MM-kisa rosteri veikkaus. Ymmärrän kyllä että rosteri voi muuttua senkin perusteella minkälaisia vastustajia Suomella on alkulohkossa, mutta veikataan silti.
Kahdeksan varminta ehdokasta tässä kohtaa mun mielestä:
Lauri Markkanen
Alexander Madsen
Mikael Jantunen
Oliver Nkamhoua
Elias Valtonen
Sasu Salin
Edon Maxhuni
Miro Little
Paikka 9:
Gustavson
Paikka 10:
Pöllä/Nenonen/Dolenc
Jos iso mies halutaan. Voisin itse siis halutakkin . Tuovi ei ehkä halua tämän tyyppistä isoa Nkamhouan palatessa joukkueeseen. En osaa sanoa kuka tästä kolmikosta. Se joka näyttää parhaalta ensi kaudella.
Paikka 11 ja ehkä myös 12:
Kantonen/Seppälä/Blomgren
Otan Kantosen noista kolmesta. Pidän Kantosen koosta ja monipuolisuudesta.
Saan 11 paikkaa täyteen näin. Ainakin yksi PG siis tarvittiin. Jos otetaan kaksi pointguardia ylläolevasta kolmikosta niin siinä oliskin jo täysi rosteri.
Paikka 12:
Palmi/Raitanen/Seppälä/Blomgren
Remu Raitanen voi kehittyä nopeasti ja paljonkin kun pelaa ensimmäistä vuottaan ulkomailla Espanjan kakkosdivarissa. Niin kuin sen joukkueen valmentaja sanoi niin kohtalaisen iso, skoraava rooli on tarjolla.
En uskalla Amzilia tai Grandisonia itse listalle laittaa, kun mulla on niin vähän infoa heistä.
Kahdeksan varminta ehdokasta tässä kohtaa mun mielestä:
Lauri Markkanen
Alexander Madsen
Mikael Jantunen
Oliver Nkamhoua
Elias Valtonen
Sasu Salin
Edon Maxhuni
Miro Little
Paikka 9:
Gustavson
Paikka 10:
Pöllä/Nenonen/Dolenc
Jos iso mies halutaan. Voisin itse siis halutakkin . Tuovi ei ehkä halua tämän tyyppistä isoa Nkamhouan palatessa joukkueeseen. En osaa sanoa kuka tästä kolmikosta. Se joka näyttää parhaalta ensi kaudella.
Paikka 11 ja ehkä myös 12:
Kantonen/Seppälä/Blomgren
Otan Kantosen noista kolmesta. Pidän Kantosen koosta ja monipuolisuudesta.
Saan 11 paikkaa täyteen näin. Ainakin yksi PG siis tarvittiin. Jos otetaan kaksi pointguardia ylläolevasta kolmikosta niin siinä oliskin jo täysi rosteri.
Paikka 12:
Palmi/Raitanen/Seppälä/Blomgren
Remu Raitanen voi kehittyä nopeasti ja paljonkin kun pelaa ensimmäistä vuottaan ulkomailla Espanjan kakkosdivarissa. Niin kuin sen joukkueen valmentaja sanoi niin kohtalaisen iso, skoraava rooli on tarjolla.
En uskalla Amzilia tai Grandisonia itse listalle laittaa, kun mulla on niin vähän infoa heistä.
Viimeksi muokattu: