Huomenna hieno päivä! Aina niin rakas vilpas saapuu, luvassa tiukkaa vääntöä ja arvuuttelua, missä kohtaa yhden virhetili täyttyy
Kyllä! Vaikka Vilppaan tässä nyt ei kannata varsinaisesti voitosta haaveilla, on tullut selväksi, että Karhu ja Gulls ovat kyllä stepin tai kaksi edellä. Mutta toivottavasti pystyvät haastamaan ja pitämään pelin mielenkiintoisena!
Ajatuksen tasolla tulee mieleen, että olisi tärkeää, että VIlppaan omassa pelissä näkyisi edes hieman edistystä. Ja toivottavasti näin myös käy.
Toisaalta Karhu on niin kova, että todennäköisesti aika vaikea pelistä mitään infoa mahdollisesta edistyksestä saada. Koska vaikealtahan se tulee todennäköisesti näyttämään taas molemmissa päissä (vaikka hyökkäys onkin toiminut aika kivasti viime aikoina). Vilpas voisi varmaan pelata täydellisen ottelun ja silti luultavasti hävitä, joten en itse ainakaan tämän pelin perusteella tule mitään johtopäätöksiä tekemään, kun tasoero ja odotusarvo lopputuloksesta on tiedossa.
Jotenkin oma fiilis, että pelataan tämä pois ja arvioidaan keskiviikkona sitten taas, että missä mennään (voiko pronssi olla vielä mahdollinen) kun pelataan "oman kastin" joukkuetta vastaan.
Toivottavasti täällä ei Vilpaslaiset ole pelin aikana ja jälkeen taas ylireagoimassa ja heittämässä kaikkia ja kaikkea roviolle, jos ja kun tappio tulee. Ellei sitten ole aivan luokattoman väsynyttä ja halutonta menoa.
Se nyt on täysin odotettavissa, että jalkoihin jäädään, kun tasoeroa kuitenkin löytyy. Kuten todettu, en ainakaan itse tule antamaan hirveästi painoarvoa tälle pelille niissä spekulaatioissa, että miten VIlpas tulee tällä kaudella lopullisesti sijoittumaan. Tai miten hyvä/huono Vilpas tällä hetkellä on.
Ja toivotaan, ettei joukkue ajattele kuten minä, vaan hoitaa pisteet kotiin