Koripallo.com

Irti liitosta

Viestejä
6
Tämän ketjun on idea luoda avointa keskustelua.

Itse olen ajan kanssa tullut tulokseen ettei koripalloliitosta nykymuodossaan ole hyötyä enää. Liiton agendana on vain maajoukkue, kotimainen korisliigaa ja muut sarjat eivät kiinnosta liittoa. Maajoukkue ei ole päätuote vaan hyvän seuratoiminnan jatkotuote.
 
Viestejä
319
Tämän ketjun on idea luoda avointa keskustelua.

Itse olen ajan kanssa tullut tulokseen ettei koripalloliitosta nykymuodossaan ole hyötyä enää. Liiton agendana on vain maajoukkue, kotimainen korisliigaa ja muut sarjat eivät kiinnosta liittoa. Maajoukkue ei ole päätuote vaan hyvän seuratoiminnan jatkotuote.
Mitä ehdotat tilalle?
 
Viestejä
4 064
Tämän ketjun on idea luoda avointa keskustelua.

Itse olen ajan kanssa tullut tulokseen ettei koripalloliitosta nykymuodossaan ole hyötyä enää. Liiton agendana on vain maajoukkue, kotimainen korisliigaa ja muut sarjat eivät kiinnosta liittoa. Maajoukkue ei ole päätuote vaan hyvän seuratoiminnan jatkotuote.

Jos laji olisi tarpeeksi suuri, niin eiköhän korkein sarjataso irtautuisi liitosta. Kendossahan tuo on tehty jo vuosikymmeniä sitten.
 
Viestejä
178
Ja mäkihyppy ja alppihiihto erosivat hiihtoliitosta. Sittemmin lienevät palanneet yhteen. Eli kyllä tuo "perustamme oman liiton" vaikuttaa aika Kekkosen ajan hommalta. Ehkä se korisliigan yhtiöittäminen jääkiekon tapaan voisi olla yksi askel, mutta ei se Korisliiga nyt ihan niin rajulta bisnekseltä vaikuta, että se kantaisi tuon ihan tuosta vaan.
 
Viestejä
2 276
Liitto = seurat

Liiton hallituksessa istuvat tällä hetkellä edustajat seuraavista koripalloseuroista: Kataja, HNMKY, Pyrintö, Honka x 2, Ura, Kobrat, EBT, ONMKY. Käsittääkseni vain Tiina Sten on tällä hetkellä riippumaton eli ei ole valittu hallitukseen jonkun seuran hallituksesta tms.

Jos Liittoa ei kiinnosta kuin Susijengi, ovat seurat niin päättäneet. Hallitus päättää joka vuosi budjetin, päättää strategian ja kertoo mitä palkatun henkilöstön pitää tehdä ja mihin keskittyä. Ja jäsenet (seurat) valitsevat sen hallituksen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös