Koripallo.com

Raporttia koripallo.comiin

Viestejä
3 280
Viestejä
1 870
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Kävin tänään kaupassa ja näin entisen Ruotsin opettajani siellä. Ruotsin pääkaupunki on Tukholma. Olen käynyt Tukholmassa kahdesti; kahdeksan vuotta sitten ja viimeksi viime vuonna, kun olimme kavereiden kanssa "risteilyllä". Minulla oli kaupassa päälläni farkut, T-paita ja huppari. Ruotsin opettajani tuli "mustankippeeksi" paidastani.
 
Viestejä
3 280
Vs: Raporttia koripallo.comiin

King James sanoi:
röörikseltä aamulla olotilakartoitusta
Aamusuihkun ja parin vesilasin jälkeen:
Ashton+Kutcher+Hairstyle+6.jpg


Ilta tuli kuitenkin suoritettua normaalin koripallo.comistin tapaan, joten ei tarvii kammeta laivavalasta pois viereltä. Miten KJ:lla meni lestadiolaissiskonsa luona?
 
Viestejä
1 718
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Achilles sanoi:
Kävin tänään kaupassa ja näin entisen Ruotsin opettajani siellä. Ruotsin pääkaupunki on Tukholma. Olen käynyt Tukholmassa kahdesti; kahdeksan vuotta sitten ja viimeksi viime vuonna, kun olimme kavereiden kanssa "risteilyllä". Minulla oli kaupassa päälläni farkut, T-paita ja huppari. Ruotsin opettajani tuli "mustankippeeksi" paidastani.
Moi Tapsa, toivottavasti soitit hätäkeskukseen "mustankipeydestä".

Itse kävin kävelyllä tänään...
 
Viestejä
1 404
Vs: Raporttia koripallo.comiin

New England Patriots jäätyi viime hetkillä ja sen kunniaksi syön hernekeittoa. Kohta salille tekemään King Jamesimainen jalkareeni.
 
Viestejä
1 404
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Pelipäivän sauna hoidettu. Nyt seuraan livestä miten Pyrintö kyykyttää muovista Nilan Bisonsia ja 21.45 alkaen Puola-Englanti. Leijonat menevät ilman tappiota kisoihin. 8]
 
Viestejä
1 404
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Puolassa tulee vettä esterin perseestä ja peli peruutettiin. Katsonpa sitten Frasieria. Frasier on hieno sarja ja tämän päivän jaksossa vierailee Woody Harrelson.
 
Viestejä
3 280
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Vergiä, Pepsiä, Euroliigaa ja käsi tiukasti vehkeen ympärillä. Voiko perjantaita paremmin viettää?
 
Viestejä
3 280
Vs: Raporttia koripallo.comiin

King James sanoi:
Naisseurassa 8]
Lautapeli-illat siskon kanssa eivät välttämättä yllä samaan kliimaksiin, mutta mieltymykset itse kullakin.
 
Viestejä
5 329
Vs: Raporttia koripallo.comiin

On se saatana Vittu . joskun sanoo väärän sanan .
Joutuu kieltoon .

Kyl on nannaa ikävä .
 
Viestejä
3 280
Vs: Raporttia koripallo.comiin

317-Vesilasi.jpg
 
Viestejä
1 718
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Onko tuo vettä vai vodkaa tuossa yllä olevassa kuvassa?

urlin mukaa vesilasi, mutten jaksa uskoa siihen
 
Viestejä
3 280
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Vesilasi.jpg?fb_bfn=312-vesilasi.jpg
Jos se nyt kahteen kertaan mainitaan tiedostossa, niin kyllä se silloin on vanhinta janojuomaa.
 
Viestejä
1 718
Vs: Raporttia koripallo.comiin

rööriroope sanoi:
Jos se nyt kahteen kertaan mainitaan tiedostossa, niin kyllä se silloin on vanhinta janojuomaa.
Eiköhän krapulan saa parhaiten pois vain uudella nousulla. Ehkäpä kossuvissyllä, joka on väriltään hyvin harhaanjohtavaa, koska tällöin luulee juovansa vissyä :eek:

Ulkona on hyvin ankean näköistä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös