Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
Tuuksa meidän lauturiksin . Tai tule saabille apujohtajaksi
Pannaan harkintaan.

Persefone kokeili äsken mitä tapahtuu, kun humauttaa 1,5l blenderin lasisäiliön keittiön kivilattialle. Lattia ei vahingoittunut.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Haadesi näyttää elävän vielä kivikaudessa. Meillä on keittiössä sentään jo laminaatti. Mutta kyllähän sopivankokoisista liuskekivistäkin voi latoa jonkinlaisen keittiönlattian. Vähän epätasainen siitä kyllä tulee ja saattaapi varpaankin lyödä välillä kiven reunaan. Toki on parempi kuin maalattia vaikkakin lähes yhtä kylmä.

Herrat on sitten taas suunnitelemassa uusia veroja. Saattaa käydä niin, että sattuu näinä päivinä niin, että koko maa on sokeriverolle pantava.

Oli se helkkarinmoinen onni minulla, kun lopetin sokerin käytön jo aikaa sitten. Pahempi juttu taas Hadekselle, kun sillä on se Vatserisuklaahimo ja kokiksenkin. No tasan ei aina käy lahjat.

Mutta eihän minun tulevalla pikkueläkkeellä sokeriherkkuja ostettaisikaan, joten tukoon vero vaan. En pelkää.
 
Viestejä
1 734
Vs: JOEN SUU

Joutuuko sitten vaihtamaan lonkeron kaljaan? Kävin kyllä taas hammaslääkärillä, joten voisi olla tarpeen. Meinasin pyytää paikkaan amalgaamia. Kestävä perinteinen materiaali. Oman kämppäni lattia lienee asbestia.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Asbesti lattiassa on kyllä hyvä valinta. Mahdollisen tulipalon sattuessa ja loukkuunjäädessäsi, kypsyminen kestää kauemmin. Eli hiukan lisää sitä armonaikaa......

Olusien välilä voi joka kuudennen jälkeen ottaa lonkeron. Mutta siideriä ei verotuksellisista syistä.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Perjantai ja meillä talvipäivän seisaus. Seisahdin nimittäin äsken töistä tultua hetkeksi takapihalle ja siellähän oli täysi talvi.

Kauneustorkkujen jälkeen pitänee lähteä kolahommiin. Jallukolaa ei kuitenkaan, vaikka nuoruudessa olikin menevää sorttia.

Viiden jälkeen pitää vielä eukko viedä kartsalle. Hae en. Kyllä jämpti on niin!
 
Viestejä
1 597
Vs: JOEN SUU

Unohdin aikaisemmin kyysä, että kävitkö Joen hakemassa ilmaisia puita,joita Liperin kunta lahjoitti ? Sulla tietysti on se parisattaa hehtaaria omasta takaa.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Itse asiassa kyllä. Kävin. Toisaalta kun se loppuraivaus kuului meikäläisen työporukalle, niin en iljennyt ottaa kuin kolome peräkärrillistä koivuja......Vaan johan siellä oli varkaitakin käyny. Oli vieny toisen kaverin valmiiksi klapin mittaisiksi sahaamat pöllit.

Minulta ei olleet uskaltaneet, kun tietävät suhtautumiseni sellaisia kohtaan. Voisi mennä henki.....

Etupiha, takapiha, katu, postilaatikkoalue ja kahden naapurinkin piha kolattu. Rillimökinkin pistin tulille.

Joo. Sitten on meikäläisen menoa kohta. Tikkamäelle. Molemmat polvet uusitaan yksi kerrallaan. Terästä ja muovia pistetään. Kai sinne rasvanippakin asennetaan.

Mutta onhan se nykyisin nopeaa toimintaa. Tunnin leikkaus ja selkäydinpuudutuksella kuulemma. Ja heti kun pystyy, niin pystyyn ja menoksi. Kolmen päivän päästä kotiin ja voi imuroidakin jo muutenkin siivota. Eukko sanoi. Nähtäväksi jää?
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kyllähän on lämmin rillimökki. Naapurin kanssa oluet otettiin siellä ja maailmaa parannettiin. Eipä tuo tainnut yhtään paremmaksi tulla. Ei naapuri eikä maailma. No minä vähän ehkä.

Vekestä hyvä kuva heilissä. Olutlasi edessä tietysti hieman keskellä viikkoa jäi meikäläistä kaivertamaan. Kuinkas se virkamies noin?

Lihajalosteelta kävin tänään hirveä ja possua. Teen huomenna karjalan paistia. Tai ainakin hirvikarjalanpaistia.

Onkohan jiiri vielä elävien kirjoissa? Airpalli tuskin enää vaeltaa tässä köyhien korvessa, kun niin hiljentynyt on?

Meen mökkiin ja muutaman nakin rillaan.

Kuulemiin.
 
Viestejä
1 597
Vs: JOEN SUU

Muuta en kritisoi kuin, että oli hiukan liian pieni kuva Heilissä. Nolohan se olisi ollut, jos olutpaikassa olisi ollut ilman olutta. Olen vieläkin katkera toimittajalle, joka sai jutun ilmaiseksi. Kyllä jatkossa vaadin yhden oluen ennekuin avaan suutani. Toimittajilla on valtavan isot tulot, joten miksi minun pitäisi kertoa jutttuja ilmaiseksi. Otan oppia Matista.

Viikonloppuna minusta tuli Suomen-mestari joukkuekeilailussa. Lisään sen aiempaan 5 mestaruuteen.

Ehka muuten aukaisen jonkun plokin kun niillä tienaa hirvittävästi. Sinäkin JOe olisit aika paljon ansainnut näillä blogeilla. Varmasi joku kirvesfirma ja moottorisahafirma olisi mainostanut sivuillasi. Jos olisit vielä mainostanut, että xxxx firma osti metsääsi, olisit saanut ilmaiseksi Maaseudun Tulevaisuuden ja matkan Brasiliaan.
 
Viestejä
1 597
Vs: JOEN SUU

Tuo polvijuttu tulee mullekin joskus vastaan. Urheilijan vamma. Ei olisi pitänyt pelata jalkapalloa ja salibandyä. Välillä aina jumittuu. No ne on niitä vanhan miehen ongelmia. Nyt huomasin saman ongelman kuin Ahtisaarella. Ankkakävely. Lonkat myös kuluneet. Aika ne parantaa.Arkussa.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Paranee polvet pojasta
kärsit vain etunojasta
Rustot on menneet pilalle
pistetään muovia tilalle

Ytimiin työnnetään terästä
laastia painetaan perästä
Pahalta tuntuu arasta
toivotaan silti parasta

Enää et koskaan juoksuun lennä
keppien kanssa pitää mennä
Ainakin ensimmäiset päivät
toivon et kivut taakse jäivät

Leikkausjono-JOE

Ps. Kolme-neljä kuukautta on jono, mutta lupasin ottaa jonkun peruutusjutun, jos mahdollista. Jotta vaikka ensi viikolla mulle kävisi.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Joo. kiitos wimi!

Ensinnäkin siitä, että olet olemassa ja siitäkin, että olen saanut niin pipoa kuin kaulaliinaakin vuosien varrella. Entiset kyllä jo hieman kauhtuneet, joten uusia tässä odotellessa.....
 
Viestejä
1 597
Vs: JOEN SUU

Huonosti ajoitettu tuo leikkaus. Olisi pitänyt jatkaa työuraa ja ajoittaa leikkaus työsuhteen ajalle. Jos olisi saanut palkkaa sairasloman ajalle.

No pääasia, että polvi kuntoutuu. Tulen perässä
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No jo nyt on kumma, kun ei tule mitään sanottavaa eli kirjoitettavaa mieleen, tarinoista ja taruista mainitsemattakaan. Vitsitkin on vähissä ja suksi ei luista mihinkään ???.

Lienee aika mennä maate näillä eväillä, joten öitä vaan suhteellisen suurella todennäköisyydellä. Jätän tähän kuitenkin takaportin avoimeksi, jos pitää käyttää veto-oikeutta.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Tiedä tuosta veto-oikeudesta, mutta ainakin mulle iskee tänään työntöoikeus.

Nyt nimittäin tuli äkkiä oikea talvi. Lunta pyryttää kuin etelänavalla. Mutta ei meillä pelätä. Kippeillä koivilla vaan kohta pihalle ja kola käteen. Katotaan kumpi voittaa. Pyry vai JOE.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Ensimmäinen isku lumen kimppuun suoritettu. Onhan tuota satanut jo ainakin 10 senttiä ja koko ajan samalla vauhdilla tulee lisää.

Nyt on paidanvaihtotauko ja polvien leppuutus.

Siinä väliaikatietoa sitä janoaville.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös