Koripallo.com

JOEN SUU

Minä kävin kaksi kertaa katsastuskontorilla . Omaa tyhmyyttä . Hilux savutti likaa . 120 tuhat ajettu . Olen ajanut kuin pappa . Niin olenkin . No os motonetistä kaksi purkkia diesel puhdistus nestettä ja kaadoin tankkiin . Kaksi päivää työmatka ajoon kovilla kieroksilla . Jo lähti noet ja karstat . 0.85 tuli tulos . Hylätty oli 2.75. Se savukaasu tulos . Vesi on 16 astetta mun lammessa kävin uimassa . Elämä on ihanaa. Kahden viikon päästä alkaa kesäloma .

Terve ja töttöröö, palstaveljet, ja ihanat naiset, jotka tätä lukee ;)

Olin lukevinani, että minua on kaivattu, AN oikein kaivanut piisejäkin mulle, ae ettien että! ;)

No paljastan sen verran, että luurannu olen, oli jumakauta semmonen työputki tuossa aiemmin, ettei oo ees inhimillistä (kun johti siihen, ettei geeteekään maistunut ;) ) , mutta nyt oon töräyttänä itteni jo lomalle viikko sitten, ja ihan suosiolla pakenin suomenmaalta muualle ekan viikon ajaksi, ja pistin kaiken mahollisen sometuksen ja kaiken muunkin mahollisen kiinni niin jotta heilahti, toki mielessäni oli koko ajan, miten kb.com ja tämä palsta voi, saati pallonpomputtelijat ;)

Toki, nyt kun täräytin maamme kamaralle takaisin, pidän siitä huolimatta kaiken, jopa verhot kiinni koko ajan. Ulkona pyörähän vaan pitsan haussa, mökillä savotassa, ja muutennii siellä luonnon Helmassa, ehkä suatan jopa jottain palloilua katella , mutta vaan katella ;)

Ajattelin lomaparrankin kasvattaa, niin meikäläistä ei tunnista kukkaan ennää ikinä, ei etes sillon, kun työmualle palluu joskus koettaa, ne ei nekkää etes tunnista mua, vuan kahtoot, jotta kuka juntti tuo on, toki sinne on aikaa, mutta hyvä, kerkivvää parta ja kaikki muuttii Karvat kasvaa niin paljon, ettei tuu yhtää mittää ;) Toki, olen lukeneut hymystä ja me naisista, että karvaiset miehet on naisten mieleen,se kertoo maskuliinisuudesta ja kaikesta muustakin ;) Toki, minun kohalla, kiinnostan muutekin, mutta kun miten sitä sanotaan, pleipoi karvoilla, aina parempi ;) Ja toki me naisten juttuja kun lukkoo, niin se on taivaan tosi, miten asiat on todellisuudessa. Onneks mäni kesähelteet jo ohi, niin ei tarvii ilman paitoo olla, niin ei ihan jokkainen naikkonen kiänny perrään kahtommaan.. Ajattelin myös letin kasvattoo koko loman ajan, niin muuttuu luukki kunnolla. Itse ruskettavvoo en harrasta, mutta saunon kunnolla.. Ja kunnon kreikkailainen adonis- rusketus löytyy jo ;)

Mutta mitä työ muut? Vimi juopottelloo ja uipi lammessa, mitä tekköö JOE, puhumattakkaa AN;stä? AN ainahi on aina pelissä mukana,mutta onko miten muuten männy kesä? Olutta tietysti männy jumalattomasti, mutta onko männy gt;tä, ja onko vaimo mitä mieltä ollu (kaikesta??).. Heeeiii, entä VEKE, onko keilapallokausi jo alakana? Tietysti liukuu keitaan ratoja pitkin ja ottaa ykkösrahat joka kerta.. jumakauta, siinä on rikas mies, sais tarjota meille kaiikkille kokonaisen illan ;)

No mutta, la ilta, mitäs tännää? Siivottu on, sauna on myöhemmin tuloillaan, onko muuta? No pitsaa kai se pitäs pojilta käyä, pirauttuu Vinnylle, ja tottakai muutama lomajuoma löräyttää kurkusta alas ;)

Toki, on tullu mehutettuukin jo viinimarjat, jotta kyllähän sitä vois sitähi... Torilla en oo kerennä käymään aikoihin, mutta varasin sen jo ens toukoukuulle.. Pittää se loman ainakana siellähi pyörähtöö, ja vietnamilaista joka toinen päivä käyä maistamassa, on muuten hyvvee.. ai että siihen vielä pikkusen makkeeta kastiketta piälle annokseen, niin avottien votta ;)

Ikävähän teitä on ollunna, niin antaa nyt törräyttee tänne jottain oikein kunnolla, olen loppuloman silmä kovana täällä, pitäsköhän ruveta lomapäiväkirjaa ruveta pitämään tiäällä.. Ai niin, mitäs koris.com?

Ei muuta kun Jytkytellään, puksutellaan, Rillattaan, sihhautellaan ja niin päin pois.. ;) Puksuti!

Omistan tämän teille kaikille ;)

Kesän keilakausi kyllä lähenee loppuaan. Finaali lauantaina 30.8 klo 13. Kaikki vaan sinne kannustamaan minua. Harmi kun 4 ensimmäistä palkintoa on keilapalloja, joita minulla on jo riittävästi. Mutta tähtään sijalle 5-6 josta tienaan 100e.

Kesä on kyllä mennyt muuten loistavasti. Yhtään kertaa en ole ajanut humalassa skuutilla enkä kaatunut pyörällä. Kilometrejä polkupyörällä 1000 km.

Sitten onkin ensi viikolla matka Tampereelle. Tiedätte kyllä miksi.

Kesän keilakausi kyllä lähenee loppuaan. Finaali lauantaina 30.8 klo 13. Kaikki vaan sinne kannustamaan minua. Harmi kun 4 ensimmäistä palkintoa on keilapalloja, joita minulla on jo riittävästi. Mutta tähtään sijalle 5-6 josta tienaan 100e.

Kesä on kyllä mennyt muuten loistavasti. Yhtään kertaa en ole ajanut humalassa skuutilla enkä kaatunut pyörällä. Kilometrejä polkupyörällä 1000 km.

Sitten onkin ensi viikolla matka Tampereelle. Tiedätte kyllä miksi.
Jytkyttämään susia!

Jytkyttämään susia!
Lapissa laitetaan kumisaappaat jalkhaan ja niiden varsiin poron takajalat. Sit karjaistaan poron korvaan ”susi!”
Miten tämä toimii suden kanssa???
Naapuri ketjussa joku pahoitti mielensä mun lainauksista. Olin kuulemma lukenut rivien välistä.
Ja jopa tulkinnut niitä. Testaan miten se onnistuisi täällä.

Rivi 1 ”Olin lukevinani, että minua on kaivattu, AN oikein kaivanut piisejäkin mulle, ae ettien että!”

Rivi 2 ”Toki, nyt kun täräytin maamme kamaralle takaisin, pidän siitä huolimatta kaiken, jopa verhot kiinni koko ajan.”

Jätin siis rivivälin.
Ok, huomaan, että rivien välissä on valkoista ja tulkitsen, että kirjoittaja on valkoihoinen ja muunsukupuolinen. Voi olla että olen väärässä ja kommentoin vain rivi 2:sta.
Kyseessä on joko ujo astronautti tai peukun käyttäjä.

Pidän pienen tauon Jeesuksen sanoin: ”Totisesti minä sanon teille ja sitten leikillisesti otetaan taas!”

No niin Jeesus tuli ja meni. Joten nyt viimeistään vois pylväistä irrottaa ”Jeesus tulee” laput pois.
Kolme viikkoa sitten ovella kävi kaksi herrasmiestä edustaen lestadioilaisuutta. Pyysivät kauniisti katsomaan pädiltä mainosta raamattulukupiiristä. Katsoin ja kerroin mielipiteeni heidän ym. uskontojen lasten aivopesusta ja omista aivopesu kokemuksistani (pyhäkoulu) ja omasta jumalan pelosta irtautumisesta. Lähtiessä kehuivat kuinka oli kiva tavata erityisen fiksu ihminen. Wtf!

Vaimo haluaisi koiran ja ehdotin vaihtokauppaa. Hän saa koiran seurakseen kun minä olen talvella min. 2kk etelässä. No juttu ei jatkunut mutta vaimo varmaan nyt miettii kumpi olis pienempi paha. Mennään vielä parikuukautta niin pakkaan laukun ja liimaan siihen koiran kuvan. Helpottaa sitten päättämistä.

Lapissa laitetaan kumisaappaat jalkhaan ja niiden varsiin poron takajalat. Sit karjaistaan poron korvaan ”susi!”
Miten tämä toimii suden kanssa???
Naapuri ketjussa joku pahoitti mielensä mun lainauksista. Olin kuulemma lukenut rivien välistä.
Ja jopa tulkinnut niitä. Testaan miten se onnistuisi täällä.

Rivi 1 ”Olin lukevinani, että minua on kaivattu, AN oikein kaivanut piisejäkin mulle, ae ettien että!”

Rivi 2 ”Toki, nyt kun täräytin maamme kamaralle takaisin, pidän siitä huolimatta kaiken, jopa verhot kiinni koko ajan.”

Jätin siis rivivälin.
Ok, huomaan, että rivien välissä on valkoista ja tulkitsen, että kirjoittaja on valkoihoinen ja muunsukupuolinen. Voi olla että olen väärässä ja kommentoin vain rivi 2:sta.
Kyseessä on joko ujo astronautti tai peukun käyttäjä.

Pidän pienen tauon Jeesuksen sanoin: ”Totisesti minä sanon teille ja sitten leikillisesti otetaan taas!”
AN, sinua on kaivattu, ja kaivataan JOEtakin oluen juonnista takaisin palstalle. Ja muitakin.

Mutta niin, nyt on perjantai, ja 2 viikko jo kohta lomaa takana, mutta onneks on enempi edessä ;) Onneksi on vielä kesää jäljellä, kunnon intiaanikesä, kesäillat, jotka silmiä hivelee, mutta mikä muu hivelee?

Täytyy lähteä kendoa kattomaan hetkeksi, kun piäkaupungin joukkue ja eteläkarjalan herruus on vastakkain. Saati huomenna, kun kiekkis kohtaa jokkispokkikset ;)

Palaan vielä illalla myöhemmin, mutta jätän nyt AN;lle pienen pohdinnan ja kysyn; Oletko ikinä rykinyt? Mitä vaimo on siitä tykännyt? ;) Toki muutkin voi asiaa pohtia, ja varsinkin jos on lapissa käynyt ja savuista poroa maistanut, niin pohdinta voi viedä yllättävän pitkälle.. Menneisyyteen, ja haaveeseen tulevaisuudesta jänkhällä ;)

Palataanhan taas, ja ei muuta kun puksutellaan perjantai iltaa! Niin, ja kun perjantai, niin tiedättehän, mitä se tarkoittaa myös?? No, sehän tarkoittaa white labelia ja gt;tä, jo ihan sen kunniaksi, että huomenna on lauantai, ja su körötellään vormuloilla ;)

Ruuaks arvelin rykästä, tai tai rykäsin jo, kuulkee, tonnikalasallattii, wokkwihannesta, ja kannoo siirapilla ;) Vieläkö tämä elämä kaipaa jotain lisää? Täydellinen pe- ilta ;) Niin no joo, naapurit on kauniita myäs suurin osa, joten sekin vielä ;)

No niin Jeesus tuli ja meni. Joten nyt viimeistään vois pylväistä irrottaa ”Jeesus tulee” laput pois.
Kolme viikkoa sitten ovella kävi kaksi herrasmiestä edustaen lestadioilaisuutta. Pyysivät kauniisti katsomaan pädiltä mainosta raamattulukupiiristä. Katsoin ja kerroin mielipiteeni heidän ym. uskontojen lasten aivopesusta ja omista aivopesu kokemuksistani (pyhäkoulu) ja omasta jumalan pelosta irtautumisesta. Lähtiessä kehuivat kuinka oli kiva tavata erityisen fiksu ihminen. Wtf!

Vaimo haluaisi koiran ja ehdotin vaihtokauppaa. Hän saa koiran seurakseen kun minä olen talvella min. 2kk etelässä. No juttu ei jatkunut mutta vaimo varmaan nyt miettii kumpi olis pienempi paha. Mennään vielä parikuukautta niin pakkaan laukun ja liimaan siihen koiran kuvan. Helpottaa sitten päättämistä.
Oletko tullut uskoon, AN, vai oletko aina ollut? ;)

Vaimolle terveisiä, tai no, sinulle, että kun kultaisen noutajan ostat, niin naiset, vaimosi myös, hurahtaa siihen täysin, ne on niin söpöjä ja herttaisia ja viisaista, viisaampia kun me miekkoset, että se kuule vaimo sinut unohtaa päivässä sen jälkeen kun pakkaat laukun ja lähdet.. Kuka lauloikaan... " Kun tänään lähden.." .. Mutta niin, ajatuksen juoksuni juoksee nyt, ja kun äo määräni on 100, ja niin no.. Suosittelen AN lähtöä perinteisen epsanjan (jossa uunokin viihtyi), niin italiaan, ai ettien että, se maa on niin kaunis ja naiset on maailman kauniimpia ja ihanimpia, että siinä vaimo unohtuu sinultakin heti.. Ja se aito, italialainen pizza.. Ai että ! ;) Niin no ja niin.. Kuuluuko ananas pitsaan? Kummin päin pitää laittaa vessapaperirulla telineeseen? Näissäkin on eroja suomen ja italian välillä.. ;) Niin ja joo, kyllä kun mulla porsche on alla, mut verrari puuttuu.. Niin silti en vaihtais, mut pikku fiatin tarttis kyllä.. ;)

AN, sinua on kaivattu, ja kaivataan JOEtakin oluen juonnista takaisin palstalle. Ja muitakin.

Mutta niin, nyt on perjantai, ja 2 viikko jo kohta lomaa takana, mutta onneks on enempi edessä ;) Onneksi on vielä kesää jäljellä, kunnon intiaanikesä, kesäillat, jotka silmiä hivelee, mutta mikä muu hivelee?

Täytyy lähteä kendoa kattomaan hetkeksi, kun piäkaupungin joukkue ja eteläkarjalan herruus on vastakkain. Saati huomenna, kun kiekkis kohtaa jokkispokkikset ;)

Palaan vielä illalla myöhemmin, mutta jätän nyt AN;lle pienen pohdinnan ja kysyn; Oletko ikinä rykinyt? Mitä vaimo on siitä tykännyt? ;) Toki muutkin voi asiaa pohtia, ja varsinkin jos on lapissa käynyt ja savuista poroa maistanut, niin pohdinta voi viedä yllättävän pitkälle.. Menneisyyteen, ja haaveeseen tulevaisuudesta jänkhällä ;)

Palataanhan taas, ja ei muuta kun puksutellaan perjantai iltaa! Niin, ja kun perjantai, niin tiedättehän, mitä se tarkoittaa myös?? No, sehän tarkoittaa white labelia ja gt;tä, jo ihan sen kunniaksi, että huomenna on lauantai, ja su körötellään vormuloilla ;)

Ruuaks arvelin rykästä, tai tai rykäsin jo, kuulkee, tonnikalasallattii, wokkwihannesta, ja kannoo siirapilla ;) Vieläkö tämä elämä kaipaa jotain lisää? Täydellinen pe- ilta ;) Niin no joo, naapurit on kauniita myäs suurin osa, joten sekin vielä ;)
Kuulin, että Joe käyttää nykyisin kirveissä ja puukoissa grafiitti varsia. Ei ole kertonut vaimolle ja nukkuu ”verstaalla” päiväunia.
Olen rykinyt mutta miksi vaimolle sen kertoisin?
”Intiaanikesä” unohduksiin jäänyt termi.
Nyt on vietetty monta eskimokevättä.
Saa nähdä minkälainen syksy.
Mutta niin, ajatuksen juoksuni juoksee nyt, ja kun äo määräni on 100
Olenkohan aiemmin kyseenalaistunut sen?
En muista mutta ole uskossasi vahva.

Kauko Röykällä on kuuden cd levyn boksi. Olen Messias . Ei se liity tähän uskoon . Minä uskon moneen asiaan. Rehellisyyteen rakkauteen ja musiikin voimaan . Tänään on muuten nuku yö ulkona . Nyt on niin ihana lämmin ilma.

Niin Röyhkä . En ole ikinä oppinut kirjoittaa . Ajatukset on kolme kirjainta ennen. Tämän tyypin olen joskus tavanut turussa . Siellä varmaan asuukin .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin