Koripallo.com

Adressi Tröllin ja MiuMaun banneille

  • Viestiketjun aloittaja Parempi koripallo.com
  • Alkaa

Parempi koripallo.com

Nämä kaksi jamppaa ovat kaiken pahan alku ja juuri! Lukekaapa viimeisimmät viestit!ei asiantuntemuksen häivää, pelkkää provosointia!

Kerätään nimiä sen puolesta, että nämä kaverit saisivat kunnon näpäytyksen ja aikuistuisivat! Ylläpito hereillä!
 
Viestejä
7 416
Vs: Adressi Tröllin ja MiuMaun banneille

Miumaun bannausta masinoivien rekisteröitymättömien käyttäjien olisi hyvä pitää mielessä, että ko. kaveri on ollut tälle keskustelupalstalle rekisteröityneenä jo yli kahdeksan vuotta. Omissa kirjoissani Miumau kuuluu siis vakiokalustoon ja hänelle sallittakoon joitain erivapauksia.

Tröllin osalta olen valmis ko. adressin allekirjoittamaan -- varsinkin, kun sällille tuntuu kesäsateiden myötä syntyvän uusia sivupersoonia.

Loppujen lopuksi oikea työkalu kp.comin tason nostamiseen ei kuitenkaan ole yksittäisten käyttäjien poissulkeminen, vaan kokonaisvaltaisempi ryhdistäytyminen: Tröllit ja muut trollit lakkaavat sekoilemasta, jos heidän jokaiseen kirjoitukseensa ei tartuta hampaat irvessä.

Vastaavasti jokainen voi omilla kirjoituksillaan edesauttaa keskustelun tason ylläpitämistä; esimerkiksi LeBron Jamesin (ja sitä kautta myös Miamin) fanipoikien provoilevat kirjoitukset ovat omiaan a) heittämään bensaa potentiaalisten provoilijoiden koneeseen ja b) synnyttämään omituisia Kobe Bryant -vetoisia trollaus-vastaliikkeitä. Muutenkin tarkoituksella kärjistettyjen mielipiteiden ja äärimmilleen ekstrapoloitujen näkemysten huuteleminen synnyttää vääjäämättömän noidankehän, jossa p@$kasti perusteltuihin väitteisiin vastataan aina vaan heikommilla perusteilla.
 
Viestejä
1 797
Vs: Adressi Tröllin ja MiuMaun banneille

Ehdottoman hyvin sanottu hämähäkkimies!

Vielä kun ketjun "rekisteröimätön" aloittaja lukee rivien välit huolella ja sisäistää ne, niin saldona todellakin on parempi koripallo.com.
 
Viestejä
524
Vs: Adressi Tröllin ja MiuMaun banneille

Jos MiuMau on ollut palstalla niin kauan niin luulis nyt äijän osaavan kirjottaa asiaakin eikä vaan pelkkää paskaa provoa LeBronista. Toki pelaajaa saa vihata jos haluaa en minä sitä kiellä, mutta noi jutut voi pitää vaikka oman päänsä sisällä koska MiuMau itsekkin tietää että fanipojut tarttuvat niihin helposti ( minä olen myös tarttunut ikävä kyllä) ja keskustelun taso sitten on mitä on.

Haastan jokaisen olla provoamatta ja keskittyvän asialliseen keskusteluun!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös