Koripallo.com

Vedonlyönti

Viestejä
584
Piti avata, koska haasteita ropisee. Hämähäkkimies, siirrä se sun haaste tähän.

Sophisti, tässä pyytämäsi haaste. Mukana? Häviäjä tuo voittajalle Jallu-pullon ja Jallu-lehden. Veikkaa 4 parasta joukkuetta, oikeassa järjestyksessä. Lopullinen sijoitus. Joukkueesta 1p, oikeasta sijoituksesta 1p, mestarista 2p bonusta. Maksimipinnat siis 10p.

Oma veikkaus :
1. Kataja
2. Honka
3. ToPo
4. Pyrintö
 
Viestejä
7 403
Vs: Vedonlyönti

Sophistifunk sanoi:
Tekisi mieli lyödä vetoa Jallu-lehdestä. Aihe voi olla ihan mikä tahansa.

Kiinni veti. Väitän, että A. Valavuori ("Valavuori") vie J. Hakolaa ("King James", "Koripalloanalyytikko #1" &c.) missä tahansa nimeämässäsi urheilulajissa.
 
Viestejä
2 819
Vs: Vedonlyönti

Olen jo King Jamesille auki jallupullon, joten osallistun tähän vain Jallu-lehti panoksenani. Mutta selvennä ensiksi - onko kyse vain runkosarjasijoituksesta, vai mitalisijoista?

Ja Valavuori vs. King James -vedonlyönnissä nimeäisin lajiksi minigolfin.
 
Viestejä
3 675
Vs: Vedonlyönti

Sophistifunk sanoi:
Ja Valavuori vs. King James -vedonlyönnissä nimeäisin lajiksi minigolfin.
Täytyy valitettavasti korjata, että urheilulajin nimihän on ratagolf
 
Viestejä
2 819
Vs: Vedonlyönti

Minusta asioista on puhuttava niiden oikeilla nimillä, ja siksi kutsun lajia vastaisuudessakin minigolfiksi. Ja valitsin lajiksi nimenomaan minigolfin, koska a) se on tarpeeksi ysäriä ja b) siinä ei vaadita juuri minkäänlaisia atleettisia ominaisuuksia.

Toinen vaihtoehto olisi ollut Dungeons & Dragons.
 
Viestejä
1 607
Vs: Vedonlyönti

Honka minigolf jatkuu taas ensi kesänä Sellon Viaporintorilla. Tulkaa sinne katsoo kuka on kuka. 8]
 
Viestejä
666
Vs: Vedonlyönti

Sophistifunk sanoi:
Ja valitsin lajiksi nimenomaan minigolfin, koska a) se on tarpeeksi ysäriä ja b) siinä ei vaadita juuri minkäänlaisia atleettisia ominaisuuksia.
Kyllä minä olisin valinnut mato-onginnan. Itse en golffista erityisemmin välitä: johtuu kai siitä, että useampi ukko siinä on aina saman reiän kimpussa.
 
Viestejä
9 123
Vs: Vedonlyönti

Sophistifunk sanoi:
Toinen vaihtoehto olisi ollut Dungeons & Dragons.

Nämä Magic The Gatheringit on nörteille. Itse pelaan vaan high stakes pokeria ja syön samalla beef jerkyä.

Vetäydyn kisasta, minigolf on homojen laji. Keihäänheitto sen sijaan...
 

42

Viestejä
3 353
Vs: Vedonlyönti

Sophistifunk sanoi:
Toinen vaihtoehto olisi ollut Dungeons & Dragons.

Ahh, hieno peli!

[quote author=King James]Nämä Magic The Gatheringit on nörteille.[/quote]

Hmm, kommentin ymmärtänee, koska James ei ollut edes syntynyt silloin kun tuota D&D:tä tuoreeltaan pelattiin.
 
Viestejä
1 763
Vs: Vedonlyönti

42 sanoi:
Ahh, hieno peli!

Hmm, kommentin ymmärtänee, koska James ei ollut edes syntynyt silloin kun tuota D&D:tä tuoreeltaan pelattiin.

Juu ja paljon parempi kuin ADD.
Veikkaan, että King James voittaisi myös jossain PS3:en NBA2010:ssä.


Koska on viimeinen osallistumispäivä, jos vaikka haluaisi tähän osallistua?
 
Viestejä
212
Vs: Vedonlyönti

Valavuori sanoi:
Piti avata, koska haasteita ropisee. Hämähäkkimies, siirrä se sun haaste tähän.

Sophisti, tässä pyytämäsi haaste. Mukana? Häviäjä tuo voittajalle Jallu-pullon ja Jallu-lehden. Veikkaa 4 parasta joukkuetta, oikeassa järjestyksessä. Lopullinen sijoitus. Joukkueesta 1p, oikeasta sijoituksesta 1p, mestarista 2p bonusta. Maksimipinnat siis 10p.

Oma veikkaus :
1. Kataja
2. Honka
3. ToPo
4. Pyrintö

Tuosta tuli mieleen, että miltäs kuullostaisi pieni Texas hold'em turnaus kp.com jäsenien kesken. Palkintona olisi vaikka pari pulloa vodkaa tai liput suomen peliin. Sisäännosto olisi varmaan ilmainen tai 20-50e buy-in. Deep stackit tietenkin, ei mitään Ray Clubin sittari syysteemejä.
 
Viestejä
19 536
Vs: Vedonlyönti

Minä voisni lyödä vetoa vaikkapa siitä kolmen tähden Jallu-pullosta, että voitan Aleksin hevospoolossa.

En kyllä ole koskaan hevosen selässä ollut, mutta puutteelisen tekniikan voin korvata siltä osin mahtavalla pelisilmällä ja taktisella ylivoimaisuudellani. Ja olenhan sitä Mailaakin kerran hivellyt.

Hommaa sie Allu varakkaampana hepat ja muut vermeet! Mie voin etsii sopivan niityn näiltä raukoilta rajoilta.
 
Viestejä
584
Vs: Vedonlyönti

Sophisti, kuten haasteessa lukee on kyse lopullisesta sijoituksesta.

Hämähäkkimies, otan haasteen vastaan oli kyseessä mikä tahansa laji. Sopisiko King Jamesille
esim. vapariskaba jonkun Hongan Korisliiga-pelin yhteydessä?

Joen Suu, ei mulla ole enää rahaa hevosiin. Perustin jo yhden ravitallin ja se saa riittää. Voidaan ottaa
vaikka kivi-paperi-sakset -kilpailu. Paras viidestä. Häviäjä tarjoaa illan Joensuun yössä.

Tämä aihio on tosiaan tarkoitettu kaikille. Kunhan vedonlyönnit liittyvät edes jollain tavalla korikseen / Korisliigaan :D
 
Viestejä
9 123
Vs: Vedonlyönti

Kauhee rapula...

Eli veto olisi siis sofistifunkin ja hamahakkimiehen välillä kohteesta King James vs. Valavuori vapariskaba. Panoksena jallu-pullo vs. jallu-lehti. Eihän tämmöistä tilaisuutta voi jättää käyttämättä. Aleksi, jos järkkäät mulle ja kaverilleni vip-liput Hongan peliin keväälle, niin suostun tähän vetoon. Aikamoisena altavastaajana lähdetään toki, pienen kylän poika tulee rikkaiden espoolaisten eteen kädet täristen heittämään nahkakuulaa. Noh, ei se mitään. Toivottavasti Aleksi saat Ulanderin Akin paikalle myös, niin saan idoliltani nimikirjoituksen Spaldingiini.

Oma vetoehdotus kenelle tahansa. Pyrintö vs. joukkue X, kummalla parempi sijoitus runkosarjassa? Panokseksi uusi tuliterä Spalding, tarvin nimittäin uutta palloa kipeästi. Ottaako joku kiinni?
 
Viestejä
360
Vs: Vedonlyönti

King James sanoi:
Kauhee rapula...

Eli veto olisi siis sofistifunkin ja hamahakkimiehen välillä kohteesta King James vs. Valavuori vapariskaba. Panoksena jallu-pullo vs. jallu-lehti. Eihän tämmöistä tilaisuutta voi jättää käyttämättä. Aleksi, jos järkkäät mulle ja kaverilleni vip-liput Hongan peliin keväälle, niin suostun tähän vetoon. Aikamoisena altavastaajana lähdetään toki, pienen kylän poika tulee rikkaiden espoolaisten eteen kädet täristen heittämään nahkakuulaa. Noh, ei se mitään. Toivottavasti Aleksi saat Ulanderin Akin paikalle myös, niin saan idoliltani nimikirjoituksen Spaldingiini.

Oma vetoehdotus kenelle tahansa. Pyrintö vs. joukkue X, kummalla parempi sijoitus runkosarjassa? Panokseksi uusi tuliterä Spalding, tarvin nimittäin uutta palloa kipeästi. Ottaako joku kiinni?

Ottakaa joku kiinni tästä joukkueella Kataja, itse en lyö vetoa. Playoffeissa kannattaa unohtaa mainitsemani joukkue, koska siellä on häviämisen kulttuuri tuttua.
 
Viestejä
173
Vs: Vedonlyönti

Style sanoi:
Kyllä minä olisin valinnut mato-onginnan. Itse en golffista erityisemmin välitä: johtuu kai siitä, että useampi ukko siinä on aina saman reiän kimpussa.
Minä taas en pidä pesäpallosta. Siinä kun mailaa saa heiluttaa vain kotipesässä.
 

Viksu

Vs: Vedonlyönti

King James sanoi:
Kauhee rapula...

Eli veto olisi siis sofistifunkin ja hamahakkimiehen välillä kohteesta King James vs. Valavuori vapariskaba. Panoksena jallu-pullo vs. jallu-lehti. Eihän tämmöistä tilaisuutta voi jättää käyttämättä. Aleksi, jos järkkäät mulle ja kaverilleni vip-liput Hongan peliin keväälle, niin suostun tähän vetoon. Aikamoisena altavastaajana lähdetään toki, pienen kylän poika tulee rikkaiden espoolaisten eteen kädet täristen heittämään nahkakuulaa. Noh, ei se mitään. Toivottavasti Aleksi saat Ulanderin Akin paikalle myös, niin saan idoliltani nimikirjoituksen Spaldingiini.

Oma vetoehdotus kenelle tahansa. Pyrintö vs. joukkue X, kummalla parempi sijoitus runkosarjassa? Panokseksi uusi tuliterä Spalding, tarvin nimittäin uutta palloa kipeästi. Ottaako joku kiinni?

Ei näemmä löytynyt ketään hölmöä joka olisi nielaissut syötin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös