Minulla olisi myynnissä kaksi lippua katsomoon B5 rivi 5 paikat 5 ja 6 (Suomen vaihtopenkin takana). Hintapyyntö lippujen ovh 380€ yhteensä.Ostaisin kaksi lippua ke 3.9. Suomi-Saksa peliin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla olisi myynnissä kaksi lippua katsomoon B5 rivi 5 paikat 5 ja 6 (Suomen vaihtopenkin takana). Hintapyyntö lippujen ovh 380€ yhteensä.Ostaisin kaksi lippua ke 3.9. Suomi-Saksa peliin
Tähän tuli jo tarjous jonka hyväksyin.Minulla olisi myynnissä kaksi lippua katsomoon B5 rivi 5 paikat 5 ja 6 (Suomen vaihtopenkin takana). Hintapyyntö lippujen ovh 380€ yhteensä.
Sori, liput on kaikki myyty.Kahta lippua olisin vailla, vieläkö on vapaana?
Laitoin YVSairastumisen vuoksi yksi lippu myynnissä illan Suomi - Saksa -peliin. D6 rivi 2. Hintapyyntö ostohinnan mukainen 80 euroa.
Lippu myyty.Sairastumisen vuoksi yksi lippu myynnissä illan Suomi - Saksa -peliin. D6 rivi 2. Hintapyyntö ostohinnan mukainen 80 euroa.
Lippu myyty!1kpl lippu olis myynnissä illan suomi - saksa, B3 rivi 15. Hintapyyntö 140e.
Tiputan hinnan 100 euroon. Hyvä paikka alakatsomossa.Myydään yksi lippu illan Suomi - Saksa peliin. Katsomo A7 (left), rivi 14. Hinta 120€
Tiputan hinnan 100 euroon. Hyvä paikka alakatsomossa.
Lippu myyty!Myydään yksi lippu illan Suomi - Saksa peliin. Katsomo A7 (left), rivi 14. Hinta 120€
Tiputetaan hinta 50e.Myydään yksi lippu illan peliin D10 rivi 2 ja hinta 80e.
Voidaan nähdä B-sisäänkäynnin edessä tai toimitan lipun whatsapilla
OstaisinTiputetaan hinta 50e.
Laitoin yv:nOstaisin
Laitoin yv:nTiputetaan hinta 50e.
MyytyTiputetaan hinta 50e.