Koripallo.com

Paras pelaaja

Kuka on korisliigan paras pelaaja?


  • Äänestäjiä
    59
  • Poll closed .
Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
125
Ai sorry... Oon uus täällä. No kyl mä melkein arvasin et tämmönen on jo joskus ollu :-[
 
Viestejä
343
Näihi listoihin ei kannata muute ainakaa laittaa joka kuun parasta pelaajaa (Washington)
 

Eli

Viestejä
90
Kiva lista. Enkä äänestä.

Lahtelaisista vain yksi nimi listalla. On aika kyseenalaista, että onko Sidney edes Lahden paras pelaaja. Joskus on ollut (esimerkiksi juuri siinä ottelussa jossa vastassa oli tämä kovasti kehuttu Washington, joka heitti kyllä pisteitä mutta joka oli selvästi Holmesia heikompi sillä kertaa) ja joskus ei ole lainkaan ollut Lahden paras (jäänyt usein esimerkiksi Scruggsin, Vaskysin, Laineen, Mäkäläisten veljesten ja Vuoren varjoon).

Äänestys tuottaa musta tuntuu listan, mutta se ehkä on tarkoituskin.
 
Viestejä
314
Eli sanoi:
Kiva lista. Enkä äänestä.

Lahtelaisista vain yksi nimi listalla. On aika kyseenalaista, että onko Sidney edes Lahden paras pelaaja. Joskus on ollut (esimerkiksi juuri siinä ottelussa jossa vastassa oli tämä kovasti kehuttu Washington, joka heitti kyllä pisteitä mutta joka oli selvästi Holmesia heikompi sillä kertaa) ja joskus ei ole lainkaan ollut Lahden paras (jäänyt usein esimerkiksi Scruggsin, Vaskysin, Laineen, Mäkäläisten veljesten ja Vuoren varjoon).

Äänestys tuottaa musta tuntuu listan, mutta se ehkä on tarkoituskin.
Olen samaa mieltä Sidneyn kanssa. Joskus on loistava ja joskus taas vähemmän loistava. Lahden jenkit ovat aika ailahtelevia joten Lahdesta tuskin parasta jenkkiä löytyy.
LatenBosse sanoi:
Paras on silti Sidney Holmes
Tuon selitän rakkaudesta Lahteen.
 
Viestejä
76
mortzi sanoi:
Miksei ole yhtäkään karkkilan tai tampereen pelaajia???? :mad:

koska karkkilassa on liian kovia kavereita.. ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös