Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Toinen lumitäsmäisku takana. Entistä kipeämmät on polvet, mutta onneksi lumentulo senkuin vaan jatkuu. Eivät pääse polvet liikaa levossa jäykistymään.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kolmas iskukin suoritettu.

Lunta vaan sattaa. Mutta mikäs siinä. Nyt ei enää tänään jaksa mennä pihalle.

Taitaa porukat olla pikkujouluissa? Tai muuten vaan sekaisin ja poissaolevia.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Not. En pikkujouluile, sekoilut on sekoiltu (jos niitä on edes moisiakaan tapahtunut). Mutta poissaoleva? Perhaps, toisaalta sekin tila-asetus muuttui lähetä-napin klikkaukseen asti ja sen jälkeen taas resetoituu tehdasasetuksiin, eli kansan kielellä poissaolevaksi vähintääkin tulevaan läsnäoloon saakka.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Joe sitä lunta nyt tänne . ;D No huolsin akgrikaaatorin
. Joe nauraa varmaan mitä minä sillä teen .

Minäpä kerron

Tulee sähkökatkos tammikuussa -18 on pakkasta .
Sähköt on poikki 1-5 päivää .
Pyöritän puukattilan kiertovesipumpuu ja ota porakaivosta vettä .
Mitä Joe meinää tehdä ? Tai Haades
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Jaa että mitä meinaan tehdä. Mennä kohta koisimaan varmaan.

Meillehän uskoakseni tulee vettä, vaikka sähköt menisi. Saunan kiukaassa pittäisi koivuja polttaa niin pirusti ja pittää saunan ovvee auki.....

Öitä!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU


Kuulostaa niin nuorelta jos sanoisin omaa eukkoo gimmaksi .
Enkä noita polkia harrasta . Nyt on pikku vitutus päällä sentään 10 panostin yhteen juttuun . Huomenna menen katsomaan ukko-pekkaa ehkä kyytiinkin
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Minä kun tulin töistä, niin otin parin tunnin kauneusunet. Sitten kolaamaan tunniksi.

Sen jälkeen rillimökki tulille ja hiukan rillaamista eukko-gimman ja naapurin isännän kanssa. No parit ölkkeröt otettiin.....

Nyt sitten mennään täällä ja näin. Vatserin suklaata ja sympatiaa.

Nuukkerrii olisin kattonu, mutta eukko valtasi sen telkun, mistä niitä näkkyy. No nyt jouvvan täällä kekkuloimaan.

Jotain 35 päivää enää työtä. Sitten oikeasti vuosilomalle seittemäs neljättä. Mutta kun polvioperaatioon menen 10. toista, niin enhän siitä saamisen sairausloman takia enää töihin mene.''Repikää siitä! "

Ensi viikonkin entisiä lomia pidän ja joulun jälkeisen viikkokin.

Rauhaa teidänkin sieluillenne!

Ja sitten suurkiitos taas kerran wimille! Joululahja tuli eilen ja hieno oli. Mutta ensi kerralla pistä taas eukkosi kirjoittamaan nimet ja osoitteet..... Eihän nää meidän posteljoonit sentään mihinkään ihmetekoihin pysty, vaikka nohevia ovatkin. Mutta vielä tuli perille.....
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Jaa minä en anna eukon kirjoittaa sinulle . Näillä mennää jos ei kelpaa voi harmi . . wimi kirjoittaa .
 
Viestejä
1 597
Vs: JOEN SUU

Olen ihaillut Wimin kirjoitustyyliä. Se on hyvin kaukana nykyisestä netttityylistä. itse en osaa sitä muuten kuin twitterin kautta. Siellä on kyllä oikein mukava lyhentää asia # toiminnolla. Kaikki kuitenkin ymmärtää asian.

Annan esimerkin Joen viestistä. Näin se oli aluperin. Otin vain alun.

"Minä kun tulin töistä, niin otin parin tunnin kauneusunet. Sitten kolaamaan tunniksi.

Sen jälkeen rillimökki tulille ja hiukan rillaamista eukko-gimman ja naapurin isännän kanssa. No parit ölkkeröt otettiin.....

Nyt sitten mennään täällä ja näin. Vatserin suklaata ja sympatiaa.

Nuukkerrii olisin kattonu, mutta eukko valtasi sen telkun, mistä niitä näkkyy. No nyt jouvvan täällä kekkuloimaan.

Jotain 35 päivää enää työtä. Sitten oikeasti vuosilomalle seittemäs neljättä. Mutta kun polvioperaatioon menen 10. toista, niin enhän siitä saamisen sairausloman takia enää töihin mene.''Repikää siitä! "

Tulin töistä# nokkaunet. Grillaamista#eukko#kaveri#olutta#

Nyt Fazerin sininen#sympatia

Snuukkeri#ei onnistu# eukko #

Työ loppuu#35 pv#vuosiloma# polvioperaatio# sairausloma# joulu
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Pahoittelut koukkufagotille, jos asiat noin huonosti jo ovat.....

Hotelli hoidettu! Ulkoapäin tosin. Eli lumityöt tehty.

Eukkoon iski kultakuume. Lähti tytön porukoiden kanssa katinkultaa etsimään.

Minä jäin kissojen kanssa.

Hiihtoa katselen. Norskit on selvästi lyöty. Sehän on selvääkin, kun huulirasvaa ja astmalääkettä eivät voi enää niin paljon ja julkisesti käyttää.

Mutta minkä ihmelääkkeen ruottalaiset on keksineet? Puhtaat jauhot ei niilläkään pussissa voi olla.....
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Rehellisyys maan perii. Mulla on talon seinässä valoheitin ostin xxxxx kaupasta vuosi sitten . Viikolla lakkas toimista .
Ei näyttäny wimille valoo naksui vaav tunnistin . No ostin uuden tai kaksi kun oli alenuksessa . No kotimatkalla mietin ei hitto niissä on kahden vuoden takuu . Ei mulla kuittia ollu . Vaan lähetin maahantuojalle viestin . Vuoden pimein aika ja mun pihavalo ei toimi . Ne vastas voi voi lähetä tyypikilpi tänne tai sinne . Ne lähettää uuden lampun mulle .


Aika reiluu . Mutta jos mulla ei oliskaa ollu valoheitin rikki
olisin vaan sanonu . Rikkinäistä ne ei halunu sinne vaan kierätys laatikkoon . Mutta minä ole rehellinen mulla on rikki .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Nuukkerrii vaan tässä.....

Mutta on se vaan välillä ihan kiva olla yksin kotona. Kyllähän ihminen kaipaa välillä vähän hengentiellistä rauhaakin.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Veke eikö siellä ole ? Tää on vanha juttu . Meillä on puhelkin .Ja


menee laivaan . Mitä eikö teillä ole satamaa ;D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös