Vs: Joensuun Kataja 2013-2014
Jos Toikan hakemaa pelitapaa vertaa maajoukkueeseen, saa nähdä, riittääkö puolustuspäässä intensiteetti. Vaikka leveyttä ringissä on, onko siellä niitä "Salinia ja Huffia"-perimeterpuolustukseen? Videopätkien perusteella Majorista piirtyi minulle enemmänkin kuva sellaisena "Forremaisena" rauhallisena pelin tarkkailijana. Mutta nämä kaikki spekuloinnit saattavat olla/todennäköisesti ovat täysin metsässä...
Vähän olen kallistumassa samoille odotusarvoille. Morrison tuo kokoa ja kaverilla oikeastaan on nyt paikka ja edellytykset ottaa askel eteenpäin urallaan. Tarkkailuun, miten pärjää kaksinkamppailuissa korin alla.JoKaFan sanoi:Ensi maanantaina jenkkiduo M & M laskeutuu Joensuuhun. Saas nähdä, miten pitkään Joensuussa viihtyvät. Tällä hetkellä olen päivä päivältä luottavaisempi Morrisonin suhteen ja skeptisempi taas Majorin suhteen.
Jos Toikan hakemaa pelitapaa vertaa maajoukkueeseen, saa nähdä, riittääkö puolustuspäässä intensiteetti. Vaikka leveyttä ringissä on, onko siellä niitä "Salinia ja Huffia"-perimeterpuolustukseen? Videopätkien perusteella Majorista piirtyi minulle enemmänkin kuva sellaisena "Forremaisena" rauhallisena pelin tarkkailijana. Mutta nämä kaikki spekuloinnit saattavat olla/todennäköisesti ovat täysin metsässä...