Koripallo.com

Off-topic

Viestejä
4 072
No joo aika paljon sitä tyhjät tynnyrit kolisee kyllä kendopuolelta löytyy.

Joo, on siellä järkeviäkin tyyppejä, tunnenkin semmoisia. Joskus tuumannut, että kun joukkueessa on n. 30 pelaajaa, niin tekeekö tietty sopulimainen porukkapaine sen tyhmyyden ja ettei oikein ole omia mielipiteitä.

Ja onhan lajeissa eroja, NHL:stähän joskus sanotaan, että vaikein laji voittaa mestaruus. Itse laitoin kaksi aivosoluani käyttöön ja tein prosentuaalisia laskuja. Laji on esim. korikseen verrattuna täysi tuuri- ja tahtolaji, jolloin kasisijaltakin voi nousta vaikka mestariksi. Tai tässä tapauksessahan kyseessä on sija 15/16. Siis vaikeampi on voittaa semmoisessa lajissa, jossa on 16 mestariehdokasta kuin semmoisessa, jossa ehkä n. 4 ehdokasta.

Että taitolajeissa yleensä parhaat voittaa suurella todennäköisyydellä, vai olisiko taitavimmat parempi sana?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4 072
Joo, on siellä järkeviäkin tyyppejä, tunnenkin semmoisia. Joskus tuumannut, että kun joukkueessa on n. 30 pelaajaa, niin tekeekö tietty sopulimainen porukkapaine sen tyhmyyden ja ettei oikein ole omia mielipiteitä.

Ja onhan lajeissa eroja, NHL:stähän joskus sanotaan, että vaikein laji voittaa mestaruus. Itse laitoin kaksi aivosoluani käyttöön ja tein prosentuaalisia laskuja. Laji on esim. korikseen verrattuna täysi tuuri- ja tahtolaji, jolloin kasisijaltakin voi nousta vaikka mestariksi. Tai tässä tapauksessahan kyseessä on sija 15/16. Siis vaikeampi on voittaa semmoisessa lajissa, jossa on 16 mestariehdokasta kuin semmoisessa, jossa ehkä n. 4 ehdokasta.

Että taitolajeissa yleensä parhaat voittaa suurella todennäköisyydellä, vai olisiko taitavimmat parempi sana?

Korjataan tuohon ensimmäiseen osioon vielä sen verran, että T88mullahan niitä mielipiteitä on viime vuosina riitänyt, paljonkin. ;)
 
Viestejä
4 072
Näitä mun jorinoita on onneksi siirretty tänne off-topiciin. Katsoin omaa 2013 alkanutta viestihistoriaani, 3263 viestiä, joista 3262 oli vähintäänkin off-topicia.

Ja siitä ainoasta On-Topic-viestistä tuli varoitus tai lyhyehkö kirjoituskielto. Tämä muistelu kaikella rakkaudella. ;)

On muuten hyvät finaalit menossa!
 
Viestejä
4 072
Oletteko muuten huomanneet, että eräästä Suomen historian suurimmasta huippu-urheilun pilaajasta, Kalervo Kummelista, on tullut dokkari Areenaan.

En suosittele alle kolmen promillen katsomaan.
 
Viestejä
4 072
Joskus tullut mieleen, että miksi esim. Euroviisuihin suhtaudutaan niin tosikkomaisesti? Suomellahan on ihan hauska biisi tänä vuonna ja toivottavasti menestyy. Vähän kuten kendon MM, tosin erona se, että niissä kisoissa ainoastaan Suomea (ja venäjää) kiinnostaa.

Kannattaa lukea Oskari Onnisen kolumni Iltalehdestä, muutenkin hauska toimittaja näihin ikuisiin timohaapala-tyyppisiin saulinuolijoihin verrattuna. Ihan asiasisällönkin takia suosittelen. :)
 
Viestejä
1 903
Vauhtia ja komeita heittoja. Tää sopii tänne vissiinkin hyvin:

 
Viestejä
4 072


Palstallahan on epäilty, että minä inhoaisin kaikkia muita lajeja kuin korista. Tämähän ei pidä alkuunkaan paikkaansa. :)

Perjantai-iltaan hyvää viihdettä, eikä voi liikaa tykätä tuosta Lotta Kaihuan vedosta. <3

Läntistä on tullut kuunneltua jo sieltä Boycott-ajoilta, Gotta rock aika kova biisi.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4 072


Palstallahan on epäilty, että minä inhoaisin kaikkia muita lajeja kuin korista. Tämähän ei pidä alkuunkaan paikkaansa. :)

Perjantai-iltaan hyvää viihdettä, eikä voi liikaa tykätä tuosta Lotta Kaihuan vedosta. <3

Läntistä on tullut kuunneltua jo sieltä Boycott-ajoilta, Gotta rock aika kova biisi.


Niin ja se vielä unohtui, että puhaltimet ovat aika hienoja soittimia. :)

Tässä vielä biisi.

 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös