Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Joo, JOE on homo sapiens. Itse kuulut ilmeisesti siihen sukuhaaraan, joka erosi meistä muutama miljoona vuotta sitten?
 
Viestejä
2 147
Vs: JOEN SUU

Hm..hm... Naiset voisivat edelleenkin pukeutua kuten ennenkin, mutta eduskunnan miehet voisivat pukeutua univormuun, joka muuttaisi heidät komeiksi, nuoriksi (max 45v) ja 6packin ( ei hankittu kaupasta vaan treenaamalla) omaaviksi silmäniloiksi. Tuskinpa silloin monikaan nainen kokisi tulleensa seksuaalisesti häirityksi, jos jokin komistus sattuisikin vilkaisemaan terhak... hm... poven väliä?? Itseäni puistattaa ajatuskin siitä, että Kummola tiirailisi minun varustelutasoani (vaikka siinä mitään moittimista olekaan, varustus toimiva), mutta toisaalta Tom Wellingin kiinnostunut katse olisi aika miellyttävää..... ;)
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Yksi hyvä vaihtoehto eduskunnan naisille olisi burkha. Kummola ei näkisi mitään, mutta Mauri Pekkarinen voisi jopa kätkeytyä burkhan helmojen alle suorittamaan seksuaalista häirintää. Peruukin kun vielä ottaisi pois, niin tiedä vaikka miksi naiset häntä luulisivat.
 

ana

Viestejä
882
Vs: JOEN SUU

Liittyy löyhästi pukeutumiseen tai paremminkin pukeutumattomuuteen, eilen radiossa kertoivat amerikkalaisten (yllätys, yllätys) tekemästä tutkimuksesta, jonka mukaan naisten rintojen katselu jatkaa miesten elinikää. Luonnollisesti väärien rintojen katselu väärään aikaan saattaa myös lyhentää elinvuosia merkittävästi. Amerikkalaiset väittävät katselun nostavan verenpainetta ja sydämen sykettä, ja näin sitä voi verrata kuntosaliharjoitteluun. Päivittäinen rintojen katselu tuo ikää jopa 5v lisää.

Miespuoliset mammografiakuvaajat elävät todennäköisesti 100 vuotiaaksi ja ovat lisäksi varsin vetreässä kunnossa. Joe-setäkin on joskus kehunut käyneensä kuntosalilla, eikö se tunnu nyt hukkaanheitetyltä ajalta, kiitos amerikkalaisten tiedemiesten, joilla on tarmoa tutkia elämän perusviisauksia.
 
Viestejä
2 147
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Yksi hyvä vaihtoehto eduskunnan naisille olisi burkha. Kummola ei näkisi mitään, mutta Mauri Pekkarinen voisi jopa kätkeytyä burkhan helmojen alle suorittamaan seksuaalista häirintää. Peruukin kun vielä ottaisi pois, niin tiedä vaikka miksi naiset häntä luulisivat.

Mie luulen, että oli peruukki tai ei, niin siksi luulisivat silti.


anthony sanoi:
Liittyy löyhästi pukeutumiseen tai paremminkin pukeutumattomuuteen, eilen radiossa kertoivat amerikkalaisten (yllätys, yllätys) tekemästä tutkimuksesta, jonka mukaan naisten rintojen katselu jatkaa miesten elinikää. Luonnollisesti väärien rintojen katselu väärään aikaan saattaa myös lyhentää elinvuosia merkittävästi. Amerikkalaiset väittävät katselun nostavan verenpainetta ja sydämen sykettä, ja näin sitä voi verrata kuntosaliharjoitteluun. Päivittäinen rintojen katselu tuo ikää jopa 5v lisää.

Miespuoliset mammografiakuvaajat elävät todennäköisesti 100 vuotiaaksi ja ovat lisäksi varsin vetreässä kunnossa. Joe-setäkin on joskus kehunut käyneensä kuntosalilla, eikö se tunnu nyt hukkaanheitetyltä ajalta, kiitos amerikkalaisten tiedemiesten, joilla on tarmoa tutkia elämän perusviisauksia.

Mammografiakuvaajat tuskin saavat kiksejä kuvatessaan - mie en ainakaan saisi. Kauhean näköinen toimitus tuo kuvaus meinaan. ::)
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Juu, siinähän rintavarustus levitetään kuin tarjottimelle. Olipa sitten töröt tai kärpäslätkät. Anteeksi etukäteen!

Mutta koska Isä Anttoni tuntuu tietävän rintojen tuijottamisen lisäävät elinvuosia, niin olen aikeissa tapetoida meidän huushollin kaikki seinät niitten kuvilla. Voi olla, etten kuole koskaan?
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Jos nyt kuiteskii sattuis niin onnettomasti käymään, että kupsahtaisit varotoimista huolimatta, jää sinusta ainakin tänne komiin epämääräinen kaipaajien joukko. Tämänhetkisen äänestyksen mukaan suhde on 46 %puolesta, 52% vastaan.
Ne kaks prossaa ei os.san.
 
Viestejä
2 147
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Juu, siinähän rintavarustus levitetään kuin tarjottimelle. Olipa sitten töröt tai kärpäslätkät. Anteeksi etukäteen!

Mutta koska Isä Anttoni tuntuu tietävän rintojen tuijottamisen lisäävät elinvuosia, niin olen aikeissa tapetoida meidän huushollin kaikki seinät niitten kuvilla. Voi olla, etten kuole koskaan?

Kokeileppa uutta tapettia mökkisi seiniin. Mie olen hyvin varma, että siun elinvuodet eivät pääse hirveästi karttumaan - siitä pitää siun rakas vaimosi huolen.... Ellei näköään ole menettänyt. ;)

Kerropa miten kävi, jos tapetoimaan ryhdyit...
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Kai se minä olen, joka on näkönsä menettänyt. Ulkonäköni ainakin. Ei nyt ihan kokonaan kuitenkaan. On nimittäin aikanaan ollut sitä sen verran yli omankin tarpeen.

Hienoa muuten, että sorsapillikin on jälleen päässyt käymään täällä. Ovat päästäneet tutkintavankeudesta kotiin vähäksi aikaa. Pillihän juuri mitä ilmeisimmin oli se ikääntynyt miekkonen, joka aiheutti tässä taannoin Kotkassa piiritystilanteen? Vapaalle pääsyä lienee edesauttanut sekin, että hänen käyttämänsä reukku olikin tavallinen starttipistooli.
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Eikö olekin!
Jos sinä jostakin syystä tulisit käymään täällä, voi olla, että käyttäisin reukkua starttipistoolina. Kun sua takas susirajalle joutuis häätämään...
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Ja sinut tuntien ampuisit varmasti varmistuslaukauksen, jos varastaisin lähtiessä......eikä varmasti takaisin komennoksi.....?

Mutta voi olla, että ensi kesänä tulen luoksesi koko perheen kanssa pariksi viikoksi lomailemaan kaikkien vanhempien pentujen tyttö-ja poikaystävien ja niiden sukulaisten kera. Alahan siis suunnitella päivien ja Päivin päiväohjelmaa. Minun ohjelmanihan on helppoa järjestää ilman suurempia suunnitelmiakin. Pari jääkaappia vain lisää olutpatteristoille. Sen tiedän, että se ruokapuoli ainakin siellä pelaa.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Joo, minä selviän kaljalla. Ja ihmemieshän minä aina olen ollut.

Mutta elä kuule ala mulle. Otan muuten Jörönkin pesueineen kyytiin Lappeenrannasta. Sitten voi tulla jo sullekin kiire sinne Ameerikan golf-kentille karkuun?
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Pitäisiköhän tässä alkaa vaihtamaan ammattia? Aamun lehdessä kun oli haussa kirjanpitäjän paikka. Olisi varmaankin helppo homma, vaikka ehkä aika staattista työtä?

Minä jos kuka olen kirjoja käsissäni pitänyt. Muutama tuhat on vissiin tullut luettuakin. Kai se jotain kyseistä henkilöä valittaessa painaa tuo minunkin kokemukseni kirjojen pitämisessä, vaikka totta vie joskus on kirja kädestäni pudonnutkin.

Ihmetyttää muuten, että kaikenkarvaiset firmat hakee vielä nykyisin noita kirjanpitäjien paikkoja, kun lähes kaikki tieto on tietokoneilla. Kyselisivät vaikka tiekkarinpitäjiä.

Sen nyt tietysti vielä ymmärtäisi, jos kirjastoon olisi kirjanpitäjän homma haussa.
 
Viestejä
1 626
Vs: JOEN SUU

Kirjanpitäjän homma kuulostaa aika kovalle ja kestävyyttä vaativalle työlle. Ajatellaanpas, että tehtävänä olisi vaikka pitää koko Päätalo-sarja. Kahdeksan tuntia päivässä ja viisi päivää viikossa pelkkää kirjanpitoa.Saattaa siinä muutama hikikarpalo otsalle kihota.
Kirjanpitäjän sijaan suosittelisin kirjanpainajan hommia. Riittävästi kun hankkii painovoimaa niin isommastakin kirjasta saa painettua pokkarin.
Kirjanpainajan painajainenhan on muuten kirjatoukka, joka hetkessä saattaa nakertaa painotyön kelvottomaksi.
Siinä saattaa painotyöntekijän suusta päästä muutama painokelvoton sana. Ja silloinhan painottaja on painottomassa tilassa.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Mites olisi tuo vastaava mestari? Itse asiassa minähän olen mestarin tutkinnon suorittanut, joten voinette kysellä minulta ihan mitä vain. Kyllä minä vastaan. Ja eikös niillä ole aika hyvät liksatkin?
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Paikallisessa aviisissa ilmoittelee tämän tästä veijari, joka sanoo olevansa "rehellinen korteista ennustaja".
Jospa hää ilmoitaiskii olevansa epärehelline...

ps. kyl miuta se tämäniltanen...no se ei kuulu tänne.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Paikallisessa lehdessä oli tänään maininta, että joka kymmenes helsinkiläinen on eläin. Itse olen kyllä tiennyt jo kauan kyseisen asian. Ei kai siellä muuten olisi pidetty niitä Eläintarhan ajojakaan tai ei kai muuten tarvittaisi Eläintarhan urheilukenttääkään?

Toinen otsikko, joka ihmetytti samassa lehdessä: Puruveden Savukala nousee tuhkasta. Sitkeähenkisiä ne kalat siellä ovat. Ja pakkoko niitä on sinne tuhkaan pudottaakaan?

Entäs sitten nämä uudet suomalaiset sanat, kuten punkshui ja kaksneljäseiska?

Kaikkea sitä?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös