Koripallo.com

Preseason 2025-2026

Tähän ketjuun voisi kerätä näitä preseason matseja mitä tiedossa.

Vilpas preseason:

Koti:
Hook-turnaus pe 19.9. Salohalli kello 20:00 Vilpas-Kataja Basket
Hook-turnaus pe 20.9. Salohalli kello 16:30 Bisons-Vilpas

Vieras:
KE 10.09 Korihait-Vilpas, Wintteri kello 18:30
PE 26.09 Tapiolan Honka-Vilpas, Tapiolan Urheiluhalli kello 18:00

Korihait preseason:
Koti:
10.9 Korihait-Vilpas Wintteri
Hook-turnaus Salohalli
19.9 Bisons-Korihait
20.9 Kataja-Korihait
26.9 Korihait-Pyrintö Wintteri

Bisons preseason

Tampere 10.9 | Pyrintö - Bisons
Loimaa 12.9, klo 18| Bisons - KTP (ILMAINEN SISÄÄNPÄÄSY)
Salo 19.9 | Bisons - Korihait
Salo 20.9 | Vilpas - Bisons
Kuortane 26.9 | Bisons - AC Oulu

Viimeksi muokattu:
Mahtaakohan SalonSeudunSanomat lähettää Vilppaan turnauksen pelit tai ainakin Vilppaan pelit Ainakin aiempina vuosina on tullu.

Toki, maksumuurin takana ne lienee...

Mulla oli pari vuotta sitten kuukauden verran Salon Sanomat, olipahan muuten mukavaa palvelua, vaikkeivat varmaan minua kovinkaan potentiaalisena jatkotilaajana pitäneet.

Mukava oli lukea lehtiä, joissa koristakin arvostetaan. Muitakin palstoja toki selailin hyvillä mielin. :)

Näkeekö jonkun/joidenkin matseja jostain, mukavahan näitä ois katsella. :)
Viime vuonna KorisTvn kautta näkyi suurin osa harjoitusmatseista, niin veikkaisin sen olevan mahdollista tänäkin syksynä pientä maksua vastaan.

Odotellaan ja ihmetellään :)

Viime vuonna KorisTvn kautta näkyi suurin osa harjoitusmatseista, niin veikkaisin sen olevan mahdollista tänäkin syksynä pientä maksua vastaan.

Odotellaan ja ihmetellään :)

Ok, kiitos tiedosta. Ehkä en siihen firmaan ihan heti mitään maksa, katsellaan. :)

Mahtaakohan SalonSeudunSanomat lähettää Vilppaan turnauksen pelit tai ainakin Vilppaan pelit Ainakin aiempina vuosina on tullu.

Toki, maksumuurin takana ne lienee...
Eiköhän... Maksanu ennen sen 8 euroa ja saanu digilehden kuukaudeksi. Toivotaan parasta.

Mulla oli pari vuotta sitten kuukauden verran Salon Sanomat, olipahan muuten mukavaa palvelua, vaikkeivat varmaan minua kovinkaan potentiaalisena jatkotilaajana pitäneet.

Mukava oli lukea lehtiä, joissa koristakin arvostetaan. Muitakin palstoja toki selailin hyvillä mielin. :)

Niin ja tosiaan tämä oli paperiversio vielä! :)

Kouvot treenimatsit:

7.9. HNMKY - Kouvot
11.9. LABA - Kouvot
19.9. Kouvot - LABA
20.9. Kouvot - Honka
26.9. KTP - Kouvot

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin