Koripallo.com

Salon Vilpas 2021-2022

Viestejä
677
Perttu tänään Islantia vastaan 17/6/6. Pelasi koko turnauksen pointtia. Isot odotukset ensikaudesta.. toivotaan, että löytyy myös sopiva rooli.

Jos itse saisin päättää, niin avaus olisi:
Lovett
Blomgren
Koivisto
Nenonen
Wood
 
Viestejä
677
Pidän tätä hyvänä hakuna. McNeace tuli Vilpuraan myös vähän samanlaisella taustalla kuin Griffin 2.0. Kokoa löytyy mukavasti ja näin ollen pärjätään myös vitospaikalla Woodin huilatessa.

Tiedotteessa mainittiin vain, että jenkkinelikko on kasassa.. Jotain vielä tulossa..? Ahonen? ;)
 
Viestejä
1 862
Mä olen ainakin ihan innoissani tästä hankinnasta. Aika näyttää miten menee, mutta näin etukäteen ajatellen Vilppaan korinalla tulee olemaan ahdasta.
 
Viestejä
390
Taitaa olla Moneyn tyylinen "kolamies".. Toivottavasti ei kestä yhtä kauan opetella kuviot ja systeemit kuin Moneyllä.. Kun peli alkoi luistaa niin kausi keskeytyi.. Griffin 2.0... Tuntui ihan jees kaverilta.. Ehkä isoimmat kysymysmerkit aikaan saa Fobbs.. Mitä mieltä?
 
Viestejä
3 084
Taitaa olla Moneyn tyylinen "kolamies".. Toivottavasti ei kestä yhtä kauan opetella kuviot ja systeemit kuin Moneyllä.. Kun peli alkoi luistaa niin kausi keskeytyi.. Griffin 2.0... Tuntui ihan jees kaverilta.. Ehkä isoimmat kysymysmerkit aikaan saa Fobbs.. Mitä mieltä?
images.jpeg
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 450

Qualification Round Tournament 1 (Group A) - Peristeri, GRE - Peristeri Indoor Hall Andreas Papandreou

Game days: 13, 15 & 17 September 2021
Participating Clubs: Fribourg Olympic (SUI), Peristeri (GRE), Petrolina AEK Larnaca (CYP), Salon Vilpas (FIN), Split (CRO) and U-BT Cluj Napoca (ROU).

Quarter-Final 1: U-BT Cluj Napoca vs Salon Vilpas
Quarter-Final 2: Petrolina AEK Larnaca vs Split

Semi-Final 1: Peristeri vs Winner of U-BT Cluj Napoca/Salon Vilpas
Semi-Final 2: Olympic Fribourg vs Winner of Petrolina AEK Larnaca/Split

Final: Winner SF1 – Winner SF2
 
Viestejä
3 498
Minä suhtaudun hiukan ihmetellen siihen että niin moni joukkue jo heinäkuun aikana on hankkinut rosteriinsa rookiepelaajan. Tämäkin pelaaja voi yksittäisenä hankintana olla hyvä, mutta tuntuu siltä että ensi kaudeksi on tulossa näitä rookiepelaajia enemmän kuin koskaan ennen.
Lähes aina rookiepelaaja on suurempi riski kuin muutaman kauden maaimaa kiertänyt pelaaja. Kokemuksen arvoa ei pitäisi aliarvioida.
 
Viestejä
676
Minä suhtaudun hiukan ihmetellen siihen että niin moni joukkue jo heinäkuun aikana on hankkinut rosteriinsa rookiepelaajan. Tämäkin pelaaja voi yksittäisenä hankintana olla hyvä, mutta tuntuu siltä että ensi kaudeksi on tulossa näitä rookiepelaajia enemmän kuin koskaan ennen.
Lähes aina rookiepelaaja on suurempi riski kuin muutaman kauden maaimaa kiertänyt pelaaja. Kokemuksen arvoa ei pitäisi aliarvioida.
Uskoisin, että vastuulliset seurat kuuntelevat näissä asioissa konsulttia. Konsultin nimi on €.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 450

- Ateenaan käy sitten Vilppaan matka Champions Leaguen karsintoihin. Sinne on helppo päästä ja halli vaikuttaa oikein hyvältä ensi tsekkauksen perusteella. Olosuhteet ovat varmasti hyvät ja hyvillä mielin suuntaamme kohti syyskuista Ateenaa, totesi päävalmentaja Sami Toiviainen BCL:n tiedotteen saavuttua.
 
Viestejä
12
Pidän tätä hyvänä hakuna. McNeace tuli Vilpuraan myös vähän samanlaisella taustalla kuin Griffin 2.0. Kokoa löytyy mukavasti ja näin ollen pärjätään myös vitospaikalla Woodin huilatessa.

Tiedotteessa mainittiin vain, että jenkkinelikko on kasassa.. Jotain vielä tulossa..? Ahonen? ;)

Jos Roope tuloo takaisin Saloon, niin Vilpas menee jatkoon Kreikan turnauksesta...:D Ai että! Olishan se hienoa nähdä #8 taas Salohallissa. Taitaa vaan jäädä haaveeksi...
 
Viestejä
390
Ihmettelen, jos Roope ei tee sopimusta ulkomaille. Hyviä pelivuosia jäljellä vielä useampi.
Turhaa vielä tuon hintaista pelaajaa penkille hankkia... Tietysti jos Lovett onkin "pummihankinta". Rahnaa varmaan on jäänyt muutamasta rookie pelurista extraa.. Ahosen liksaan, ehkä?
 
Viestejä
677
Turhaa vielä tuon hintaista pelaajaa penkille hankkia... Tietysti jos Lovett onkin "pummihankinta". Rahnaa varmaan on jäänyt muutamasta rookie pelurista extraa.. Ahosen liksaan, ehkä?

Varmasti Ahoselle löytyy käyttöä, jos hän Vilpuraan tulee. Toki siellä on jo 1-2 paikoille Lovett, Blomgren, Koivisto, Niemi, Kärkkäinen. Jokaiselle soisi minuutteja.

Mielenkiintoista nähdä, miten ensikauden joukkue roolitetaan, oli se sitten Ahosen kanssa tai ilman Ahosta.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
3 498
Uskoisin, että vastuulliset seurat kuuntelevat näissä asioissa konsulttia. Konsultin nimi on €.

Tottakai raha on ratkaiseva näissä signauksissa. Mutta se mikä ihmetyttää näissä rookiesignauksissa on juuri nyt tämä ajankohta, heinäkuu. Aikaisemmin näitä vältettiin ja yritettiin ainakin elokuulle löytää hieman kokeneempia pelaajia ja jos ei löydy, sitten rookie.
En tiedä onko tämä neljän jenkin kokonaisuus vai koronan aiheuttama rahapula syynä siihen että näitä rookiejenkkejä tuntuu tulevan paljon. Ja aikaisemmin.
 
Viestejä
1 928
Varmasti Ahoselle löytyy käyttöä, jos hän Vilpuraan tulee. Toki siellä on jo 1-2 paikoille Lovett, Blomgren, Koivisto, Niemi, Kärkkäinen. Jokaiselle soisi minuutteja.

Mielenkiintoista nähdä, miten ensikauden joukkue roolitetaan, oli se sitten Ahosen kanssa tai ilman Ahosta.
Trey Niemen signaus on tosiaan mielenkiintoinen. Voisi kuvitella että Teemun koutsaus vahvistaisi hänellä juuri niitä osa-alueita jotka avaisivat tien vielä ylemmäs. Pelin lukua ja johtamista, oikeita ratkaisuja jne. on nyt mahdollisuus oppia Suomen parhaalta. Mulla on Treystä tullut mieleen vähän sellainen omapäinen tunnepelaaja jolla olisi älliä olla enemmänkin. Toivottavasti olen oikeassa :cool:
 
Viestejä
677
Trey Niemen signaus on tosiaan mielenkiintoinen. Voisi kuvitella että Teemun koutsaus vahvistaisi hänellä juuri niitä osa-alueita jotka avaisivat tien vielä ylemmäs. Pelin lukua ja johtamista, oikeita ratkaisuja jne. on nyt mahdollisuus oppia Suomen parhaalta. Mulla on Treystä tullut mieleen vähän sellainen omapäinen tunnepelaaja jolla olisi älliä olla enemmänkin. Toivottavasti olen oikeassa :cool:

Mikä on Treyn rooli, JOS Ahonen tulee? :rolleyes:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös