Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Elä hyvä mies ota maailman murheita harteillesi. Vähemmästäkin pää sekoaa.

Pikkusummiahan nuo, kun kerran pystyy numeroilla esittämään. Olisi eri asia, jos nummerot ei enää riittäisi.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No en ota en. Alati vaan ihmetyttää, osataanko tässä maassa tehdä mitään. Mutta onneksi meillä on VR.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ja kun Länsimetrossa ei tehdä asioita vielä riittävän huonosti, kenkää saaneen toimarin tilalle palkataan tämmöinen: http://yle.fi/uutiset/3-9297763. Nyt alkaa loppua mielikuvitus kesken. Onneksi jotkut asiat pysyvät, on perjantain aatto 8].
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että paljonkohan tällä " Hyvä Veli Ville Saksi-Menot Suuremmaksi " tyypillä on tuo palkkapuoli tässä toimessa? Jotta tuleneeko toimeen vai joutuuko leipäjonoissa käymään.....
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Tänään perjantai illalla pitää korkki avata . Niin oikein kehoitettiin .
Nyt lähden töihin . En autoja rakentamaan :)
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
Tänään perjantai illalla pitää korkki avata . Niin oikein kehoitettiin .
Nyt lähden töihin . En autoja rakentamaan :)
Jep, vanhan muistijäljen mukaan se korkki siinä päällä kiinni ollessaan haittaa melkoisesti nesteen siirtymistä säilytysastiasta loppukäyttöön. Voin toki olla väärässäkin, mutta perjantai on täällä ja se ainakin on varmaa 8].
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Meillekin tuli vihdoin ja viimein perjantai. Se on nyt vasta täällä.

Mitä taas korkkeihin tulee, niin niitä tarvitaan vain kerran.

Eukko Venäjällä. Loimottaa pitäisi. Suolassa on. Niin lohesta oli kyse eikä eukosta......
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Eukko tuli Venäjältä. Ilman Igoria....hyvä niin.

Lohi loimotettu. Naapurin isännän kanssa siinä rillimökissä parit oluet samalla....hyvä niin.

Eukolle tulee kohta rillimökkiin yksi naapuriystävänsä. Nainen. Hyvä niin.....

Eli minä öloun täällä sisällä. Hyvä niin.....

Mutta olutta on. Hyvä niin.....
 
Viestejä
1 599
Vs: JOEN SUU

Ensimmäistä kertaa elämässäni en lähde työpaikan pikkujouluun. Tämä johtuu siitä ,että osallistun SM-kisoihin launtaina. Lähtö aamulla klo 6.30. En luota itseeeni. Yleensä pikkujouluissa jälkipeleihin on mennyt aamuyölle ja urheilijana en pystyisi silloin huippusuorituksiin seuraavana päivänä.

Laji on tietysti keilailu ja joukkuekilpailu. Meidän joukkue huippuhyvä ja harjoiteltu koko vuosi. Pitäisi tulla mestaruus. Siis työantajan valtakunnallinen kisa. Piestään eteläsuomen hifkijoukkueet. No siellä on muitakin lajeja mutta en kerkiä nyt tehdä Elmoja ja voittaa useampia joukkuelajeja.

Karaoketa aion kyllä laulaa iltajuhlissa . Siis jos muistan. Tai antavat
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Minä en aina aamulla muista, että olenko karaokkeeta laulanut vai ollut vaan muuten muille häiriöksi.....

Mutta nyt nuukkerria kattomaan.

Siitäpä tulikin mieleen, että maksukanavat meikäläisen kaapeliteeveehen maksaa tätänykyä yli 70 euroo kuussa. Ja täällä maankamarallakin saman verran.

Mitenkähän sitten pystyy maksamaan, kun jään eläkkeelle? Varmaan joutuu jostain luopumaan. Ruuasta on varmaankin aloitettava.
 
Viestejä
1 599
Vs: JOEN SUU

Sullahan Joe on lähellä S-Market, josta voi kyllä saada vanhaa ruokaa. Onkohan ne heitetyt ruoat siellä kaupan sivustalla olevassa isossa jäteastiassa vai lieneeko se vain pahviastia. Olen aina miettinyt.

Hyvä kun meilläkin tulisi laki kuten Saksassa,että ruokakauppojen vanhenevaa ruokaa ei saa heittää pois vaan se on annettava muualle jakeluun. Saksassahan eläkeläiset ovat myös kusessa ja jonottavat noita ruokia. Meillä ei kyllä kotona löydy ikinä vanhaa ruokaa vaan aina se mahaan menee. Itse kyllä ostan aina-30 % ruokaa kaupasta.

Emäntä kyllä teki tässä äskettäin mokan, kun olin unohtanut jääkaappiin io vanhaksi menneet broilerit. No tietysti heti kun huomasin, niin paistoin ne ja jätin levyn päälle loppukypsytykseen. Emäntä oli vain unohtanut ne sinne, kun oli lähtenyt erästä peliä katsomaan.Itse olin mennyt jo aikaisemmin. Illalla kun pelistä tultiin takaisin, annoin pienet moitteet. Kyllä jokaisen naisen pitäisi tietää, ettei vanhaa ruokaa vaikka olisi paistettuakkaan pidä jättää huoneenlämpöön. No panin pakkaseen, jotta pöpöt kuolevat. Seuraavan päivänä syötiin. Ei mahavaivoja.

Huomenna saattaa olla, että meikäläinen on lehdessä . Karjalan Heilissä. En kyllä ole päähenkilö. Ei kyllä toimittaja tykännyt, kun kysyin,että kai tästä haastattelusta nyt yhdet oluet tarjotaan. Outoa. Mattihan saa aina ilmaista juomaa.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mitä tunteita täällä nyt jaetaan ??

Nurmopaani tänne vaan töihin . Tai mistä oli juttu .

Kaikki ei kelpaa halua töihin . Puhun Mersutehtaasta
pieni palkka liukuhihnatyötä .

Joe vois eläkkeelä muutta Ugiin . Osta vanha hinaaja tai troolari . Parkeraa se Kirstan eteen asu siinä .
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Joo. Kyllä minä voin sinne ukiin muuttaa ja jossain paatissa asuakin.

Olisikohan wimistä sitten paatin kippariksi? Itsehän en eläkkeellä voisi mitään tehdä enkä olla millään tittelillä enää.

Niin ja kyllähän se on hyvä tunteitakin välillä jaella. Minä sain niitä kyllä jo paljon syntymälahjaksikin, mutta jonnekin on iso osa jo kadonnutkin, joten antaa tulla vaan. Eukko ainakin tykkäisi. Se kun on niin tunteellinen että.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Brunkielo oli oli kivikaudella ainut ravintolalaiva . Mutta jot ku
mulkut irrorrivat köydet joka yö . Kyllähän tämä Uki olis hyvä ravintolaivoille . Täällä asuu vaan niin kielteistä porukka .
Kun me mennään ostamaan kaupasta maitoo . Me sa sanotaan

ei sulla maitoo ole . ;DOh
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Veneistä soutajiin. Missä se lautturi on?


Niin muuten aika vaisu on ollu ettei vaan olis eksyny tunneliin .

Ei Turussakaan hyvin mene betonin suhteen . Kaikki valettu puretaan kahdesta kohteesta . Tai ainakin sairaalan jotain 300 tuhatta kuutio . Hitto sain hyvää täytemaata . Niin betonissa ei ollu vikaa vaan ???
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Joo. Minäkin luin tuosta betonihommasta. Tainneet työmenetelmät olleet vääriä tai jotain.

Mutta entäs suomalaisakkapoliitikot. Toilaillaan kännissä yleisessä huvitilaisuudessa pahennusta herättävällä tavalla ja vielä iletään valehdella.

Vai ei muka puolessatoistatunnissa lärvejä voi vetää.

Kaveri aikoinaan löi vetoa, että juo kossupullon kerralla. Joi ja kuukahti kymmenessä minuutissa. Onneksi oksensi ettei kuollu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös