsista että Ktp oli tosi hyvö ja valmennus löyti Katajan heikot kohdat, joita siis tällä kaudella ei ole vaikea löytää. Mutta anyway.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös