Koripallo.com

U17 Pojat SM-sarja ja 1 divisioona

Yksi peli löytyy u19-sm sarjasta ei mitenkään hirveän hyvillä statseilla. Taitaa olla kyseisen pelaajan isä käynyt kirjoittelemassa täällä taas harmittaa vain pojan puolesta jos joutuu näitä lukemaan täältä.
Itse asiassa en itse tunne koko kaveria, olen vain ymmärtänyt että hän harjoittelee todella kovaa ja antaa kaikkensa joukkueelleen. Siksi ihmettelen vain, miksi hänen nimeään ei ole koskaan edes näkynyt leirilistoilla.

Ketä veikkaatte u17-poikien valtakunnallisen 1. divarin mestariksi. Uskon, että finaalissa kohtaavat Westside ja Lahti. Westsiden materiaali saattaa olla kuitenkin hieman suppea Lahden "supertiimiä" vastaan.
Todennäköisesti Westside ja Lahti on finaalissa. Karhu pelaa myös kivaa korista ja saattaa yllättää. En kyllä ymmärrä miksi Lahti on joku supertiimiä, kun westsidelle molemmat pelit hävinnyt. Varmaan joku lahtelainen Temptation Island fani kirjoituksen takana.

Ylpeä Siilinjärveläinen

Todennäköisesti Westside ja Lahti on finaalissa. Karhu pelaa myös kivaa korista ja saattaa yllättää. En kyllä ymmärrä miksi Lahti on joku supertiimiä, kun westsidelle molemmat pelit hävinnyt. Varmaan joku lahtelainen Temptation Island fani kirjoituksen takana.
Lahti ei ole ottanut turhia häviöitä sarjan keskitasoa vastaan, kun Westside taas pelannut todella ailahtelevasti. Jos Lahden Mäkäläisellä putoaa kolmeen pisteen heitto en usko, että Westsidellä kukaan pystyy vastaamaan siihen. Se on sitten PATAPUM ja vähän sitä ns. ”temptationia” Westsidelle.

Silmät piippuhyllyltä

Itse asiassa en itse tunne koko kaveria, olen vain ymmärtänyt että hän harjoittelee todella kovaa ja antaa kaikkensa joukkueelleen. Siksi ihmettelen vain, miksi hänen nimeään ei ole koskaan edes näkynyt leirilistoilla.
191cm sentteri?
Takamiehen mittaisella vitosella ei valitettavasti ole mitään asiaa maajoukkueeseen. Puurolautanen eteen ja kysy uudestaan 20cm päästä.

U17 sivustakatsoja

Ehkä kaveri ei ole halunnut leirille? Omakin lapsi kävi muutamalla leirillä, mutta todettiin sitten että pelkkää liiton rahastusta tässä ikäluokassa.

Mitä ajatuksia jengillä tulevista pleijareista? Jos välieräparit Ura-Honka ja Sykki-Namika käyvät toteen, uskon että finaalissa nähdään tänäkin vuonna Honka ja Sykki. Uran umpioikeakätisyys ei tule mielestäni johtamaan finaaleihin ja Namikan kaksi Hardenia ovat ensimmäistä kertaa testauksessa.

Viimeksi muokattu: