Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Aina pitää olla huolisaan. Kuuluu nimittäin meidän suomalaisten kansallisluonteeseen tuo huolissaanolo ja murjotus.

Minä muuten olen yksin kotona. No on kissat. Eukko lähti tytön ja miniän kanssa Pajarinhoviin. Ottivat sentään jälkikasvunjälkikasvut mukaan, jotta eivät ilmeisesti ihan hungingolle joudu....Siellä kun niitä Sergeitä ja Iigoreitakin käy.

Mutta kiva olla välillä yksinkin. Lähtisiköhän sitä eläkepäivillä erakoksi Lappiin? Tai ottaisko wimi mukaan? Kai me kahdestaan pärjättäisiin. Olenhan minäkin sentään vanha sissi, joten osaan tulet tehdä, majoittua korpeen ja ruokaakin laittaa. Kalastus ja metsästys ei kyllä ole hanskassa. Siinä tarvitsen wimi apuasi.

Mutta saahan sitä kaupoistakin vielä ruokaa....ja säilykkeitä.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mökillä on anoppi ny . 68-78 Kyllä me Joe pärjäitäis en epäile
hetkekään . Opettaisin sinut uimaan avanossa . Poroista otetaan . Siihen ei uskalla ne kuohii meijät . Naisii on yhtä paljon kuin junii . Raattamassa on on mun kaveri sillä on poroteurastomo . Sieltä haetaan . Mikä meillä on hätä
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Lapissa ei näköjään anoppien iätkään ole kovin tarkkoja tai tärkeitäkään...Mitäs tuo kymmenen vuoden ikähaarukka merkitseekään? Kunhan vain reipas ja terve on.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

On hiukan vanhempi kun eukko . Vaan jaksaa toi eukko olla viellä polvillaan . Nyt joku ymmärsi väärin .

Ei ole polvitukia eikä reumaa .Pahapäinen se on josku .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Pieni jäniskevennys lienee paikallaan.

Vanhahan se on, mutta eiköhän sekin kelpaa.

Ekaluokkalainen Pekka tuli koulusta kotiin ja äiti oli vastassa ja sanoi: " Opettajasi soitti, että olet huutanut koulussa V-alkuisen sanan. Mahtoiko olla vahinko? "
" Ei, kyllä se oli vittu ", vastasi Pekka.

Aika outoa muuten, että anoppi on hiukan eukkoa vanhempi.....?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Kyllähän anoppi . Oli ikä mikä jos sen kaveri on kehuu sitä
saat sen kaveruuden . Ei elämässä ole mitään hättää.

Kiukuttaa ei kannata . eukkoo ja anoppii .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Joe huudetaa Haadesta haaaaaaaadeeeeees tuuuuuuleeeeetäääänneeeee täääääääläääää huuuuuuutaaaaaa
wiiiiiiiimiiiiiii tuuuu ikkunaaaaaaaaaa unohda ranska ;D
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Pari päivää lomaa.

Lähdetään eukon kanssa Iisalmeen. Palaan lauantaina, jos allah suo.

Niin ja annan luvan. Pitäkää sillä aikaa palstaa kuin omananne!

Loma-JOE
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Pidetään pidetään. Päivän uutispommi: Trump johtaa mielipidemittauksissa Clintonia, joka on mielipidemittauksissa tasoissa Trumpin kanssa, joka on mielipidemittauksissa häviöllä Clintonille. Nämä otsikot yhden ja saman lehden saman päivän samalle päivälle päivätyiltä nettisivuilta. (Oletteko kärryillä?)

Toisaalta eipähän kukaan pahoita mieltään SoMessa tällä kertaa.

Eiku.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Sorry en ehtiny ennen . Panelisoin yhden alakerran huoneeen ..
Aidolla kuusipanelilla . Tuli tuore haju . ;D

Hei mulla on rintamiestalo ja ei ole hometta .

Siitä tulee vertas puuhahuone jossa on kaksi 50 watin ledivalaisinta . Jo näkee tehdä perhoja .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Olen palannut. Hyvissä voimissa jopa.

Onkos Veke ollut jossain keskustelupaneelissa tai sellaisessa mestarina?
 
Viestejä
1 597
Vs: JOEN SUU

No en ole paneelikeskustelu ssa ollut enkä paneloinutkaan. Oli harvinainen vapailta joten laitoin itselleni pihviä ja punaviiniä nautin. Emäntäkin oli illan poissa joten hyvällä omallatunnollao sai myös gin tonic it ottaa.

Murheita ei ollut
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

No hyvä ettei murheita ole ollut.

No eipä tuolla Iisalmessakaan paljon murheita ollut tai tullut. Laatuaikaa vaan vietettiin.

Itse kun seuraavan kerran jotain paneloin, niin käytän tuppeensahattua tervaleppää. Niin kauniin punaisenruskeaa siitä tulee, kun patinoituu.

Sitten taas jäniskevennyskysymys.

Mikä on vastakohta sille, kun täällä kpcomissakin hyvin tuntemamme ja kovasti arvostamammekin Jaakko on mahallaan?






No tietenkin Jaakko Selin.....
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Kirjoitin että Pete sai siian merestä . Ja Tampereesta ja ollista en tykkää . Syyttömänä olin uudenvuoden 1999 kaverin kanssa putkassa . Tampereella ja kun pääsin aamulla pikaruokapaikassa
istuin Yön Ollin vieressä . Pari sana vaidettiin . ;D ;D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös