Koripallo.com

Hanno 2009-2010

Viestejä
9
Mitäs mieltä olette kuinka Hanno tulee pärjäämään korisliigassa? Itse epäilen, että hän ei tule olemaan niin dominaattori kuin voisi kuvitella. Sarja on niin nopea pikkumustien johdosta, että Hannon vaatimat strukturoidut hyökkäykset tulevat olemaan vähissä, olipa se sitten Topo vai Honka...
 
Viestejä
316
Vs: Hanno 2009-2010

No ei tule ehkä niin selkestäti dominoimaan mitä voisi odottaa, mutta jos nyt verrataan Nikkilän paluuseen niin kyllä Hannosta paljon suurempi apu joukkueelle on kuin Nikkilästä. Onhan Hannosta pelottava uhka niin korin alla, kuin kaaren takana ;)
 
Viestejä
3 280
Vs: Hanno 2009-2010

Missä sanotaan, että tulee pelaamaan Korisliigassa?
 
Viestejä
3 280
Vs: Hanno 2009-2010

MHpöö sanoi:
koripallo.comissa
Turha minun on sitten alkaa kyseenalaistamaan.
 
Viestejä
316
Vs: Hanno 2009-2010

rööriroope sanoi:
Missä sanotaan, että tulee pelaamaan Korisliigassa?

No eihän näin missään sanota :) mutta aloitetaan keskustelu olettamalla niin :p
 
Viestejä
184
Vs: Hanno 2009-2010

Eikös Hanno juuri vähän aikaa sitten maininnu, ettei jatka uraansa suomessa... :-X
 
Viestejä
145
Vs: Hanno 2009-2010

ToPossa Hanno pelaa ensi kaudella, onhan hänen numeronsakin vielä vapaana. Mikäpä olisikaan pitävämpi todiste?
 
Viestejä
223
Vs: Hanno 2009-2010

Eikö tämä kuitenkin kerrottu jo jokunen aika sitten että Hanno huilaa vielä nämä pelit, ja treenaa itsesnsä kuntoon. Myöhemmin sitten täysillä mukana.
 
Viestejä
9
Vs: Hanno 2009-2010

Slash sanoi:
Eikös Hanno juuri vähän aikaa sitten maininnu, ettei jatka uraansa suomessa... :-X

Onhan Hanno maininnut monta muutakin asiaa, mutta faktaa on se että Topo on tehnyt Hannon kanssa diilin joka julkistetaan Ranska-pelin jälkeen. Ainakin tällä argumentilla Topon myyntimiehet Topoa myyvät eri puolilla. Homma oli tullut suoraan Walldenin kertomana faktana.

We are the champs!
 
Viestejä
1 124
Vs: Hanno 2009-2010

Minun käsitykseeni ei mene se, miksi tämäkin asia yritetään salata?
Sama juttu oli silloin kun Möttölä ensi kerran lopetti uransa.
Julkinen salaisuus oli, että hän lopettaa sen pelin jälkeen ja nyt siis sopimus julkistetaan myöhemmin.

Mitä haittaa siitä on, että asiat kerroittaisiin heti?
 
Viestejä
125
Vs: Hanno 2009-2010

mielestäni jos hanno pelaa korisliigaa niin hän on varmasti yksi suurimmista tähdistä siellä
 
Viestejä
223
Vs: Hanno 2009-2010

fujitsu sanoi:
mielestäni jos hanno pelaa korisliigaa niin hän on varmasti yksi suurimmista tähdistä siellä

Ihanko totta :eek: Eiköhän Hannolle ottajia ole ihan muuallakin, jos vaan kiinnosta tarjous tulee niin varmaanki suuntaa ulkomaille... Mutta ei sitä suomessa pelamista kannata pois sulkea... Paljon riippuu näistä mj peleistä. Topo varmaankin se olisi suomessa, mutta itse en kyllä vielä menisi tätä varmaa sopimusta julkistamaan, mutta katsellaan.
 
Viestejä
125
Vs: Hanno 2009-2010

Joker sanoi:
Ihanko totta :eek: Eiköhän Hannolle ottajia ole ihan muuallakin, jos vaan kiinnosta tarjous tulee niin varmaanki suuntaa ulkomaille... Mutta ei sitä suomessa pelamista kannata pois sulkea... Paljon riippuu näistä mj peleistä. Topo varmaankin se olisi suomessa, mutta itse en kyllä vielä menisi tätä varmaa sopimusta julkistamaan, mutta katsellaan.
noo empäs tiedä onko ottajia muualla, koska aika vanha mies on kuitenkin kyseessä...
 
Viestejä
1 434
Vs: Hanno 2009-2010

fujitsu sanoi:
noo empäs tiedä onko ottajia muualla, koska aika vanha mies on kuitenkin kyseessä...

Voi sentään. Muistan, kun itsekin olin alle 15-vuotias. :) Yli kolmekymppisillä tuntui silloin olevan toinen jalka kokonaan haudassa ja toinenkin vähitellen lipeämässä kuoppaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös