Koripallo.com

Euro 2012

Viestejä
1 870
Vs: Euro 2012

Matti Härkönen :ylos:
Härkönen on hyvä selostaja :ylos:
Matti Härkönen on asiantunteva selostaja :ylos:
 
Viestejä
1 870
Vs: Euro 2012

BALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ESKO ON LYÖTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ACHILLESSSS VOITTAAAA RAHAA NIIN VITUSTI!!!!!!!!
 
Viestejä
254
Vs: Euro 2012

Seppäsen twitteri auki, kylmä Kukko eteen ja illan matsi auki. Oi oi oi oi että tekee!

Balotelli on Messias!! Forza Italia!!!
 

42

Viestejä
3 365
Vs: Euro 2012

tmac sanoi:
Osallistuiko silti peliin, no oma näkemykseni on edelleen tämä kovapäinen kun olen :p.

Sääntöjen mukaan ei ollut paitsio, mutta itse lajia tuntemattomana peesaan tätä näkemystä. Jos pelaaja osallistuu peliin heti paitsioasemassa olonsa jälkeen niin totta helvetissä pelaaja silloin vaikuttaa peliin.

Ja illan pelihän näyttää siltä, että vanha lainalaisuus "Jalkapallo on peli, jossa palloa potkitaan vuorotellen eri suuntiin 90 minuuttia ja sen jälkeen Saksa voittaa" saadaan heittää romukoppaan. Mutta menee tästä kumpi vaan finaaliin, niin toivottavasti kaataa Espanjan.
 
Viestejä
98
Vs: Euro 2012

Kerrankin on hyötyä siitä, että olen ollut Italian bandwagonissa jo Totin viimeisistä arvokisoista saakka. :-*
 
Viestejä
1 404
Vs: Euro 2012

Lepedi sanoi:
Kerrankin on hyötyä siitä, että olen ollut Italian bandwagonissa jo Totin viimeisistä arvokisoista saakka. :-*

tottipoulsen.jpg


Hieno mies.
 
Viestejä
102
Vs: Euro 2012

On, mutta se on vain osasyy sillä se maaginen kaveri siellä Italijan maalilla piti joukkuetta pystyssä (no pari hassia mutta ei se mitää) vaikka kerran joutuikin antautumaan rangaistuspotkun seurauksena.
 
Viestejä
629
Vs: Euro 2012

Hieno finaali luvassa. Kiistatta 2000-luvun parhaat maalivahdit ja keskikenttäpelaajat vastakkain
 
Viestejä
102
Vs: Euro 2012

jix sanoi:
Hieno finaali luvassa. Kiistatta 2000-luvun parhaat maalivahdit ja keskikenttäpelaajat vastakkain

Ehdottomasti,näiden kavereiden turnaus alkoi ja myös päättyy toisiaan vastaan pelattavassa ottelussa. Nyt nähdään kumpi on kehittynyt enemmän ja kumpaan suuntaan.
 
Viestejä
1 870
Vs: Euro 2012

jix sanoi:
Hieno finaali luvassa. Kiistatta 2000-luvun parhaat maalivahdit ja keskikenttäpelaajat vastakkain

Aha.

Maalivahdeista toki samaa mieltä, mutta niin hyvä kuin Pirlo on, niin nostaisin hänen edelleen 2000-luvun keskikenttäpelaajista ainakin Zidanen, Figon ja Ronaldinhon.
 
Viestejä
629
Vs: Euro 2012

Achilles sanoi:
Aha.

Maalivahdeista toki samaa mieltä, mutta niin hyvä kuin Pirlo on, niin nostaisin hänen edelleen 2000-luvun keskikenttäpelaajista ainakin Zidanen, Figon ja Ronaldinhon.

Tarkoitin keskimmäisiä keskikenttäpelaajia(my bad), siinä kun mainitsemasi nimet ovat 10-paikkaa ja laitureita. Laskisin siltikin kyllä Xavin ja Pirlon kovemmiksi nimenomaan 2000- luvulla, noiden kaikkien ura on ns. päättynyt jo puolivälissä(myös Dinhon huipulla). Jos ei oteta koko 2000-lukua huomioon vastaisin Messin tähän.

Lampard ei sovi muuten kun näiden herrojen kengänkiillottajaksi vaikka hieno pelaaja onkin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös