Koripallo.com

Salon Vilpas 2019-2020

Viestejä
3 084
Näyttää vähän siltä, että Tuomiselta karkaa joukkue lapasesta....? Vai lienenkö katsonut väärin?
Eikös Rannikko sitä nyt muutenkin johda. Tuominen on tuolla vaan ulkonäkönsä puolesta.
Tänään oli sellainen vaihtoruletti, että vähän pelotti josko meikäläinenkin komennetaan kohta kentälle.
 
Viestejä
2 238
Jamunin polven kanssa taidettiin selvitä säikähdyksellä. Sai siihen kuulemma kovan iskun, eikä siis vääntynyt että olis jotain siteitä napsunu rikki.
 

MTJ

Viestejä
97
Kiitos Vilpas hyvästä tasonnostosta tiistaisen selkäsaunan jälkeen. Arvostan myös lehdistötilaisuudessa Henri Kantosen anteeksipyyntöä faneilta tiistain esityksestä, uskon/toivon että se tuli koko joukkueen puolesta. T: Mielensä pahoittanut fani ;) P.S. Olin katsomossa tiistaina, olin katsomossa eilen, olen katsomossa jatkossakin.
 
Viestejä
1 607
Voitot 1-1 mutta jos tämä oli jonkinmoinen tasonmittaus niin nyt pitää todellakin huolestua. Aikaa on mutta onko rakennuspalikoita? Colemanin puuttuminen näkyy isosti mutta silti....
Synkistelyt synkistelty, Coleman hyvää vauhtia kuntoutumassa, Flemmingsiltä jo pari hyvää peliä putkeen, Jamuni eilen huikea jne.. Palikoita siis löytyy joten ei huolta.
 
Viestejä
161
Synkistelyt synkistelty, Coleman hyvää vauhtia kuntoutumassa, Flemmingsiltä jo pari hyvää peliä putkeen, Jamuni eilen huikea jne.. Palikoita siis löytyy joten ei huolta.
Sinulle ei ilmeisesti tule Salon seudun sanomia? Tämän päivän lehdestä suora lainaus Ville Tuomiselta Colemanista: "Paranee, hän kävi viimeksi tänään (perjantaina) testeissä. Seuraava lääkäri on toka tai kolmas päivä tammikuuta. Haluan pitää hänet joka tapauksessa joukkueessa".
Minä näen aika synkän pilven tuossa lausunnon lopussa, jos kaveri jo pian kunnossa niin miksi kyseenalaistaa jatko joukkueessa kun kyseessä porukan paras pelaaja? Seuraavaksi lääkäri kahden viikon päästä, ei ihan päivä kerrallaan touhulta kuulosta. Mutta ei synkistellä, varmaan jo kunnossa mutta hämätään vastustajia!
 
Viestejä
3 084
Sinulle ei ilmeisesti tule Salon seudun sanomia? Tämän päivän lehdestä suora lainaus Ville Tuomiselta Colemanista: "Paranee, hän kävi viimeksi tänään (perjantaina) testeissä. Seuraava lääkäri on toka tai kolmas päivä tammikuuta. Haluan pitää hänet joka tapauksessa joukkueessa".
Minä näen aika synkän pilven tuossa lausunnon lopussa, jos kaveri jo pian kunnossa niin miksi kyseenalaistaa jatko joukkueessa kun kyseessä porukan paras pelaaja? Seuraavaksi lääkäri kahden viikon päästä, ei ihan päivä kerrallaan touhulta kuulosta. Mutta ei synkistellä, varmaan jo kunnossa mutta hämätään vastustajia!
Itse tulkitsin sen niin että Colemanin annetaan kuntoutua rauhassa, mitään riskejä ei ole syytä ottaa tammikuussa tällä rekordilla. Seuraava Gulls ottelu esimerksi 29.2. ja Karhukin kohdataan 22.1.
 
Viestejä
2 238
Sinulle ei ilmeisesti tule Salon seudun sanomia? Tämän päivän lehdestä suora lainaus Ville Tuomiselta Colemanista: "Paranee, hän kävi viimeksi tänään (perjantaina) testeissä. Seuraava lääkäri on toka tai kolmas päivä tammikuuta. Haluan pitää hänet joka tapauksessa joukkueessa".
Minä näen aika synkän pilven tuossa lausunnon lopussa, jos kaveri jo pian kunnossa niin miksi kyseenalaistaa jatko joukkueessa kun kyseessä porukan paras pelaaja? Seuraavaksi lääkäri kahden viikon päästä, ei ihan päivä kerrallaan touhulta kuulosta. Mutta ei synkistellä, varmaan jo kunnossa mutta hämätään vastustajia!

Tuossa "haluan pitää hänet kuitenkin joukkueessa." Tuominen vastasi toimittajan kysymykseen Tim Colemanin tilanteesta "paranee jne.." ja toimittajan jatkokysymykseen: "hän on sen tason pelaaja että ette halua hänestä luopua?" Jatkoi Tuominen tuon 'synkistelevän' osuuden että haluamme pitää hänet joukkueessa jokatapauksessa. Itse en näe synkistelynä tuota jatko toteamusta.

Tässä lehdistötilaisuus juupituupista. n. kohdassa 10:00 tuo keskustelu

 
Viestejä
1 614
Huomenna sitten punnitaan Salon henkinen tila, rökäle tappion jälkeen nähdään miten joukkue pystynyt käsittelemään tappion. Toisaalta helppo toisaalta ei.
Ylös alas Pyrintö tulee vastaan hyvän jenkkinelikon myötä, saa nähdä kumpi jaksaa 4.jakson ja kääntää pelin voitoksi.

No hyvinhän tappio oli käsitelty, ylös alas pyrintö tippui tokalla jaksolla samalla vauhdilla kuin Raymondin liike alkoi hiipua.
 
Viestejä
54
Tuossa "haluan pitää hänet kuitenkin joukkueessa." Tuominen vastasi toimittajan kysymykseen Tim Colemanin tilanteesta "paranee jne.." ja toimittajan jatkokysymykseen: "hän on sen tason pelaaja että ette halua hänestä luopua?" Jatkoi Tuominen tuon 'synkistelevän' osuuden että haluamme pitää hänet joukkueessa jokatapauksessa. Itse en näe synkistelynä tuota jatko toteamusta.

Tässä lehdistötilaisuus juupituupista. n. kohdassa 10:00 tuo keskustelu


Coleman tulee sitten kun Coleman on valmis... ei laiteta liikaa tähtipölyä yhden Amerikanavun ylle. Colemanin kanssa tappioita kaksi (sarjan häntäpään jengeille ja ilman kaksi tappiota kärkipään jengeille.
Kyllähän Vilppaan paketti on ainutlaatuinen juuri Suomiapujen takia.
 
Viestejä
3 084
jaahas, salkkari uutisoi että Nenonen loukannut nilkkansa törmäyksessä Jamunin kanssa eilisissä harjoituksissa ja edessä saattaa olla leikkaus jonka johdosta Nepo sivussa kuukausia. Baker myöskin lähtenyt joukkueesta. Sopimus Qatarin liigaan.

Mikäli Nenosen kausi on ohi niin 4-5 osasto on aika ohut. Flemmingskö ulos ja iso jenkki tilalle?
 
Viestejä
3 084
"Nenonen sai kovan iskun jalkapöytäänsä, josta irtosi rusto- ja luupala. Nenonen joutuu leikkaukseen, jonka arvioitu toipumisaika on kolme kuukautta. "
 
Viestejä
19 536
Jaa että Nenonen vinaaleihin...? Miten lie sopimusehdot, voiko vielä siirtyä Gulleihin tai Karhuloihin....?
 
Viestejä
222
jaahas, salkkari uutisoi että Nenonen loukannut nilkkansa törmäyksessä Jamunin kanssa eilisissä harjoituksissa ja edessä saattaa olla leikkaus jonka johdosta Nepo sivussa kuukausia. Baker myöskin lähtenyt joukkueesta. Sopimus Qatarin liigaan.

Mikäli Nenosen kausi on ohi niin 4-5 osasto on aika ohut. Flemmingskö ulos ja iso jenkki tilalle?
Vai olisko Eu peluri 4kk:n Sopparilla
 
Viestejä
677
Iso kolaus mestaruushaaveille. Laster, McNeace ja Laine ainoat ukot 4-5 paikoille. Tuolla kolmikolla ei kyllä mestaruudesta pelata.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös