Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Oletteko ikinä ajanu vanhoja jenkkiautoja . ? Jos lotos huomenna voitan muutama semmosen hommaan .

Ja entisöidyt Nuffieldil ja Majorit . Ja Ferkut .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Onko Joe saanu liikaa lämpöö rillimökis ? Kun ei tule tänne .

Tai jonnekin . Miksi naamarikirjas monella on viinapullo . :eek:

Kuka muuten osti se vanhan suomen armeijan pansarivaunun
ylihintaan . Eikö se maksanu yli 200 000 ? Eikä se edes toimi .

On siinä eukolle kerrottavaa . Kun mitä ostit .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Naamakirjaviinapullokuva on protesti tulevaa alkoholilainsäädäntöä, tai tarkemmin -holhousta vastaan.

Panssarivaunun? No nyt on Haades kerrankin tietämätön, enkä voi edes mitään normaalihölmöä tohon sanoa. Enpä ole kuullutkaan moisesta casesta.

Kuin vanhoja jenkkiautoja meinasit? Mä en muistaakseni ole ajanut 60-lukulaisia vanhempia, tai saattaa olla jotain 50-luvun avovehjettä (Caddy vissiin) pruuvattu, mutten muista tarkemmin enää.

Vanhoista tuli mieleen, että ootteko ajaneet sillä hippipakulla, 60-luvun VW Kleinbussilla? Ei ollut mikään nautinto ja joskus tuli moisella oltua ns. kuskina monen monta iltaa ja yötä, silloin tällöin jopa kyydittävänäkin (aina ei ole Zero maittanut, eikä sitä silloin ollutkaan).
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

On muuten melkoisen rauhallista comissa tänään, onkohan jengillä edelleen jotain naamiobileitä menossa?
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Aloin katsella elokuvaa Matkalla ja jäin koukkuun ja katsoin loppuun asti.

Rillimökissä en ole käynyt sitten iltapäivän.

Arvasinhan, että se wimpula on taas siellä saaressa.

Vaan nyt alkaa taas väsyttää ja on nukkuumaanmenoaika muutenkin, ettäs tiedätte.

Minä olen ajanut 60-luvun kleinbussia. Ukkovainaallahan sellainen oli. Eipä ollut hurraamista senkään auton ajo-ominaisuuksissa. Valotkin piti muistaakseni vaihtaa jalalla....

Ukko oli hurjastelija ja se volkkarihan levisi hiukan Kuopiosta tännepäin. Venttiili katkes männän päälle ja se oli silvuplee sitten koko kone. Mäntään reikä, kiertokangesta vieläkin kierteisempi kanki ja kampiakselikin normaalia mutkaisemmaksi. Jumiin koko helahoito ja hinauksessa kotiin.

Kolariautosta sitten kokonaan uusi kone laitettiin.

Missähän autojen hautuumaalla sekin on? Vai onko sulatettu viikatteiksi, viiloiksi ja oluttölkeiksi....

Öitä!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mä en ikinä unohda ton Volkkarimallin vaihdelaatikkoa, ihan p:eestä. Kyydissä oli kyllä rattoisaa, hyviä reissuja, hienoja muistoja. Those were the days my friends!

No juu, mutta mene Joe vaan uinumaan ja näe jänniä unikuvia. Öitä hyviä :)!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Kuplaa olen ajanu . Talvella tosi kylmä .
Muistaako mikä se halismerkki auto oli 80- luvulla .
Ei lada mut sielt suunalt . Meikäläisellä kortti ollu silloin varmaan kaksi viikkoo . No menin Raumalle autoliikkeseen .

Arvatkaa mitkä ne antoi mulle koeajoon ?

Jallu veto kukaan ei arvaa :)
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kuplan kone oli takana ja sieltä kojelautaan johtavat röörit oli huonosti eristettyjä, siitä toi kylmyys. Erilaisia virityksiä auton lämmittämiseen tehtiin, yksi kaveri veti lämmöt takaa eteen pölynimurin letkuilla, johan kupla lämpeni.

Jaa mikä vehje? No kun sä diggaat Saabeja, niin semmoinenhan se. 96 vai peräti 95?

Halpismerkit itärajan takaa? Samarakin oli Lada, vaikkei moni sitä hiffannutkaan. Ja sitten oli Zilu ja Volga, tosin Volga ei ehkä ollut halpismerkki, vaikka CCCP-vehje olikin. DDR:ssä oli Trabant ja sitten oli noita Poloneeseja ja Zastavoita, olikohan nekinvähän Fiat- pohjaisia kuten Ladatkin?

Mutten viitti tosissani arvuutella, kun en halua Jallua voittaa. Muut yrittäköön.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
juutuubista ;D Vieläkin Boney M .

Aika hyvä :)
Radio Nostalgiassa Boney M. soi tavan takaa. Mä olin 80-luvun lopussa intistä päässeen kaverin kanssa Mallorcalla ja Boney M esiintyi meidän matkatoimiston järkkäämässä illanistujaisessa. Yhtyeen naiset tuli sitten mun ja kaverin pöytään toviksi juttelemaan. Jotkut juomat siinä siemailtiin yhdessä ja parannettiin international relationshipsejä.

Samalla tripillä muuten saaren satamaan tuli laivastovierailulle jenkkiläinen lentotukialus, olikohan Eisenhover vai Rooseveltti, en muista kumpi. Mutta hällä väliä, oli harvinaisen iso vekotin luonnossa nähtynä, huh.

Ja noiden US Marines ja - Navy heppujen kanssa oli hauskaa yksi ilta paikallisessa diskossa. Military Police tyypit oli tosin hieman tosikkoja, kun vähän piti vittuilla. Onneksi niiden kessu tajusi mun vitsailevan ja alkoi nauraa. Hyvä tyyppi sekin oli, siinä tovi jubailtiin kunnes niiden piti muutama oma poika viedä putkaan.

Those were the days wimi, those were the days, oh boy!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

En tarkaa muista . joku polonees .

Tykkään saabeis . Vävypoika on saab fani . Ja on autoinsi .
Saab pelaa etanolil / ja 95 .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Pitkään mulle kesti . Olen aina luulut 20 v

Boney M on se yksi nainen :) se mikä kuoli 8-6 sitten .
Vaan kun se mies kuoli . Se oli keulahahmo .
Rasputin on paras .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Wimpulalla alkaa ote livetä. Eikös se ollut periaate, että tänne ei kirjoitella sunnuntaisin....?

Mutta lunta tulee ja tuiskuttaa.

Lohen pistin uuniin ja muutakin ruokaa väsäilen. Tullee jälkikasvu tarkistamaan ( eukon pyynnöstä tietenkin ), että Thai-tytöt ei täällä koko päivää lorvi.

Eukko oli jo lähtenyt Kuopiosta helesinkiin päin. Aika kehno on keli.

Näillä toistaiseksi mennään.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Vähän tommoinen harmaa keli tänään ja nestettä tulee eri kolkissa alas eri olomuodoissa. Yhtä vierasta moinen ei häiritse, tuli yks staffi kylään. No mitäs tuosta, kelistä meinaan, se on se, mikä se on ja sillä siisti. Vaikkei siisti keli olekaan.

Ja nyt Haades panee sormet ristiin, ennenkuin juttu menee vielä hölmömmäksi. Iltiskaffeelle menee hän, pärjäilkää tahoillanne.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Holy Friday! Can you feel it? Ei siis todellakaan pöllömpää, etten näpyttelisi.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Jaa. Vai sellainen. Meilläpä on ollut koko päivän Lumia Perjantai.

Just sain Lumiat kolattua pihan perukoille ja naapurien puolelle.

Kymmenen senttiä tuli. Ei ole siis rahaa..... Rahasta tulikin mieleen, että voitettiin työporukan kanssa kimppalotossa jokainen 10 euroo. Nyt en ole enää tappiolla kuin 26 euroo.

Luin muuten tuossa viikolla yhdesta kpcomin topikista, että muuan Nikkilällä ( kuka ja mikä sekin lienee? ) on joku vaatetusalan firma Kangasalla. Mahtaakohan olla firman nimi vaikka Kangaspäällä...?

Siitäpä mennäänkin taas siihen pukeutumiseen. Nimittäin rumathan ne vaatteilla koreilee.

Ei ole kovin kummoiset vaatteet mulla.....Mutta kun niiden riepujen alta löytyy hellä, ystävällinen, aina oikeudenmukainen ja rehellinen herrasmies, niin mikäpä tässä.

Kaikki tykkää. Olen niin onnellinen siitä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kyllä työporukan kanssa kimppakiva on kivempaa kimppaa. Tai nyt ehkä kimppakurjuutta. Mutta rahaa se on vähempikin, jos mattiin kukkarossa verrataan. Tyhjästähän on paha nyhjästä ja muita latteuksia...

No oli miten oli, joskos lähtisi K-Rautaan hakemaan parit varastohyllyt, maksan luon... :-X, siis luotolla, jos otan kukkaron jossa on matti. On tämä jännää tämä elämä
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Sori. Tullee tauko. Menen rillimökkiin " nyyttejä " ja hirvinakeja rillaamaan. Nyytit pistin jo tulien päälle seittemältä, joten ne on valmiit siinä kahaksan maissa.

Kuuvvelta jo pistin mökin tulille. Kyllä siellä taas T-paitasillaan tarkenee.

Pitääköhän taas jättää etsintakuulutus Ukin poliisille? Nimittäin missä on wimpula?

Tuossa viikolla luin jostain joitakin ilmoituksia työpaikoista.

Oli semmoisia kuin " Etsimme johdonmukaista sähköasentajaa " Ja " Harjaantunut siivooja saa paikan ".

Mitäs näitä muita olisi? Jotka sopisivat tuohon kuvaan.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Nythän Haades sinne k-rautaan kannattaa mennä Karin
kanssa työkaluna moukari ;D ;D ;D
Mihin sitä rahaa niin paljon tarvitaan ?

Kun ei tiedä mihin kuluttaa . Olen nyt elämääni tyytyväinen .

No vois uuden käsiveistetyn puuveneen ostaa .
Etkö Joe ikinä kyllästy ainaisiin hirvijuttuihin .

Tuli vaan mieleen kun katsot lehdestä . Kuolin uutiset
ja sen jälkeen työpaikat . ;D

Täällä kun joku kuoli 20-10 vuotta sitten . Ensimäiteksi mentiin sanomaan leskelle suruvalittelut . Samaan henkenvetoon sanottiin . Mitä tolle veneelle tapahtuu . :)

Elä on elämistä varten .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Joo. Kyllä elämä pakostakin täytyy olla ihmisen parasta aikaa.

Toisaalta kun kukaan ei ole tullut kertomaan siitä kuolemanjälkeisestä elämästä, niin miten siitä voi mitään tietää.

Ja kun ei voi mitään tietää, niin mihinkään ei voi uskoa. Ja kun ei voi mihinkään tuollaiseen hölynpölyyn uskoa, niin sitten on kuten minä eli ateisti.

Mutta kyllä on ateistina helppo elää. Ajatellaanpa vaikka pyhiä. Ei tarvitse kirkkoon kammeta krapuloissaan joka helkkarin pyhänä. Ei tarvitse kaiken maailman tiistaiseuroissa ja muissa hihhuleiden pippaloissa muutaman kerran viikossa käydä todistamassa muka uskovaisuuttaan.

Eipä tarvitse myöskään koskaan ketään lohduttaa kuolinvuoteella, että pääset sinne " taivaaseen " tai jonnekin muualle iänkaikkiseen elämään. Oikeasti, niin miksi pitäisikään valehdella heille vielä viimeisinä hetkinä. Ovat varmasti valhetta ja muutakin soopaa joutuneet riittävästi kuuntelemaan jo elinaikanaan.

Ja onhan se muutenkin helpompi elää, kun ei ole niitä kaiken maailman uskonpaineita stressaamassa joka päivä.

No tämä taas tästä uskosta.

Kaveri soitteli äsken ja kertoi viettävänsä nekkupäivää. Meinaan nekku kuulemma vuotaa kuin se kuukuisa sulhaspojan m-----

Mutta eipä hätiä mitiä. Konjamiinia ottaa takan ääressä ja koko ajan olo muuttuu sanomansa mukaan paremmaksi. Voi olla jopa täysin terve puolilta öin....

Kyllä muuten olisi meikäläisenkin kiva sairastaa, mutta kun mulle ei tuo konjamiini oikein käy. Vain yksi tai kaksi kahvin jälkeen....Eihän niillä vielä parannuta. Onneksi olen terve kuin pukki. Tai ainakin melkein.

No kuitenkin hiukka alle kymmenen tabua vain aamuisin tarvitsee ottaa. Ja päivällä vain muutamia.....

Näillä mennään taas.

Ps. Syötiin jo eukon kanssa. Kaksi seuralaistakin oli. Ne kissan roikaleet. Tai se kollihan vain on roikale ja neitikissa sitten sellainen hienohelma.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös