Seuraavaa pelaaja uutista odotellen.. Taitaa mennä pitkälle kesäkuulle..
Itse pitäisin miehen ensi kaudellakin mukana jos vain kroppa kestää. Tällä kaudella ei oikein päästy kunnolla Haanpäätä edes näkemään, mutta kyllä rahkeet varmasti riittäisi sellaiseen 6p/peli. Ei mikään aloitusviisikon pelaaja, mutta ehdottomasti hyvää leveyttä rosteriin.Milloin seuraavia sopimuksia kohti ensi kautta olis luvassa? Mitäs mieltä muut ovat onko Samuel Haanpäästä vielä hyötyä meille? mun mielestä on(toisi rosteriin leveyttä) vai loppuiko se hänen kohdalta päättyneeseen kauteen?
Minä toivon että mennään näissä soppareissa pitkälti talous edellä. Budjetti tuskin viime kaudesta kasvaa, epävarmuus on nyt taloudessa poikkeuksellisen suuri. Jos Teemu jatkaa on melko varmasti kotimaiset siinä, tai sitten riskitasoa nostetaan seurassa. Vaikka Haapää olisi halpa ei kuitenkaan ilmainen, se on varma. Jenkkeihin ja Teemuun viimeiset pelimerkit, ja nekin harkiten.Itse pitäisin miehen ensi kaudellakin mukana jos vain kroppa kestää. Tällä kaudella ei oikein päästy kunnolla Haanpäätä edes näkemään, mutta kyllä rahkeet varmasti riittäisi sellaiseen 6p/peli. Ei mikään aloitusviisikon pelaaja, mutta ehdottomasti hyvää leveyttä rosteriin.
Olen tässä viime viikkoina miettinyt, että jos teemu ei jatka niin olisiko Vilppaalla varaa/kiinnostusta esimerkiksi Tuomas Hirvoseen..? Mitä olette mieltä?
Ihan mielenkiintoinen ajatus. Itse palkitsisin ehkä Kivimäen jo isommalla roolilla ja Hirvonen on profiililtaan aika samanlainen pelaaja. Joukkueen tasohan siinä toki laskisi sen pelipaikan osalta, mutta niin se laskee joka tapauksessa, ellei Rannikkoa korvata jenkillä.
Vaatii kyllä Teemua kaveriksi..No sieltä Griffini! Vaikuttaa hyvältä hankinnalta. Monipuoliset statsit Ruotsista ja highlightien perusteella erittäin viihdyttävä peluri.
Salkkarin mukaan keskusteluja on käyty ja heinäkuun aikana saadaan päätös Rannikolta.
Vai tuleeko päätös Vilppaalta?
Ainoa syy miksi Vilpas ei Rannikkoa huolisi olisi luultavasti taloudellinen, sillä kyllähän Teemu edelleen nostaa aikamoista palkkaa...Vai tuleeko päätös Vilppaalta?