Koripallo.com

U17 Pojat SM-sarja ja 1 divisioona

hessa

Miksei Okko Sipponen ole maajoukkueessa? Kaveri hakee jokaisen levypallon samalla leveyspiirillä ja heittokin löytyy. Tällaista fyysistä sentteriä juuri majussa tarvitaan. Joukkue siis LaBa u17.

Koska parempia vaihtoehtoja löytyy?? Ei nyt kovinkaan vakuuttavaa kun pelaa 17v valtakunnalista 1-div....
 

hessa

Hän ei taida pelata pelkästään u17 1div?

Yksi peli löytyy u19-sm sarjasta ei mitenkään hirveän hyvillä statseilla. Taitaa olla kyseisen pelaajan isä käynyt kirjoittelemassa täällä taas harmittaa vain pojan puolesta jos joutuu näitä lukemaan täältä.
 

Ja taas

Yksi peli löytyy u19-sm sarjasta ei mitenkään hirveän hyvillä statseilla. Taitaa olla kyseisen pelaajan isä käynyt kirjoittelemassa täällä taas harmittaa vain pojan puolesta jos joutuu näitä lukemaan täältä.
Kannattaa huomioida statseja katsellessa myös peliaika!
 
Viestejä
1
Ketä veikkaatte u17-poikien valtakunnallisen 1. divarin mestariksi. Uskon, että finaalissa kohtaavat Westside ja Lahti. Westsiden materiaali saattaa olla kuitenkin hieman suppea Lahden "supertiimiä" vastaan.
 
Viestejä
13
Yksi peli löytyy u19-sm sarjasta ei mitenkään hirveän hyvillä statseilla. Taitaa olla kyseisen pelaajan isä käynyt kirjoittelemassa täällä taas harmittaa vain pojan puolesta jos joutuu näitä lukemaan täältä.
Itse asiassa en itse tunne koko kaveria, olen vain ymmärtänyt että hän harjoittelee todella kovaa ja antaa kaikkensa joukkueelleen. Siksi ihmettelen vain, miksi hänen nimeään ei ole koskaan edes näkynyt leirilistoilla.
 

TIsland

Ketä veikkaatte u17-poikien valtakunnallisen 1. divarin mestariksi. Uskon, että finaalissa kohtaavat Westside ja Lahti. Westsiden materiaali saattaa olla kuitenkin hieman suppea Lahden "supertiimiä" vastaan.

Todennäköisesti Westside ja Lahti on finaalissa. Karhu pelaa myös kivaa korista ja saattaa yllättää. En kyllä ymmärrä miksi Lahti on joku supertiimiä, kun westsidelle molemmat pelit hävinnyt. Varmaan joku lahtelainen Temptation Island fani kirjoituksen takana.
 

Ylpeä Siilinjärveläinen

Todennäköisesti Westside ja Lahti on finaalissa. Karhu pelaa myös kivaa korista ja saattaa yllättää. En kyllä ymmärrä miksi Lahti on joku supertiimiä, kun westsidelle molemmat pelit hävinnyt. Varmaan joku lahtelainen Temptation Island fani kirjoituksen takana.
Lahti ei ole ottanut turhia häviöitä sarjan keskitasoa vastaan, kun Westside taas pelannut todella ailahtelevasti. Jos Lahden Mäkäläisellä putoaa kolmeen pisteen heitto en usko, että Westsidellä kukaan pystyy vastaamaan siihen. Se on sitten PATAPUM ja vähän sitä ns. ”temptationia” Westsidelle.
 

Silmät piippuhyllyltä

Itse asiassa en itse tunne koko kaveria, olen vain ymmärtänyt että hän harjoittelee todella kovaa ja antaa kaikkensa joukkueelleen. Siksi ihmettelen vain, miksi hänen nimeään ei ole koskaan edes näkynyt leirilistoilla.

191cm sentteri?
Takamiehen mittaisella vitosella ei valitettavasti ole mitään asiaa maajoukkueeseen. Puurolautanen eteen ja kysy uudestaan 20cm päästä.
 

U17 sivustakatsoja

Itse asiassa en itse tunne koko kaveria, olen vain ymmärtänyt että hän harjoittelee todella kovaa ja antaa kaikkensa joukkueelleen. Siksi ihmettelen vain, miksi hänen nimeään ei ole koskaan edes näkynyt leirilistoilla.
Ehkä kaveri ei ole halunnut leirille? Omakin lapsi kävi muutamalla leirillä, mutta todettiin sitten että pelkkää liiton rahastusta tässä ikäluokassa.
 
Viestejä
3
Mitä ajatuksia jengillä tulevista pleijareista? Jos välieräparit Ura-Honka ja Sykki-Namika käyvät toteen, uskon että finaalissa nähdään tänäkin vuonna Honka ja Sykki. Uran umpioikeakätisyys ei tule mielestäni johtamaan finaaleihin ja Namikan kaksi Hardenia ovat ensimmäistä kertaa testauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
3
Mitä ajatuksia jengillä tulevista pleijareista? Jos välieräparit Ura-Honka ja Sykki-Namika käyvät toteen, uskon että finaalissa nähdään tänäkin vuonna Honka ja Sykki. Uran umpioikeakätisyys ei tule mielestäni johtamaan finaaleihin ja Namikan kaksi Hardenia ovat ensimmäistä kertaa testauksessa.

Viimeisen kierroksen peleistä voi Sykki päätyä sijoille 1-4, Namika ja Ura sijoille 1-3 ja Honka sijoille 3-4. Tasainen sarja aina kalkkiviivoille saakka!
 

kdongoat

Mitä ajatuksia jengillä tulevista pleijareista? Jos välieräparit Ura-Honka ja Sykki-Namika käyvät toteen, uskon että finaalissa nähdään tänäkin vuonna Honka ja Sykki. Uran umpioikeakätisyys ei tule mielestäni johtamaan finaaleihin ja Namikan kaksi Hardenia ovat ensimmäistä kertaa testauksessa.
Ketkä ovat namikan kaksi hardenia?
 

hbafani123

Joo ei namikan hardenit pärjää mitenkään Sykin ja Hba:n tähtipelaajalle.
 

Sykhba

Näin siinä kävi ei Namikan hardenit pärjänneet sykin ja hba:n tähtipelaajalle
 
Viestejä
77
Kokoonpanot näkvyissä basketissa ja niiden perusteella veikkaus.
mitalipeleihin:

1. Ura -> vahvistunut turun kärjellä. Leveä materiaali. Selkeä suosikki mestariksi.
2. Sykki -> vahvistunut myös.
3. Honka -> Vähän heikentynt ja miten viime kauden kärki pelaa, u16 vai u 19 pelejä, vai U17?
4. HNMKY -> myös vahvistunut, vähän sama laulu, että missä sarjoissa kärki pelaa.

haastaa:
5. Muki -> vähän vahvistunut ja oli lähellä mitalipelejä viime vuonna
6. HyPo

ei taida olla palaa 4 parhaan joukkoon
7. Pyrintö
8. Vilpas
9. Feniks
10. Huima


Ura-Sykki myös finaaleihin? Jälkeenpäin juurikin se ajatus että Muki oli yllättävän kaukana kärjestä ja Pyrintö pelasi tuloksellisesti mainion syksyn.
 
Viestejä
13
Luultavasti finaaleissa kohtaavat sykki ja ura. Näistä kahdesta joukkueesta luulen, että sykki voittaa. Jos menee kolmeen peliin, niin saattaa peli hidastua sillä molempien joukkueiden penkki on todella ohut. Luulen kuitenkin että Sykki saa uran puskemisen paremmin pysäytettyä kuin ura sykin heittopelin. Sykki kolmessa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös