Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kyllähän yökyöpelit eli wimi ja Haades Pouleja jaksaa katsella. Mutta me herrasmiehet eli minä ja jiiri eivät.

Lekurissa käyty, apoteekista maharopit hankittu taas kerran ja sitimarketista evästä. Kolmesataa meni taas. Eikä noiden antipinaattien vai mitä ne on, kanssa saa kuulemma alkkomahooliakaan ottaa. No mulla ratkaisu siihen. Otan vaan Litalgiinin tänään ja aloitan tuplakuurin vasta huomenna......

Tyttö miehineen, kaneineen ja koirineen tulee tänä iltana ja loppupesue huomenna ja ylihuomenna. Voi sitä ruokamäärää, minkä joudun taas valmistamaan.

Taidan syöttää koiranruokaa niille. Vaikka kai ne kissan-ja koiranruuat on yhtä kalliita kuin muutkin.

Nyt lumitöihin. On siellä taas märkää lunta melkein kymmenen senttiä tullut. Eilen oli kans. Kaksi ja puolituntia meni. Mutta eipähän tarvitse lenkille lähteä ja niitä tuttuja maisemia aina katsella.

Kahvista puheenollen, niin olenhan jo kertonut, että melkein kokonaan olen sen herkun jättänyt. Pakuriteetä enimmäkseen olen litkinyt.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Päivitystä.

Lumityöt tehty. Puolitoista tuntia tänään vain.

Rillimökki viritelty tulia varten niin, että vain sipaisu tulta tuohenkäppyrään, niin a vot. Kohta roihuaa.

Pojan poikakin tuli kylään. Kahdeksan kuukautta ja jo hamusi multa munkkiolutpulloa ja kun en antanyt, niin metakan nosti. Ukkiinsa on poika tullut......No ruisleivän kyrsää sitten annoin järsiä ja tyytyväinen oli siihen.

Luinpa sitimarketisssa ollessani Ilttiksen etusivua ja siellä oli, että Suomessa määrätään aivan liian paljon lääkkeitä ja tehdään aivan liikaa ja ihan turhia leikkauksia. Mitähän ne turhat leikkaukset mahtavat nykyään olla?

Ukkovainaalta kyllä leikattiin vuonna 56 toinen munuainen ja kuulemma tutkimusraportin mukaan aivan turhaan. Lääkkeillä olisi voinut hoitaa. Aika outo yhtälö. Jos annettaisiin lääkettä, niin ei tarvitsisi leikata turhaan. Mutta jos ei annettaisi, niin ei tarvitsisi leikatakaan, vai?

No jiiri voi ammatti-ihmisenä selvittää ja raportoida, mitä jäseniä tai sisuskaluja Suomessa leikataan turhaan? Meikäläisellähän lienee lähinnä kysymys hiuksista.....
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Mutkikkaita kysymyksiä.
Ainakin meidän kyläyhdistykseen tarvittaisiin lisää jäseniä. Tuntuisi aika turhalta leikata jäseniä pois näin pieneltä yhdistykseltä. Siinä ainakin yksi turha leikkauskohde.
Entäs sitten sisuskalut. Puutarhakalusteet on ilmeisesti niitä ulkokaluja ja huonekalut sisuskaluja. Tänään leikattiin vanha sohva pois ja tuotiin uusi tilalle, joten siinä oli tarpeellinen leikkaus.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Onhan se noinkin.

Mäkihyppyjä katselin ja pojan pojan kanssa temmelsin. Vilkas on kaveri. Ukkiin tullut siinäkin.

Mutta on multakin leikattu turhia osia pois. Oikean polven nivelpussikin aikoinaan. Liekö sitten turha leikkaus vai ei? Tuli palloillessa sellainen bursa siihen ja pois ratkottiin. Ei kai sillä sitten mitään tee, kun kerran toimeen on tultu ilman sitäkin.

Että näin. Tähän on tultu. Itse asiassa nythän on niin, että näillä taas mennään.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Joskohan lähtisi hakemaan poitsun kotia päin Ollin ja Tepan jälkikasvun perheen luota. Veikkauksia olenko takaisin nopeammin, kuin wimi löytää ruokaa. Mä uskon nyt wimiin.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Elä hyvä mies mihinkään lähe.

Minä olen mukna vielä tovin.

Koko ilta meni jälkikasvulle riilaushommissa. Mutta täytyy kyllä kehua, että kanavartaat oli kypsiä.

Siis itse tein ne vartaat. Karelian Lihajalosteen ( en mainosta, vaikka provikat saankin ) broilerin rintafileistä. Teräsvartaisiin tökin kanat ja ananaakset ja eriväriset paprikat. Aika kokki olen. Haastaisko Hansin vaikka?

Niin noista turhista leikkauksista vielä, niin mahtaako kukaan olla silleeen ollut joskus, että on palkkoja leikattu? Minulta ei ainakaan pysty enää sellaiseen menemään. Joutuisin muuten tilipäivänä maksun puolelle.

Mutta edelleen. Näillä palkoillakin vielä mennään......Nokka kohti jonnekin. Vaikka maatakin kohti. Ja onhan aina parempi heittäytyä vähän ennen selälleen, ennenkuin ehtii kaatua nokalleen....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No enhän minä mihinkään ole menossa, wimille toivottelin. Kun ei ole perjantaina täällä, niin kaiketi huomenna?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Höh, töllössä menee taustalla joku Jet Li filmi, jossa mainittiin Haades-universumi. Vai että on mulla sellainenkin, jotenkin on päässyt unohtumaan.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

On muuten melkoisesti comin jäseniä paikalla tällä hetkellä, vaikka on perjantai-ilta. Onkohan ns. tipattoman kuukauden lopun lähenemisellä mitään tekemistä asian kanssa? Tuskin nyt sentään, mutta voihan asia olla toisinkin. Ja varmaan onkin, jos niikseen sattuu.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Tuo hölmö asia eli tipaton tammikuu, on ihan naurettavaa paskaa. Sitten aletaan taas vetää kahta kauheammin.....

Toisaalta varmaan auttaisi meikäläistäkin, jos pitäisin pienen, eli tammikuun breikin joskus. Mutta kun en vaan ole pitänyt ja täällä vielä palloillaan. Toki myönnän, että olen kelvottomampi kuin moni muu....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

En mä ainakaan juomistani ensi kuussa lisää mihinkään. En kyllä sitä joulukuun jälkeen vähentänyt millään tavoin täksi kuuksikaan. Ei sitä tipatta elä.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Mulle ainakin on tuo mustikkamehu sopivaa. Tattaripuuron kera. Tipahtakoon vaikka kuinka, mutta kuitenkin yleensä saan ne kiinni viimeistään leuan tasolta.....

Mutta nyt nukkumaan.

Wimin olemme siis lopullisesti menettäneet kalaan, kirstaan tai snaggareiden ruokajonoihin.....Rauha hänen sielulleen....kuten myös wimille itselleenkin....

Hyvää yötä!
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Voisiko joku ugilainen kertoa, onko siellä päin näkynyt oudonnäköistä, kuin eksyksissä olevaa kulkijaa? Tuntomerkkinä ainakin Siwan kassi kädessä.....ja ilman takkia. Jäänyt takki ilmeisesti Kirstan narikkaan.....
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

En minä siwassa käy . Olen s kaupan kylkiäinen .

Sorry eilen en ehtiny . Saunomassa olin yhden ex- Piip palloilijan kanssa . Eikä käyty edes kirstassa .
ma
Tänään olen iskussa .

Mistä puhutaan ?

300000 työtöntä on mutta pitäis saada 30 000 maahanmuttajaa lisää että korvaa vajeen . En kyllä ymmärrä .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Eihän me tänne enää ketään muuta kansaa tarvita. Somaleita ja niitä muita pyörii kaupungeissa jo nyt ihan tarpeeksi ja kiltti Suomi maksaa viulut. Onhan meillä omasta takaakin elätettäviä.

Saunan pistin tulille.

Nyt sitten valkaistaankin taas nekkua kaksi viikkoa. Hyvähän se vaan on. Mutta kaikkein parasta olisi, jos saisin mahani kuntoon. Kolme kuukautta on jo kärvistelty diverdikkeleitten varjossa.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Suomennakko nuo loput . En ymmärrä mitä tarkoitat ;D


Laitoin 60- luvun Traktorin käymään . Aurasin pihan .

Pipo sille kuka arvaa merkin . ;D
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Eihän tuota tarvitse arvata, kun on varmaa tietoa. Nuffieldihan se siellä wimin pihalla puksuttaa perälevyn kanssa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös