Koripallo.com

Välierä: Seagulls - Vilpas

Viestejä
3 084
Vilppaan penkki lopulta tämän sarjan voitti.
Laine, Griffin, Parks (sen minkä pelasi) ja sarjan MVP Kivimäki toi kaikki penkiltä paljon enemmän kuin Gullsin penkki.

McCullum on huikea pelaaja ja oli mun mielestä riittävän hyvä jotta Gulls olisi voinut sarjan voittaa.
Martin oli todella hyvä ja Huff pelasi mun mielestä ihan hyvän sarjan.
Kanervo Koivisto match-up aika tasan. Hyvin Kanervo sai vähistä tilanteistaan hankittua itsensä viivalle ja pärjäsi Koiviston kanssa hyvin.
Jopa Kotti toi omaan nykytasoonsa nähden riittävästi lepoa Martinille. +-0 pelaaja.
Heinonen heitti muutaman kovan heiton ja siinä se sitten olikin.
Collins ja Troube olivat sarjan suurimmat pettymykset. Oliko se sitten Vilppaan hyvyyttä, mutta nämä herrat eivät pystyneet tuomaan peliin lopulta juurikaan mitään. pari väläytystä ja sitten ihan kuutamolla.
 
Viestejä
340
Mää oon sitten tästä vahingosta iloinen, oonko sitten vahingoniloinen? eli en. Parasta koripalloviihdettä aikoihin myös Seagullsin puolelta. Saas nähdä mitä tulee Karhun kanssa, toivottavasti vielä paranee......Saavat laittaa Aatun kahleisiin.... jos meinaavat pärjätä......
 
Viestejä
242
Mää oon sitten tästä vahingosta iloinen, oonko sitten vahingoniloinen? eli en. Parasta koripalloviihdettä aikoihin myös Seagullsin puolelta. Saas nähdä mitä tulee Karhun kanssa, toivottavasti vielä paranee......Saavat laittaa Aatun kahleisiin.... jos meinaavat pärjätä......

Mahtaako Aatua saada kukaan kahleisiin, mies on kerta kaikkiaan liukkaassa kunnossa
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2 238
En muuten tiedä miten lähellä oli Huffin virhe tuossa Aatun vikassa korissa? Selkee oli selkeesti päättänyt että ei.
 
Viestejä
1 862
Kyllähän Saloa kohtaan on kovastikin sympatioita ja toivottavasti saavat porukan kursittua kasaan finaaleihin. Vilppaan kärryissä mennään 100%!
Hienoa. Me tullaan tarvitsemaan kaikki mahdollinen apu. Ainakin jos Keskelle keksintöä -podcastia on uskominen.
 
Viestejä
4 028
Hienoa. Me tullaan tarvitsemaan kaikki mahdollinen apu. Ainakin jos Keskelle keksintöä -podcastia on uskominen.

No, näin 75-prosenttisena eteläpohjalaisena uskon Salon voittoon. Sinänsä ennusteet/podcastit ym. lienevät Karhun puolella, mutta eiväthän ne mitään ratkaise. Tilanne on 0-0 :)
 
Viestejä
1 134
No, näin 75-prosenttisena eteläpohjalaisena uskon Salon voittoon. Sinänsä ennusteet/podcastit ym. lienevät Karhun puolella, mutta eiväthän ne mitään ratkaise. Tilanne on 0-0 :)
Meiltä voi kyllä vaatia, mutta voi olla paha tulla mitään ottamahan. Me ei suosiolla pantterista luovuta
Me ollaan niin tykästytty siihen ettei sitä aiota antaa pois.

Uskon että luvassa hienot finaalit.
Salosta löytyy kuintenkin Karhun ex valmentaja Toiviainen...entisiä Karhu pelaajia Koivisto ( no lyhyt visiitti) ja Wood joka oli kannattajien suosikki pelaaja.
Näiden lisäksi Neponen jos saa kenet vaan syttymään ...harmi kun ei yleisöä jolle Juho voisi jutella mukavia kesken pelin.
Unohtamatta Rannikkoa. Mies ei kyllä ole enää entisensä mutta kuka laittaa kroppaa likoon kuten Teemu ei kukaan sanon minä.
 
Viestejä
676
Tietäjät ja fanipojat erikseen:
is.jpeg
 
Viestejä
1 862
Fanipoika Mäkynen hehkuttaa tässä Aatua ihan urakalla. Melkoinen takinkääntö Seagullsin fanipojalta.

Jotenkin tämän klipin katseluun ei tahdo kyllästyä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös