Koripallo.com

Salon Vilpas 2019-2020

Viestejä
3 094
Lippu.fi kausikortti banneri.png


Ottelut & Liput
 
Viestejä
3 084
Loistavaa.
Ennakkoon ostettaessa lippuun tule ilmeisesti toimitusmaksu? Mobiililipussa näkyi olevan 1€ eli yksittäislipun hinta olisi 13.50€ etukäteen ostettuna? Olenko ihan hakoteillä. Onko numeroidut paikat?
 
Viestejä
3 094
Loistavaa.
Ennakkoon ostettaessa lippuun tule ilmeisesti toimitusmaksu? Mobiililipussa näkyi olevan 1€ eli yksittäislipun hinta olisi 13.50€ etukäteen ostettuna? Olenko ihan hakoteillä. Onko numeroidut paikat?
Joo no karkeasti näin:
Eli ennakkoon ostettuna esim verkkosivuilla tai lippu.fi appilla toi tulee oleen 12,5 + 1,5 = 14€ eli siis sama hinta ku aiemmin S-etukortin kanssa. Ei numeroituja paikkoja. Ovelta se on sit hiukan kalliimpi ku ennen (S-etukortilla 15€).
 
Viestejä
1 134
Sisältyykö tuohon boldattuun siis viite siitä, että jenkit vaihtuvat vielä, tai että nämä nyt signatut eivät ole hyviä?
No voihan sen niinkin lukea ja taitaa myös olla melko harvinaista että ne jenkit jotka kauden aloittavat ovan kokokauden mukana....taitaa aina vähintään yksi mennä vaihtoon
 
Viestejä
161
Näinhän se on parina viimekautena näyttänyt menevän. Mä olen siitäkin huolimatta tyytyväinen Vilppaan strategiaan ja onhan se niinkin että yksikään jenkki tässä sarjassa ei herätä samanlaisia tunteita eri seurojen kannattajissa kun Nenonen, Rannikko, Bojan tai Caven.
Eli Vilppaan strategia on kerätä joukkue joka herättää vastustajien kannattajissa tunnetta ja kerää siten kilpailijoille lisää yleisöä? Tämä nyt oli kieli poskessa mutta faktat ja minä ollaan sitä mieltä että jenkit ratkaisee mestaruuden, se ei selittelyllä parane, näin se vaan nykysäännöillä menee. Jenkeissä korista pelaa sarjoissa yli 7 miljoonaa pelaajaa, Suomessa hippusen vähemmän, voiko tässä olla yksi syy miksi jenkeistä tuleva tusinapelaaja on täällä kova luu? Voiko olla että jenkeistä tuleva vähän parempi kuin tusinapelaaja on täällä sarjan paras pelaaja?
Tämä menee nyt jankkaamiseksi mutta jos panostat rajallisen budjetin pelimerkit kotimaisiin, jää vähemmän jenkkeihin, ja sama toisinpäin. Tämä on se strateginen valinta josta minä puhun.
Ensi kaudella voitetaan mestaruus Saloon, sitten on ihan sama lätistä onko strategia vaikka Keijon uudet nahkakengät, sitten juhlitaan ja kunnolla. Varaan jo Maran klubilta pöydän varoiksi.
 
Viestejä
3 094
Eli Vilppaan strategia on kerätä joukkue joka herättää vastustajien kannattajissa tunnetta ja kerää siten kilpailijoille lisää yleisöä? Tämä nyt oli kieli poskessa mutta faktat ja minä ollaan sitä mieltä että jenkit ratkaisee mestaruuden, se ei selittelyllä parane, näin se vaan nykysäännöillä menee. Jenkeissä korista pelaa sarjoissa yli 7 miljoonaa pelaajaa, Suomessa hippusen vähemmän, voiko tässä olla yksi syy miksi jenkeistä tuleva tusinapelaaja on täällä kova luu? Voiko olla että jenkeistä tuleva vähän parempi kuin tusinapelaaja on täällä sarjan paras pelaaja?
Tämä menee nyt jankkaamiseksi mutta jos panostat rajallisen budjetin pelimerkit kotimaisiin, jää vähemmän jenkkeihin, ja sama toisinpäin. Tämä on se strateginen valinta josta minä puhun.
Ensi kaudella voitetaan mestaruus Saloon, sitten on ihan sama lätistä onko strategia vaikka Keijon uudet nahkakengät, sitten juhlitaan ja kunnolla. Varaan jo Maran klubilta pöydän varoiksi.

Toki, mutta sanotaan nyt silti, että ainakin osalle yhteistyökumppaneista on kyllä merkitystä onko esimerkiksi heidän kummipelaaja Mikko Koivisto/Juho Nenonen/Teemu Rannikko tai sitten jotain suomijunnuja/jenkkejä, joiden nimi ei suurimmalle osalle kerro yhtikäsmitään. Varaa mulle pöytä sieltä Maralta kanssa. Vedetään joko juhlaan tai vitutukseen ;)
 
Viestejä
3 084
Eli Vilppaan strategia on kerätä joukkue joka herättää vastustajien kannattajissa tunnetta ja kerää siten kilpailijoille lisää yleisöä? Tämä nyt oli kieli poskessa mutta faktat ja minä ollaan sitä mieltä että jenkit ratkaisee mestaruuden, se ei selittelyllä parane, näin se vaan nykysäännöillä menee. Jenkeissä korista pelaa sarjoissa yli 7 miljoonaa pelaajaa, Suomessa hippusen vähemmän, voiko tässä olla yksi syy miksi jenkeistä tuleva tusinapelaaja on täällä kova luu? Voiko olla että jenkeistä tuleva vähän parempi kuin tusinapelaaja on täällä sarjan paras pelaaja?
Tämä menee nyt jankkaamiseksi mutta jos panostat rajallisen budjetin pelimerkit kotimaisiin, jää vähemmän jenkkeihin, ja sama toisinpäin. Tämä on se strateginen valinta josta minä puhun.
Ensi kaudella voitetaan mestaruus Saloon, sitten on ihan sama lätistä onko strategia vaikka Keijon uudet nahkakengät, sitten juhlitaan ja kunnolla. Varaan jo Maran klubilta pöydän varoiksi.
"Hakee rautalankaa" Ei vaan minä en halua nähdä kun joku puolisuomalainen kuten esimerkiksi Bojan ja neljä jenkkiä tuovat sen ensimmäisen mestaruuden Saloon.

Se mestaruus on mahdollista ottaa tälläkin strategialla, jos ja kun ensi keväänä on avainpelaajat terveitä pudotuspeleissä niin hyvin lähellä ollaan.
Mulle se tuo ihan helvetisti lisäarvoa mikäli sitä Pantteria on nostamassa Nenonen,Koivisto,Kivimäki, Laine ja Rannikko sen sijaan että sielä olisi kolme Johnssonia ja yksi Thompson Texasista joiden lisäksi kotimaisia heiluttamassa pääasiassa pyyhettä.
 
Viestejä
161
Toki, mutta sanotaan nyt silti, että ainakin osalle yhteistyökumppaneista on kyllä merkitystä onko esimerkiksi heidän kummipelaaja Mikko Koivisto/Juho Nenonen/Teemu Rannikko tai sitten jotain suomijunnuja/jenkkejä, joiden nimi ei suurimmalle osalle kerro yhtikäsmitään. Varaa mulle pöytä sieltä Maralta kanssa. Vedetään joko juhlaan tai vitutukseen ;)
Juuri näin, tästä jo aiemmin puhuinkin jossa kehotin yrityselämää Salossa panostamaan Vilppaan toimintaan koska juuri mainitsemasi kaverit on kovia kotimaisia ja lisäksi erinomaisia seuramiehiä.
Pöytä varattu, Mara lupasi täydentää juomathyllyt ja Outi ostaa uudet lenkkarit että jaksaa kuppia kantaa pöytään!
 
Viestejä
161
"Hakee rautalankaa" Ei vaan minä en halua nähdä kun joku puolisuomalainen kuten esimerkiksi Bojan ja neljä jenkkiä tuovat sen ensimmäisen mestaruuden Saloon.

Se mestaruus on mahdollista ottaa tälläkin strategialla, jos ja kun ensi keväänä on avainpelaajat terveitä pudotuspeleissä niin hyvin lähellä ollaan.
Mulle se tuo ihan helvetisti lisäarvoa mikäli sitä Pantteria on nostamassa Nenonen,Koivisto,Kivimäki, Laine ja Rannikko sen sijaan että sielä olisi kolme Johnssonia ja yksi Thompson Texasista joiden lisäksi kotimaisia heiluttamassa pääasiassa pyyhettä.
Hienoa se on kun se aika koittaa. Olihan tässä eräs männävuosi Walker Texasista mutta Antero unohti hankkia itsensä Chuck Norriksen, silloin olisi ollut mestaruus varma!
 
Viestejä
32
"Hakee rautalankaa" Ei vaan minä en halua nähdä kun joku puolisuomalainen kuten esimerkiksi Bojan ja neljä jenkkiä tuovat sen ensimmäisen mestaruuden Saloon.

Se mestaruus on mahdollista ottaa tälläkin strategialla, jos ja kun ensi keväänä on avainpelaajat terveitä pudotuspeleissä niin hyvin lähellä ollaan.
Mulle se tuo ihan helvetisti lisäarvoa mikäli sitä Pantteria on nostamassa Nenonen,Koivisto,Kivimäki, Laine ja Rannikko sen sijaan että sielä olisi kolme Johnssonia ja yksi Thompson Texasista joiden lisäksi kotimaisia heiluttamassa pääasiassa pyyhettä.
Monessa asiassa määränpää on matkaa tärkeämpi, mutta ei koriksessa. Edelleen, aion ottaa mestaruudesta kaiken irti ja juhlia sitä railakkaasta jos sellainen joskus saavutetaan. Mutta se asenne miten hommat tehdään. Miettikääpä jos viime keväänä olisi jonkin ihmeen seurauksena Salossa nostettu pantteria. Juhlat olisivat varmasti olleet hurjat ja minä sielä mukana, ihan päällikkkönä. Nyt kun olisi hieman aikaa kulunut ja menneestä kaudesta tehty yhteenveto kannattajan näkökulmasta, oliko viime kauden joukkueen asenne ja tyyli sitä mitä haluamme katsoa koko kauden? Aivan ei ollut. ”Menestyvän Vilppaan” parhaat joukkueet ovat mielestäni olleet 15-16 ja 16-17 joukkueet. Niissä oli asennetta ja työt tehtiin joukkueena. 16-17 kaudella Salossa vieraili korin alla pelaaja joka kykeni luomaan itselleen tilanteen myös 1vs1 pelissä.
 
Viestejä
222
Mitäs mieltä muut ovat siitä että jos Tommi jatkaisi vielä uraansa niin oisko hän meille se viimeinen tarvittava palanen? Mun mielestä kyllä olisi ja kannattaisi tehdä vähintään 2 vuoden soppari omalle kasvatille kun tällä hetkellä meillä ei ole 2 sentteriä ja hän toisi tullessaan lisää voimaa kummankin korin alle.
 
Viestejä
3 084
Mitäs mieltä muut ovat siitä että jos Tommi jatkaisi vielä uraansa niin oisko hän meille se viimeinen tarvittava palanen? Mun mielestä kyllä olisi ja kannattaisi tehdä vähintään 2 vuoden soppari omalle kasvatille kun tällä hetkellä meillä ei ole 2 sentteriä ja hän toisi tullessaan lisää voimaa kummankin korin alle.
Olisi ilman muuta ja omana kasvattina toisi varmasti lisää yleisöä katsomoon.
Kataja lienee kuitenkin se realistisin vaihtoehto mikäli ura jatkuu.
 
Viestejä
2 832
Tommi miettii uransa jatkoa vielä. ensin päättää että mitkä muut seikat vaikuttaa elämäntilanteeseen (työ&parempi puolisko,tämän työ mm.), ja sitten vasta että pelaako aktiivitasolla enää, ja missä. Ainakin katukorista on kesän mittaan täällä Joensuussa pelaillut, joten käsi kunnossa ainakin on..Kyllähän Tommin elämä aika tiiviisti Joensuussa pyörii kun on työt jne. täällä ja muutenkin tykännyt olla.

Eri asia sitten onko motivaatiota enää jatkaa, toivotaan, puolustuspäässä loistava kaveri ja laittaa itsensä likoon joka ilta. Varsinkin kahden sarjan pelaaminen vie todella paljon aikaa ja on kuluttavaa- toki antoisaakin ja jos vaan voittaminen vielä Tommille maistuu niin veikkaan että jatkaa vielä kauden-pari.

Tai sitten harrastelee kakkosjoukkueessa ja veikkaisin että muutakin hommaa seuraorganisaatiosta löytyis.. Junnukoutsausta tms jossain vaiheessa toivottavasti, ei kärsis kokemusta heittää hukkaan. No, ootellaan rauhassa päätöstä. :)
 
Viestejä
2 832
Oiskin muuten kova kakkosjoukkue katajalla, jos huolila, niemi,lasaroff, mm.pelailis niiden muutamien muiden kanssa jotka edustusringissä joskus pelailleet..lehtoranta vierailevana tähtenä ;) no joo, tää ei tänne kuulu yhtään, tuli vaan mieleen :)

Pitää muuten kysyä, että minkä takia Vilpas ei ole europeleihin vielä(kään) lähtenyt? Puitteet olisi kyllä sielläkin kohdallaan ja varmaan budjettikin saatais kasaan siihen eurohommaan? On nimittäin todella antoisia matseja kv.pelit ja vetävät hyvin porukkaa, tuovat jo itsessään rahaa seuran kassaan.. Ois suomikorikselle muutenkin hyvä mitä enemmän olis seuroja jotka pelais eurosarjoja.
 
Viestejä
3 084
Oiskin muuten kova kakkosjoukkue katajalla, jos huolila, niemi,lasaroff, mm.pelailis niiden muutamien muiden kanssa jotka edustusringissä joskus pelailleet..lehtoranta vierailevana tähtenä ;) no joo, tää ei tänne kuulu yhtään, tuli vaan mieleen :)

Pitää muuten kysyä, että minkä takia Vilpas ei ole europeleihin vielä(kään) lähtenyt? Puitteet olisi kyllä sielläkin kohdallaan ja varmaan budjettikin saatais kasaan siihen eurohommaan? On nimittäin todella antoisia matseja kv.pelit ja vetävät hyvin porukkaa, tuovat jo itsessään rahaa seuran kassaan.. Ois suomikorikselle muutenkin hyvä mitä enemmän olis seuroja jotka pelais eurosarjoja.
Eiköhän se suomenmestaruus ole kuitenkin ensisijainen tavoite ja voisin kuvitella että europelit olisivat sen jälkeen vasta ajankohtaisia.
 
Viestejä
2 832
Joo, tottakai suomen mestaruus on tavoite nro.1 kaikilla jengeillä, mutta sarjat tukevat toisiaan.. Huomattavasti kovempia matseja intensiteetiltään kun perus liigamatsit.. pl.ehkä 3-4 kärkipään jengin keskinäiset.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös