Koripallo.com

Välierät: Vilpas - Kouvot

Viestejä
765
ELISA VIIHDE- Saiko teistä kukaan järkevää perustelua sille, miksi Elisan lähetys katkesi juuri ottelun lopussa ja jatkui taas, kun joukkueet olivat jo poistuneet salista? Itse sain asiakaspalvelusta pahoittelut ja perustelivat sitä, että kameroiden signaaleissa oli jotain vikaa. Vika ei ollut Elisan, vaan kameroiden.
Mielenkiintoista.
 
Viestejä
212
ELISA VIIHDE- Saiko teistä kukaan järkevää perustelua sille, miksi Elisan lähetys katkesi juuri ottelun lopussa ja jatkui taas, kun joukkueet olivat jo poistuneet salista? Itse sain asiakaspalvelusta pahoittelut ja perustelivat sitä, että kameroiden signaaleissa oli jotain vikaa. Vika ei ollut Elisan, vaan kameroiden.
Mielenkiintoista.

Vika oli siis Salon hallissa ja signaalihäiriö taisi ilmaantua samalla kun Asbury naulasi Kouvojen johdoksi 86-77. Tästä voisi paranoidisella luonteenlaadulla vetää johtopäätöksen, että joku salolainen sai tarpeekseen ja vetäisi töpselin irti tai jotain vastaavaa.
 
Viestejä
2 181
Westerholm Twitterissä osasi kertoa, että verkkoyhteys oli pätkäissyt 30-60 sekunniksi. Se valmentajien systeemi oli osannut toipua ja palauttaa kuvan, kun yhteys palasi, mutta kuluttajien puolen korjautumisen puutteen syy taisi olla vielä mysteeri.
 
Viestejä
390
Kehitysvammaiselle huutelussa ei mielestäni ole mitään hienoa ja hänen huudoistaan ei kannattaisi provosoitua. Tapahtumat juontavat juurensa 2. peliin Kouvolassa. Tapahtumalla on useita todistajia ja ihan faktaa pohjalla.
Onko klippejä tilanteesta? Otetaan Tero taas ratkaisemaan ja rangaitsemaan..
 
Viestejä
1 718
Joo ihan lähdin vain sitä kysymään, kirjoitteleeko forumin ylläpito tosiaan itse näitä "Antoiko salolaisnaiset sulle pakit?" -viestejä.

Se hyvä puoli tässä on, että koripallo.comin viihdearvo alkaa palata jonnekin tuonne viime vuosikymmenen vaihteeseen. Vai koska se meininki oli sekopäisimmillään? :cool:
Vuosikymmenen vaihde oli kyllä hienoa aikaa, kun itsekin jaksoi olla aktiivinen. Meno oli silloin vähän erilaista.

Mutta keskusteluahan tämän kauden pleijarit ovat herättäneet etenkin Salon kohdalla. Tässäkin on 41 sivua keskustelua, vaikka kaikki ei niin itse peliin liitykään. Pääasia, että koris herättää tunteita, sitä on kaivattu lajiin.
 
Viestejä
4 028
Itäsuomalainen huumori: "vähän härnään toista ja kerron, että näin suoraan täällä Itä-Suomessa on tapana sanoa ja seistään sanojen takana". Totuus on kuitenkin seuraava: "mitähän ne minusta ajattelee?". Tämä ei koske useimmissa tapauksissa kaakkoista Kymen aluetta. ;) Tietysti ko. ajatusmaailma on esim. Kuopiossa vielä paljonkin vahvempaa kuin Karjalassa, mutta positiivisia poikkeuksiakin on, kuten vaikkapa K_A ja Hector. (jatkakaa videoitanne, me fanit vaadimme!)

Nykypäivänä harvinainen empaattisuushan on oikealla tavalla käytettynä aivan mainio ominaisuus, mutta esimerkiksi nimimerkki Espoon Nash aika hyvin kiteyttää viimeisimmässä viestissään suomalaisuutta (tai jopa ei-suomalaisuutta). Miksi kaikista tai kaikesta edes pitäisi tykätä? Toisaalta Kouvola on kuitenkin ihan yhtä hyvä/huono paikka kuin suurin osa muistakin suomalaisista käpykylistä. Itsehän olen myös osittain itäsuomalainen, tunnistan siis tämän idän "huumorin" kyllä myös itsestäni. :D

Hauskaahan on se, että tämä palsta on meille monenlaisille mielenterveyspotilaille pakopaikka, iästä riippumatta. :D:D:D:D Tai jopa eläkeläisille ajanvietettä... :D:D:D
 
Viimeksi muokattu:

SC

Viestejä
1 284
Toisaalta voidaan ajatella että pitääkö kestää kaikkea paskaa mitä tuo roskajoukko keksii suustaan suoltaa? Nykymaailmasta puuttuu sellainen hieno ja kaikkea tekemistä alitajuisesti ohjaava vanha käsite kuin turpaan saamisen pelko. Jokainen tiesi ennen että jos tarpeeksi aukoo päätään niin nenä tulee kipeäksi. Eikä se ollut kenenkään muun vika kuin sen joka meni tietyn rajan yli ja kerjäsi sitä verta nenästään. Nykyään tämä toimii enää aamuyöllä nakkikioskeilla. En ottaisi pahaksi jos tämä käytäntö olisi vielä käytössä muissakin julkisissa tilaisuuksissa kuten koripallo-otteluissa (toisaalta tälläiselle ei ole ollut mitään tarvetta ennen ultrasin tuloa kuvaan). Korostan että tämä ei ole mitään väkivallan kannattamista vaan nimenomaan sen ehkäisyä. Kun jokainen tietää rajansa mitä voi huudella ja laulaa joutumatta vastaamaan niistä kipeällä nenällä niin ei tule ylilyöntejä. Ultras on näsäviisaiden nykyteinien joukko joka toimii ilman tätä pelkoa, ylilyöntejä tulee jatkuvasti, kiertävät ympäri Suomea kerjäämässä lättyyn ja vittuilevat ihmisille kun ovat huomanneet että sitä voi tehdä joutumatta vastuuseen koripallokannatuksen varjolla. Varsinkin kun joukossa jonneus tiivistyy niin olisin salolaisena huolissani mitä nämä valopäät vielä keksivät ja onnistuvat joskus provosoimaan niin että he saavatkin oikeasti turpaansa. Kukaan ei tälläistä halua joten koittakaa ymmärtää että koripallokannatuksen varjolla ei voi laulaa mitä tahansa kuten vihaavansa kokonaista kaupunkia. Veikkaan että tuollainen laulu aiheuttaisi Kauhajoella ainakin pientä käsirysyä ottelun tauolla jota siis emme missään nimessä halua.

Itse olen lauleskellut ja itseasiassa sanoittanut nousukarsintojen "mä vihaan karhuu, mä vihaan lapuaa" Voi tietysti johtua MMA taistelijan habituksesta mutta ei kauhajoella juuri turpaansaannin pelkoa ollut, puoliajalla juteltiin mukavia paikallisten kanssa. Nyt herra RMK:lla on mennyt sekaisin urheilukatsomo ja urheilukatsomon ulkopuoli, se on hälyyttävää, hae apua.
 
Viestejä
1 674
Itse olen lauleskellut ja itseasiassa sanoittanut nousukarsintojen "mä vihaan karhuu, mä vihaan lapuaa"

Kannattaa jättää sanoitukset sitten nokkelammille kavereille. Öyhöttyschantit jotka ei varsinaisesti edes liity peliin herättää muissa vain myötähäpeää.

 

SC

Viestejä
1 284
Kannattaa jättää sanoitukset sitten nokkelammille kavereille. Öyhöttyschantit jotka ei varsinaisesti edes liity peliin herättää muissa vain myötähäpeää.



Näköjään toimivat kun kohteita alkaa hiukan näköjään kismittää...
 
Viestejä
1 674
Näköjään toimivat kun kohteita alkaa hiukan näköjään kismittää...

Kun tavoitteena ei ole omien kannustaminen vaan huomiohuoraaminen niin keksikään jotain rasistista pronssimatsiin. Voitte sitten hykerrällä keskenänne että saatiimpahan huomiota kun valtamedia on kimpussa.
 
Viestejä
242
Voiko myötähäpeään kuolla?
Kouvot on finaalissa ja vielä jaksaa...

Eikö tuo sarjakuvahahmo omissa viesteissään juuri kerro peliin kuulumattomista asioista, huomion huoraamisesta jne. Ei sillä ole väliä onko Kouvot finaaleissa vai ei, tää kaveri itkee edelleen Nenosen pelikiellosta, siitä mopopojasta joka kävi mautolla salaa kylässä jne mistä kaikesta muusta.

Antakaa itkeä, se elää ihan omassa varjotodellisuudessa eikä siellä kaverina ole miekkailemassa kun korkeintaan joku toinen larppaaja. Jostain se hupi pitää saada.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös