Se on sinun mielipiteesi ja harvinaisen paska mielipide onkin. Minä en ala mitään Eino Gröniä tähän laittamaan, vaikka se saattaa mielestäsi kuulostaa hyvältä. Ilmeisesti et tiedä musiikista mitään, koska viiden sekunnin pätkässä pystyy kuulemaan melko lailla enemmän sointuja kuin mainitsemasi kolme. Toisaalta meistä kahdesta minä olen se, joka pystyy transponoimaan koko Tauskin tuotannon ja erottaa Fis-duurin dis-mollista.JOEN SUU sanoi:No no. Mielipiteitä on monia. Sanonkin, että kerrassaan täyttä paskaa. jos osataan vain kolme sointua ja heilutetaan jeesuspitkiä hiuksia päättä pyörittämällä, niin onhan se varmaan joidenkin mielestä hienoa ja jopa hyvääkin musiikkia. Ei jatkoon!
Mainiota. Kun mahdollisimman moni jättää provosoitumatta tuon riidankylväjä/ikivittuilijan jutuista niin aina parempi.rööriroope sanoi:Päästetään yksi seniori pimpintuskistaan ja laitetaan piilotukseen. Ei tuota mökkihöperöä vuosien jälkeen jaksa kuunnella. Varsinkaan näin selvin päin perjantai-iltana.
Oikeastaan koko keskustelun voisi poistaa valvojien toimesta (lähtien JOENSUUn ensimmäisestä viestistä)