Koripallo.com

Susijengin tulevaisuus - miten otetaan seuraava askel?

Viestejä
52
Täytyy myöntää, että ajatus on saattanut lipsahtaa potenttiaaliseen 2029 Eurobasketin Susijengin ison pään rotaation: Markkanen, Jantunen, Nkamhoua, Muurinen jne.
-> Tuosta ei ainakaan pitäisi jäädä kiinni
 
Viestejä
463

- Muuriselta hyvä viikko ja hän treenasi hyvin. Hän oli kiistatta yksi turnauksen mielenkiintoisimmista lupauksista. Hänen pelissään on paljon huikeita juttuja, mutta vastapainona suorituksen taso ajoittain heitteli eikä keskittyminen oikeissa asioissa aina pysynyt.

- Hänellä on kaikki työkalut pelata ihan maailman huipulla, kun hän keskittyy oikeisiin asioihin. Kun hän jaksaa tehdä töitä, vain taivas on rajana tulevaisuuden suhteen, Koponen summaa.


Koponen on kaikista suomalaisista koripalloilijoista se, jota minun on ollut aina helpoin fanittaa. Mielestäni myös hänen ensiaskeleet valmentajana ovat menneet erittäin hienosti. Jos hän vain jaksaa tehdä töitä ja keskittyy oikeisiin asioihin, niin tulevaisuus vaikuttaa todella lupaavalta!


 
Viestejä
2 567

- Muuriselta hyvä viikko ja hän treenasi hyvin. Hän oli kiistatta yksi turnauksen mielenkiintoisimmista lupauksista. Hänen pelissään on paljon huikeita juttuja, mutta vastapainona suorituksen taso ajoittain heitteli eikä keskittyminen oikeissa asioissa aina pysynyt.

- Hänellä on kaikki työkalut pelata ihan maailman huipulla, kun hän keskittyy oikeisiin asioihin. Kun hän jaksaa tehdä töitä, vain taivas on rajana tulevaisuuden suhteen, Koponen summaa.


Koponen on kaikista suomalaisista koripalloilijoista se, jota minun on ollut aina helpoin fanittaa. Mielestäni myös hänen ensiaskeleet valmentajana ovat menneet erittäin hienosti. Jos hän vain jaksaa tehdä töitä ja keskittyy oikeisiin asioihin, niin tulevaisuus vaikuttaa todella lupaavalta!


Ja jos Koponen jaksaa tehdä töitä, vain taivas on rajana tulevaisuuden suhteen, Boriz summaa.
 
Viestejä
4 028

- Muuriselta hyvä viikko ja hän treenasi hyvin. Hän oli kiistatta yksi turnauksen mielenkiintoisimmista lupauksista. Hänen pelissään on paljon huikeita juttuja, mutta vastapainona suorituksen taso ajoittain heitteli eikä keskittyminen oikeissa asioissa aina pysynyt.

- Hänellä on kaikki työkalut pelata ihan maailman huipulla, kun hän keskittyy oikeisiin asioihin. Kun hän jaksaa tehdä töitä, vain taivas on rajana tulevaisuuden suhteen, Koponen summaa.


Koponen on kaikista suomalaisista koripalloilijoista se, jota minun on ollut aina helpoin fanittaa. Mielestäni myös hänen ensiaskeleet valmentajana ovat menneet erittäin hienosti. Jos hän vain jaksaa tehdä töitä ja keskittyy oikeisiin asioihin, niin tulevaisuus vaikuttaa todella lupaavalta!



Petsku vs Teemu -vertailu muuten on mielenkiintoinen.

Molemmissa on nii paljon fanitettavaa, mutta itse kaadun Teemun puoleen ihan sen takia, miten hieno syöttelijä ja pelin ymmärtäjä hän on. Ja paino sanalla ON, fyysiset ominaisuudet katoaa, jazzimaiset eivät koskaan.

 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös