Koripallo.com

JOEN SUU

Taitaa olla kompa. Kokemusta on savusaunasta karjakeittiöiden saunoihin.
Sähkökiukaista antaa yhdet pehmeimmät löylyt mitä olen kokenut. Kiukaan alaosaan heittämällä saa kosteammat ja miedommat lämmöt. Kiukaan yläosasta sitten kipakammat korvalehtiä hivelevät ja sopivasti niitä kutittavat lämmöt. Yläosaan heitettynä vesi valuu kaltevaa pintaa alaosaan ja lämpö kohdistuu hyvin myös vartalon alaosiin. Kaksikymmentä vuotta tosiaan ollut käytössä ilman mitään ongelmia.
Takuulla on vuolukivet Juuasta kotoisin.

Semmoset saunat saunottaaa meitin lisäks pallonpomputtajiakin ;)

Ei muuta ku jytkytellään, ja wimille makkaraa kiukaalle ja lauteille jalat seinälle.

Mutta missä Joe? Veke nyt pilkkiii ja viskoo keilapalloa. Perhana ku ei voi enää johtoihin kompastella.

Mutta motomaatti paukkuu ja torilla tavataan, AN ja wimi, JOE, ei muuta ku kultastetsoni päähän ja urku auki, ei muuta ku.. J..

Ostin Helsingistä taidennäyttelystä sukat. Meduusa on sukassa ja jos joku katsoo Meduusaa silmiin voi menettää näön. Elän vaarallisesti.

Opin myös mistä tulee sanonta akilleen kantapää. On myös kreikkalaista tarustoa.

Nyt wimi hieman enempi tarkkuutta noihin kirjoituksiin. Nimittäin en ole mikään noita vaan ihan tavallinen Shamaani. Enkä ole tehnyt koskaan vuolukiveä. En ees yrittäny. Se on syntynyt metamorfoosissa aikojen saatossa... Mutta vuolukivestä olen kyllä tehnyt paljonkin veistoksia ja muita härpäkkeitä...

Kun heräsin, näin paljon lunta,
sehän ollutkaan ei unta.

En silti ole onneton,
koska perjantai jo on.

Siivoan, teen paljon ruokia,
erilaisii kasvisvuokia.

Tietenkin myös jauhelihaa,
sitä kohtaan ei oo vihaa.

Jauhelihat pastejoihin,
pihvit pannulle ja voihin.

Ehkä pari mallasjuomaa,
sitähän ei kukaan huomaa....

Näin mä vietän viikonloppuu,
rentoudun, kun ei oo hoppuu.

Kun heräsin, näin paljon lunta,
sehän ollutkaan ei unta.

En silti ole onneton,
koska perjantai jo on.

Siivoan, teen paljon ruokia,
erilaisii kasvisvuokia.

Tietenkin myös jauhelihaa,
sitä kohtaan ei oo vihaa.

Jauhelihat pastejoihin,
pihvit pannulle ja voihin.

Ehkä pari mallasjuomaa,
sitähän ei kukaan huomaa....

Näin mä vietän viikonloppuu,
rentoudun, kun ei oo hoppuu.
Perjantai, Perjantai, Perjantai, tää pv vielä duunia ja sitte viikon lomalle ja jytkyttämään! Viikonloppu, viikonloppu, viikonloppu...!

Pari sanaa ennen kuin olen liian mämmissä.

Lehdessä oli kaksi esimerkkiä Viroon muuttaneista suomalaisista.
Ekassa pariskunta joista vaimo virolainen ja kolme lasta. Molemmat sirkustaiteilijoita.
Tässä vaiheessa tiesi lukemattakin mitä jutussa seuraa. Virossa halpaa ja vähemmän (tuki)byrokratiaa. Lapsista vanhin halusi myös sirkustaiteilijaksi.
En minä alle kouluikäisen lapsen unelmia voi tuomita mutta paljon on leikattavaa koulutusjärjestelmässä joka tuottaa näitä tukien varassa eläviä ammattinimikkeitä jotka valitettavasti usein ovat myös periytyviä. Näyttelijät.
Toinen esimerkki oli eläkeläisrouva. Hän ei Suomessa löytänyt ystäväpiiriä.
Todennäköisesti lähti leveämmän leivän ääreen kun Suomessa eläke ei riittänyt haluamaansa elintasoon. En tuomitse mutta kerro totuus.
Näissä jutuissa on vaan se ongelma, että todelliset lähtökohdat jää kertomatta ja toimittaja hakee epäkohtia suomalaisesta sosiaalijärjestelmästä?
Miksi he osallistuivat lehden juttuun? Todennäköisesti siksi, että heillä täytyy olla tarina miksi he ovat tehneet kuten ovat tehneet. He ovat haaveilleet ja haaveilevat (kesämökki Suomessa) edelleen jostain paremmasta.

Hopea ei ole häpeä mutta näin ”riistäjänä” olen tyytyväinen, että vaikutuksemme on edelleen voimakas (tehostaminen) ja työllämme (verotus) helpotamme vähempiosaisten arkea.

Perjantai. Eilen. En kilpaile jeesuksen kanssa koska hän teki ihmeitä.
Mutta tarjoan vaihtoehdon. Minä olen Perjantai. Voin kertoa totuuden vain jos itsetuntonne on riittävä. Lebron?

Perjantai. Eilen. En kilpaile jeesuksen kanssa koska hän teki ihmeitä.
Mutta tarjoan vaihtoehdon. Minä olen Perjantai. Voin kertoa totuuden vain jos itsetuntonne on riittävä. Lebron?
Mun itsetunto riittää . Maanantaina lukko voittaa saipan . Olen käynyt jo uimassa . Ja eläkkeelle pääsen 10 - 15 vuoden päästä . Olen demari . Opettelen raivaussahan käyttöä . Mutta joe on tämän koripallo.com. Voima. Ilmä häntä en olisi ikinä tullut tänne . Kiitos Matti . Minä rakastan elämää .

Mun itsetunto riittää . Maanantaina lukko voittaa saipan . Olen käynyt jo uimassa . Ja eläkkeelle pääsen 10 - 15 vuoden päästä . Olen demari . Opettelen raivaussahan käyttöä . Mutta joe on tämän koripallo.com. Voima. Ilmä häntä en olisi ikinä tullut tänne . Kiitos Matti . Minä rakastan elämää .
Niin ja auto hilux.

Mun itsetunto riittää . Maanantaina lukko voittaa saipan . Olen käynyt jo uimassa . Ja eläkkeelle pääsen 10 - 15 vuoden päästä . Olen demari . Opettelen raivaussahan käyttöä . Mutta joe on tämän koripallo.com. Voima. Ilmä häntä en olisi ikinä tullut tänne . Kiitos Matti . Minä rakastan
Vilpitön rakkaustarina. ”Olen demari ja pääsen eläkkeelle 10-15 vuoden päästä”. Voin oppia vielä uutta (raivaussaha). Koripallo.com = voima ja Matti.
Wimin itsetunto yhtä kuin työnteko ja hyvät ystävät. Sekä uuden oppinen

Mitä sit pitäis sanoa . Olen ikäni tehnyt töitä . En ole apuja pyytänyt. Pärjään näin . Neljä kertaa eronut . Lapset maailmalla. Nyt maailman ihanin nainen .

Kuuntelin tänään Tuomari Nurmiota ja järkytyin. Onko hän oikeiston kaksoisagentti taiteilija vasemmisto älymystön punaviinihuuruisissa piireissä?
”Hän on täällä tänään
Hän on täällä tänään
Hän on täällä tänään
Hän mahtuu joka raosta, hän ehtii joka paikkaan
Kun käännät hänelle selkäsi hän seisoo edessäsi
Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme
Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja
Syö meidän laskuumme.”

Asun kuplassa.

Kyllä minäkin Morgan Kaneja joskus vilkuilin. Sillähän oli aina se sanonta, kun näki kauniin naisen, että. " Tunsin lievää pakotusta alavatsani seudulla " Entäs Jerry Cottonit...Kirjoittikos sitä joku kaveri Oulusta vai..?:)

Lukiijat (te kolme). Miksi ikääntyessä ja kuolemaa odottaessa ihmiset tukeutuvat jumalaan?
No minä kerron. Kuolema pelottaa ”syntiemme” vuoksi. Kirkko on meidät kehdosta asti aivopessyt, että jokainen ei ole synnitön. Harvemmat meistä ei varmaan usko ”taivaaseen” mutta liian moni pelkää ”helvettiä” odottaessaan elämän päättymistä. Aikamoinen syndrooma. Emme usko satuihin ”taivas” mutta pelkäämme ”helvettiä”.

Kyllä minäkin Morgan Kaneja joskus vilkuilin. Sillähän oli aina se sanonta, kun näki kauniin naisen, että. " Tunsin lievää pakotusta alavatsani seudulla " Entäs Jerry Cottonit...Kirjoittikos sitä joku kaveri Oulusta vai..?:)
Saattoi olla näin mutta ehkä Clay Allison ”kosketteli” peiton alla herkemmin…
Cottonit tuli luettua ja yllätys oli kyllä melkoinen kun kirjoittajaksi paljastui suomalainen.

Minä katson vaan kuvat . No tänään leikkisin teiniä . Vaihdoin auton alkuperäisen soittimen pois. Vanha hilux . Laitoin uudet kaijuttimet. Hornetteja grilliin .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.