Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JustinCase sanoi:En uskalla mennä kattomaan Damon Williamsin prosentteja. Kaikki ohi ja huonoja ratkaisuja. Ei pysty käsittämään.
Beasley sanoi:Kun katsoo Pyrinnön viisikkoa Lehdon 5. virheen jälkeen, luulen Palmin selkärangan murtuneen. Muuten olisi kentällä ennen Pete Heinosta. Mikä tuota Palviaista riivaa.
Samaa olen ihmetellyt, mutta olen tullut siihen tulokseen, että Joonaksella ei ole yhtään post-liikettä ja vaikka tuolla pituusylivoimalla luulisi, ettei niitä tarvitakaan, niin Joonas ei myöskään taida kestää pientäkään kontaktia. Näin ollen on melko sama, vaikka Joonasta puolustaisi vähän ronskimpi kääpiö.shaqtin a fool sanoi:Lisäksi ihan käsittämätöntä on, että Nikkarisen puolustessa Cavenia, Caven laitetaan vain seisomaan nurkkaan hyökkäyspäässä. Eihän tuossa ole pituuseroa kuin 26cm, niin eipä sitä tietenkään mitenkään hyödyntää. :![]()
shaqtin a fool sanoi:Damonin pelaamisesta on annettava tunnustusta myös Timo Heinoselle. Heinonen on selkeästi yksi sarjan parhaista puolustajista ja selkeästi paras pelaaja puolustamaan Damonia..
Tossun pohja sanoi:Olen saanut useamman viestin...(ei kaikki tosiaankaan Pyrintöläsiä), että Cavenia olisi rikottu ratkaisevassa ajossa. Kreikan poika olisi kulma nostanut kätensä ensin virheen merkiksi, mutta muuttanut päätöksensä? Onko kellään tallennetta kyseisestä ajosta. Itse en ole suostunut ottaan kantaa tilanteeseen.
Jääkenttien Gaselli sanoi:Sanon vaan sen verran, että tätä Palviaisen Pyrintöä on kyllä erittäin vaikea katsella. Erittäin vaikea.
Tossun pohja sanoi:Olen saanut useamman viestin...(ei kaikki tosiaankaan Pyrintöläsiä), että Cavenia olisi rikottu ratkaisevassa ajossa. Kreikan poika olisi kulma nostanut kätensä ensin virheen merkiksi, mutta muuttanut päätöksensä? Onko kellään tallennetta kyseisestä ajosta. Itse en ole suostunut ottaan kantaa tilanteeseen.
clikc sanoi:Fanseat@ 2:07:42 Milo kyllä liikuttaa käsiää, joten jos näkee vaan käsien laskemisen voi tuon ehkä tulkita virheen arpomiseksikin, tästä ei tälläkertaa ollut kyse. Heittotilanteessa ei omaan silmään ole virhettä, hand-offissa Nikkainen/Caven/Williams vähän painivat, mutta ei tuossakaan omaan silmään isoa vääryyttä tapahtunut