Koripallo.com

Salon Vilpas 2022-2023

Viestejä
304
Laitetaan sama kirjoitelma myös tähän jatkeeksi.....

Ja mitä tulee tuohon staffi kuvioon:

Ainoa vaihtoehto hc paikalle on Jere, sikäli kun se ei ole Teemu. En kyseenalaista Savolaisen valmentaja taitoja ja potentiaalia, mutta saattaa tulla aivan liian nopeesti liian isot saappaat. Yksi kausi 1B divarin höntsää ja siinä sivussa mukana liigaringissä. Vaikka kuinka 1B päättyi mestaruuteen, niin onko valmis noihin saappaisiin?

Sarjamääräyksissä sanotaan:
5.3 VALMENTAJAN TASOLUOKITUS Joukkueen päävalmentajalla tulee olla voimassa oleva A-lisenssi. • Tähän kohtaan voi liitto myöntää ottelukohtaisen poikkeusluvan erittäin painavista syistä kuten sairastumisesta tai henkilökohtaisista syistä johtuva poissaolo. Tämän kohdan laiminlyönnistä voidaan seuralle määrätä 5.000 € rikemaksu / kausi tai 500 € / ottelu.

Jerellä ei ole A-lisenssiä. Koripallovalmentajien A-lisenssit Teemu on käsittääkseni juuri saamassa oman A-lisenssinsä HKVT 2021 osallistujat.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
241
Tottahan toki toivon menestystä oli ketä hyvänsä. Mutta jotenkin vaan kuulostaa aikamoiselta riskin otolta, jonka isolla työllä rakennettu organisaatio ottaa. No saa nähdä.



Mikäli Vilppaan seurahistoriaa ja -taustaa tunnet yhtään, sekä luit muutakin kuin viimeisen kappaleen kirjoituksestani, niin saattaa "toveri" sanan käyttö aueta sinullekin. Mihin sitä seepra raidoistaan pääsee?



Toiviaisen peliliikkeen ymmärrän hyvin, mikäli Toiviainen tuleva tj on. Valmentanut aikamoisen kauan pääsarjatasolla ja Vihiniemen lähdön myötä aukesi mahdollisuus tehdä muuta koripallon parissa täysipäiväisesti.

Oletus täysipäiväisyydestä tietenkin. Toivoa sopii, että huhujen mukaan melkoisenkin tyhjänä tämän kauden aikana ammottanut kassa saa täytettä.
En tunne mutta googlettamalla varmasti nopeasti avautuisi. Todennäköisesti käyttämäsi ”toveri” johti minua
harhaan ja mielikuvissani yhdistin sitä seuran väriin. Salli minulle vielä pieni piruiluni. ”Sisäsiittoisuus”, onko sille salolaisissa jokin fyysinen ilmentymä? Esim. isonenäisyys tai korkeaotsaisuus? Anteeksi!!!
 
Viestejä
2 238
Sarjamääräyksissä sanotaan:
5.3 VALMENTAJAN TASOLUOKITUS Joukkueen päävalmentajalla tulee olla voimassa oleva A-lisenssi. • Tähän kohtaan voi liitto myöntää ottelukohtaisen poikkeusluvan erittäin painavista syistä kuten sairastumisesta tai henkilökohtaisista syistä johtuva poissaolo. Tämän kohdan laiminlyönnistä voidaan seuralle määrätä 5.000 € rikemaksu / kausi tai 500 € / ottelu.

Jerellä ei ole A-lisenssiä. Koripallovalmentajien A-lisenssit Teemu on käsittääkseni juuri saamassa oman A-lisenssinsä.

Selvä pyy..
 
Viestejä
2 238
En tunne mutta googlettamalla varmasti nopeasti avautuisi. Todennäköisesti käyttämäsi ”toveri” johti minua
harhaan ja mielikuvissani yhdistin sitä seuran väriin. Salli minulle vielä pieni piruiluni. ”Sisäsiittoisuus”, onko sille salolaisissa jokin fyysinen ilmentymä? Esim. isonenäisyys tai korkeaotsaisuus? Anteeksi!!!

Niin kyllä se sinua ihan jäljille johti... ja alun toive olikin, ettei palattaisi tuohon vanhaan seurakulttuuriin. Paljon on toki menty noista ajoista eteenpäin, vaikkakin tietyn poliittisen suunnan vahva läsnäolo Vilppaassa edelleenkin näkyykin. Tuollon ennen vanhaan muuten väri oli viininpunainen.
 
Viestejä
3 084
En itse kyllä usko että Savolainen on päävalmentaja. Ensinnäkin hän menee kesätöihin rautakauppaan niin luulisin että päävalmentajan paikka olisi kyllä täysipäiväinen.
Monesti se loogisin ja helpoin vaihtoehto on se oikea. Eli Rannikosta päävalmentaja ja Toiviaisesta toiminnanjohtaja. Itse laittaisin roponi tämän puolesta, mutta ei mulla ole edes hevosmiesten tietotoimiston uutisia.
 
Viestejä
577
Osaisiko joku lakia tunteva kertova mikä on toiminnanjohtajan laillinen vastuu tuollaisessa seurassa? Vastaako se suunnilleen toimitusjohtajan vastuuta yrityselämässä. Harva valmentaja osaa noita hommia ihan itsestään. Kuulostaa enemmän syrjään siirtämiseltä kun vuosi oli vielä jäljellä. Tässä on kyllä jotain erikoista,koska Toiviaisen saavutukset ovat hyvät. Toisaalta, Toiviainen on aika tiiviisti vaihtanut maisemaa, muutama kausi paikalla ja sitten eteenpäin.
 
Viestejä
1 134
Osaisiko joku lakia tunteva kertova mikä on toiminnanjohtajan laillinen vastuu tuollaisessa seurassa? Vastaako se suunnilleen toimitusjohtajan vastuuta yrityselämässä. Harva valmentaja osaa noita hommia ihan itsestään. Kuulostaa enemmän syrjään siirtämiseltä kun vuosi oli vielä jäljellä. Tässä on kyllä jotain erikoista,koska Toiviaisen saavutukset ovat hyvät. Toisaalta, Toiviainen on aika tiiviisti vaihtanut maisemaa, muutama kausi paikalla ja sitten eteenpäin.
No alla hänen valmennus uralta montako kautta missäkin. Itse näen kyllä että valmentajan on hyvä vaihtaa paikkaa aika ajoin. Alkaa niin sanotusti naama kulumaan jos samassa paikassa liian kauan. Sama juttu myös pelaajilla. Vierivä kivi ei sammaloidu.

2007−2011
2011–2014
2014–2017
2017–2020
2020-
Namika Lahti
KTP-Basket
Kauhajoen Karhu
Tampereen Pyrintö
Vilpas Vikings
 
Viestejä
280
Positiivista tässä näen, nuori ja nälkäinen valmentaja. Ei kangistuta liikaa vanhoihin kaavoihin. Annetaan todellakin mahdollisuus!
 
Viestejä
1 862
Kaipa täytyy olla iloinen, että oman kylän poika nostetaan isoon rooliin, mut pahoin pelkään että saappaat ovat vielä turhan iso. Toivottavasti osoittaa toisin.

Taitaa tarkoittaa vuoden soppari sitä, että Teemu ottaa roolia vuoden päästä. Jag Hoppas!
 
Viestejä
1 862
Kiva, et tilaisuus näytetään, mut pakko sanoa et lähetyksen laatu niin audiollisesti kuin visuaalisesti on aika heikkoa laadultaan.

Vähän vois panostaan näihin paremmin. Jereltä hyvää työtä tilaisuuden vetäjänä.
 
Viestejä
79
Puheesta ei juurikaan saanut selvää, mutta luetaan aamulla salkkarista.
Jere veti kyllä hyvin tilaisuutta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös