ja aivan oikein
Vs: C-Pojat 2014 - 2015
Samaa mieltä EHBT 2014 kanssa!
Samaa mieltä EHBT 2014 kanssa!
nettokala sanoi:ja taas taitaa kirjoittajien aktiivisuus hiipua ???
Ilmasiipi sanoi:Mitähän johtopäätöksiä Delfinin tuloksista on tehtävä? Notkahtiko PuHu vai oliko joku tekijäpoika pois? Pitääkö paikkansa, että Pyrintö painoi koko turnauksen yhdellä vaihtomiehellä? Miten hyvä on yhdistetty HNMKY?
Noh, todellinen tilanne nähdään sitten EHBT:ssä, jossa myös kaksi alunperin kovimmaksi rankattua jengiä ovat mukana.
EHBT 2014 sanoi:Lawl sanoi:No nyt kun aktiivisuutta pyydettiin niin kysytään porukalta nyt sellaista että mitä mieltä Ehbt:n kilpa sarjasta? Osaako joku sanoa lopullisen turnauksen järjestystä jo ihan oman tietämyksen mukaan? Villejä veikkauksia? Itse heitän ihan lonkalta:
1. Puhu
2.Kauhajoki
3.Pyrintö
4.Wartti
5.Honka 01
6.Fokopo
7.Ktp
8.Pälkäneen Luja-Lukko
Hyvä että veikkasit mutta itse en usko että tuolla tavalla käy. 1 & 2 paikka on oikeastaan todella vaikea sanoa mutta itse veikkaan tällaista (pistän tähän nyt 8 ensimmäistä koska muista joukkueista en oikeastaan tiedä yhtikäs mitään ja viimeisten paikkojen joukkueet sijoittuvat sillä tavalla kuinka kovat
joukkueet ovat tulleet heitä vastaan)
1. Honka 01
2. Ktp
3. Pyrintö
4. Puhu
5. Kauhajoki
6. Peka
7. Wartti
8. PäLuLu
Turnauskaavion mukainen järjestys! ( Teoreettinen oletus,että Honka on jakanut joukkueensa tasapuolisesti kahteen joukkueeseen eikä -01 ja -02 joukkueisiin)
1. KTP
2. Pyrintö
3. Honka Green
4. Karhu
5. PuHu
6. Honka White
7. Turku
8. PeKa
9. Wartti
10. EBT
11. HonSu
12. Kataja
13. FoKoPo
14. Lepy
15. LoKoKo
16. PäLuLu
Kahdeksan ensimmäisen pitäisi kyllä ainakin päästä puolivälieriin omista lohkoistansa. Ainoan kiilan näen toistaiseksi Wartin osalta mahdolliseksi.