Suattaapi olla että on mutta suattaapi olla olemattaKahlil Dukes
Suattaapi olla että on mutta suattaapi olla olemattaKahlil Dukes
Ihan asiasta toiseen, mikä se keskustelupalsta oli esim vuonna 2005.. Joku MTV3:en keskustelualusta, missä koripallosta oli juttua?
No laitetaan sitten 2000 tai 1995, aika kuluu niin nopeasti.. Mutta joku vai jopa kaksikin keskustelupalsta yritystä oli ennen tätä mekkaa..Kyllä mä olin 2005 ollut tällä palstalla jo kolme vuotta.
Miten ihmeessä nämä liittyvät Karhubasket kuluvaan kauteen?No laitetaan sitten 2000 tai 1995, aika kuluu niin nopeasti.. Mutta joku vai jopa kaksikin keskustelupalsta yritystä oli ennen tätä mekkaa..
Mistäs näin olet päätellyt. Pelannut ihan hyvän alkukauden Ranskassa eikä tietääkseni sopimusta ole Orléansissa purettu, ainakaan netistä en löytänyt. Voin olla toki aivan väärässä.Kahlil Dukes
Kuten jo ennemmin kirjoitin että huhujen perusteella mennään niin tieto ei oo varmaa mutta orotellaan virallista tietoa, kuka sieltä loppujen lopuksi tuleeMistäs näin olet päätellyt. Pelannut ihan hyvän alkukauden Ranskassa eikä tietääkseni sopimusta ole Orléansissa purettu, ainakaan netistä en löytänyt. Voin olla toki aivan väärässä.
Piti…ilmeisesti Kauhajoelta ei löytynyt toimivaa kuivamustekynää niin siksi julkaisu siirtyy huomiselleEikö uudesta pelaajasta pitänyt tiedottaa jo eilen?
Siis siirtyykö vielä huomiselle, kun eilen ilmoitettiin jo, että siirtyisi tälle päivälle. Olen jo ihan sekaisinPiti…ilmeisesti Kauhajoelta ei löytynyt toimivaa kuivamustekynää niin siksi julkaisu siirtyy huomiselle
Jos on käyttäytynyt epäasiallisesti niin kuin toinen takurikin?Siis siirtyykö vielä huomiselle, kun eilen ilmoitettiin jo, että siirtyisi tälle päivälle. Olen jo ihan sekaisin
Noni nyt tiedetään kuka sieltä tuliVincent Sanford
Noooo..Sillai, neljä kautta Ranskan ykkösät melkein 15pinnan keskiarvolla. Metsää on kaadettu kyllä taas
No jos Eaddyn perään murehdit niin kaveri oli karhussa tekemässä vain omia tilastoja. Hänen peli on kaukana tiimipelistäKyllä Koskimies vois peiliin katsoa myös... Vaikea kausi tulossa...
Eikö sitä oteta huomioon että kun uus pelaaja otetaan joukkueeseen niin siinä menee aina oma aika kun pääsee sisälle peliin on se sitten NBA pelaaja tai mikä tahansa????????
Noh tässä hävitään vielä monta peliä taas ja sitte on jo myöhästä kullasta haaveilla
Tsemppiä!