Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rauhoitu. Ja turhaan sie höyryät että Kataja saisi ketään Susijengi tason kotimaista. Lommi tulee Katajaan jos tulee ja sit Tumba jatkaa ja pelaa sit joskus 2029Tötttör...![]()
![]()
Hävitään n.150-25Lebroni! Tänään se totuus näkyy
Mä kyllä pidän sun linjasta ja puksutelusta ja pamauksista. Jatkat vaan samaa linjaaHävitään n.150-25Kausi on silti hieno, ja nakkibussi puksuttaa niin jotta keittimet paukkuu ja hanat lorisee!
Kyllä muuten jatkan, joten ei mitään hätää!Mä kyllä pidän sun linjasta ja puksutelusta ja pamauksista. Jatkat vaan samaa linjaa
Täyttä nailonia, ja nailoni vahvistuu vaan , ai jumakauta mikä kausi tulossa!74-74, jumalauta heittotarkkuus pelkkää nailoniaJytkytetään!
Jep! Tulevaisuus on kullankirkas, pukspuksPokela on oikein lupaava![]()
Näin on.Jep! Tulevaisuus on kullankirkas, pukspuks![]()
Näitkö kyseisen pelin kun tuollaisen vuosisadan analyysin teit? Kauden eka harjoituspeli niin ei pysty ainakaan itse paljoa analysoimaan varsinkin kun en peliä oo nähny. Kataja pelasi täydellä kokoonpanolla ja KTP pelasi vaan yhdellä jenkillä joten ois luullu et Kataja ois pelin voittanut.Ja nyt muuten Jytkytetään niin heikottaa! Ekaks matsiksi varsin hyvää tekemistä !Puksutellaan boys and girls!
osta pois, muuten keväällä kaduttaaTsemppiä meille kauteen. En kyllä kausikorttia osta.
Suosittelen päästämään kyseisen nimimerkin kirjoitukset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Varmaan mukavampi lukea foorumia, kun ei tarvitse jokaisesta jytkytyksestä vetää pultteja.Näitkö kyseisen pelin kun tuollaisen vuosisadan analyysin teit? Kauden eka harjoituspeli niin ei pysty ainakaan itse paljoa analysoimaan varsinkin kun en peliä oo nähny. Kataja pelasi täydellä kokoonpanolla ja KTP pelasi vaan yhdellä jenkillä joten ois luullu et Kataja ois pelin voittanut.
Tilastoja kun katsoo nii kotimaisista Knihtinen ollut hyvä ja Besselink ok. Jenkeistä taas Carlos ja Taylor iha ok pistemäärä ja Marshall teki tupla tuplan joten iha hyvä suoritus häneltä. Sentteri Kimbrough 2 pistettä 3 levypalloa eli tuosta voisi tehdä arvion että Pöllä ollu liian iso ja vahva hänelle. Oma fiilis että Katajalla voi olla ongelma että ei oo kunnon sentteriä ja kokoonpano on todella kapea ja kotimainen osasto ei paperilla oikein vakuuta
Näin oon toiminutkin. En ole pitkään aikaan ottanut tosissaan kyseisen nimimerkin kirjoituksia.Suosittelen päästämään kyseisen nimimerkin kirjoitukset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Varmaan mukavampi lukea foorumia, kun ei tarvitse jokaisesta jytkytyksestä vetää pultteja.
Voisin tämän ostaa, hyvin positiivisesti Kataja_aina kyllä kommentoi joukkuetta ja Virtasta. Kyllä lebronin myötäpuolisiin jytkytyksiin ei siihen nähden kyllästy.Suosittelen päästämään kyseisen nimimerkin kirjoitukset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Varmaan mukavampi lukea foorumia, kun ei tarvitse jokaisesta jytkytyksestä vetää pultteja.