Koutsin alku Lok 6, 2008 #1 Yksinkertainen kysymys, johon itse en meinaa vastausta löytää. Mistä saa ostettua koriksen fläppitaulun? Joko netistä tai muuten. Paljon kiitoksia!
Yksinkertainen kysymys, johon itse en meinaa vastausta löytää. Mistä saa ostettua koriksen fläppitaulun? Joko netistä tai muuten. Paljon kiitoksia!
basketshop Lok 6, 2008 #2 Vs: Koriksen fläppitaulu? Basketshop.netistä Sieltä meet klikkaa tekstiilit ->ACCESSORIES -> taktiikkataulu
Vs: Koriksen fläppitaulu? Basketshop.netistä Sieltä meet klikkaa tekstiilit ->ACCESSORIES -> taktiikkataulu
isogee69 Viestejä 3 Huh 18, 2009 #3 Vs: Koriksen fläppitaulu? Koutsin alku sanoi: Yksinkertainen kysymys, johon itse en meinaa vastausta löytää. Mistä saa ostettua koriksen fläppitaulun? Joko netistä tai muuten. Paljon kiitoksia! Laajenna klikkaamalla Muuta treenitavaraa löytyy ainakin täältä: http://www.pelinrakentaja.fi
Vs: Koriksen fläppitaulu? Koutsin alku sanoi: Yksinkertainen kysymys, johon itse en meinaa vastausta löytää. Mistä saa ostettua koriksen fläppitaulun? Joko netistä tai muuten. Paljon kiitoksia! Laajenna klikkaamalla Muuta treenitavaraa löytyy ainakin täältä: http://www.pelinrakentaja.fi
koutsii Huh 22, 2009 #4 Vs: Koriksen fläppitaulu? Välillä löytyy myös isompien turnausten (kuten Delfin Basketin, Easter tournamentin ja EHBT:n) turnauskaupasta.
Vs: Koriksen fläppitaulu? Välillä löytyy myös isompien turnausten (kuten Delfin Basketin, Easter tournamentin ja EHBT:n) turnauskaupasta.
Chuck My Norris Viestejä 3 Huh 24, 2009 #5 Vs: Koriksen fläppitaulu? Koutsin alku sanoi: Yksinkertainen kysymys, johon itse en meinaa vastausta löytää. Mistä saa ostettua koriksen fläppitaulun? Joko netistä tai muuten. Paljon kiitoksia! Laajenna klikkaamalla Lähetä minulle yksityisviesti, niin hommaan fläppitaulun seuran logolla tms, eikä hintakaan päätä huimaa!
Vs: Koriksen fläppitaulu? Koutsin alku sanoi: Yksinkertainen kysymys, johon itse en meinaa vastausta löytää. Mistä saa ostettua koriksen fläppitaulun? Joko netistä tai muuten. Paljon kiitoksia! Laajenna klikkaamalla Lähetä minulle yksityisviesti, niin hommaan fläppitaulun seuran logolla tms, eikä hintakaan päätä huimaa!